گیمر بازی بررسی بردگیم ۱۳ سرنخ؛ به دنبال راز قتل - گیمر بازی

بازی‌های سبک استنتاجی معمولا در بردگیم‌های چندان زیاد پیدا نمی‌شوند؛ مخصوصا اگر خوب طراحی و ساخته شده باشند. با این حال، بازی‌ای که این هفته آرین ترمیمی سراغش رفته است، یکی از بهترین‌های این سبک محسوب می‌شود. بازی «۱۳ سرنخ» نه‌تنها یکی از بهترین بازی‌های سبک جنایی و استنتاجی بین بردگیم‌هاست، بلکه نسخه‌ای فارسی دارد و به خوبی معادل‌سازی شده است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

در بردگیم ۱۳ سرنخ هم بازی‌کننده باید راز یک قتل را کشف کند. این راز، با پیدا کردن قاتل، محل قتل و سلاح قتل حل می‌شود. هر بازی‌کننده در مقابلش، اطلاعات قتل یکی دیگر از بازی‌کننده‌ها را دارد و نمی‌داند چه قتلی برای او انتخاب شده است. بازی‌کننده‌ها از یکدیگر سوال می‌پرسند، آن هم با خرج یک ذره‌بین و در این میان، همگی باید به سوال‌ها و پاسخ‌های یکدیگر گوش کنند و با حذف آیتم‌های دیگران و کنار هم قرار دادن اطلاعات، به جزییات قتل خود برسند.

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با برد گیم ۱۳ سرنخ حتما ویدیوی بالا را تماشا کنید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 384 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها