گیمر بازی بررسی بازی کارتی سیلور و سیلور بولت؛ گرگم به هوا - گیمر بازی

در بررسی‌های ویدیویی این هفته‌ی بازی‌های تخته‌ای و کارتی، سراغ بازی «سیلور» و بسته‌ی الحاقی مستقل آن به نام «سیلور بولت» رفته‌ایم. در این بازی هدف جمع کردن کارت‌های مناسب برای دست خود است. به این شکل که کارت‌های مختلفی از گرگینه‌ها (Werewolf) در اختیار دارید که به روستای شما حمله می‌کنند. باید تلاش کنید این تعداد گرگینه‌هایی که به روستای شما حمله کرده‌اند را به پایین‌ترین میزان برسانید و برنده‌ی بازی شوید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

در بازی سیلور، هر کارت گرگینه عدد خاص خود را دارد. در این میان کارت‌های مختلف با توانایی‌های خاص هم وجود دارند. برخی توانایی‌ها به دردتان می‌خورند و برخی ممکن است دست شما را خراب کنند. باید حواس‌تان باشد تا در هر دور، کارت مناسب را بردارید، آن را با یکی از کارت‌های خود عوض کنید، توانایی آن را اجرا کنید یا نکنید و کارت به دور بیاندازید تا در نهایت پس از چند دور بازی کردن، کمترین عدد از تعداد گرگینه‌ها در دست شما بماند. بازی بسیار عمیق و جذاب طراحی شده است.

می‌توان هر کدام از بازی‌های سیلور و سیلو بولت را به صورت جداگانه بازی کرد، یا اینکه دو بسته‌ی کارت را با هم ادغام کرد تا بازی بزرگتر و جالب‌تر شود.

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با بازی کارتی سیلور حتما ویدیوی بالا را تماشا کنید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 365 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 22 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها