گیمر بازی بررسی بازی کارتی رام و دیس؛ فرار مرغی - گیمر بازی

بازی رام و دیس از روی بازی کارتی و قدیمی «همه‌ی ما به غیر از مرغ‌ها» طراحی شده است و دقیقا نسخه‌ی فارسی شده‌ی آن است. در این بازی، با چیزی شبیه به یک سنگ کاغذ قیچی، اما به شکل کارتی و پیچیده‌تر آن طرف هستیم؛ به این شکل که بازی‌کننده‌ها می‌توانند کارت‌های یکدیگر را خنثی کنند، اما در عین حال هم باید به یکدیگر حقه بزنند تا بیشترین تعداد مرغ‌ها را جمع کنند.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

در ابتدای هر بازی، تعدادی کارت مشخص شامل سگ نگهبان و مرغ و روباه و مرغ بیمار و موش به بازی‌کننده‌ها می‌دهیم. بازی‌کننده‌ها هر دست کارت‌های خود را به زمین می‌ریزند و هدف این است که کارت‌های روی زمین که شامل مرغ‌هاست را جمع کرد. نهایتا با شمردن کارت‌ها، امتیاز نهایی محاسبه می‌شود. مرغ‌ها امتیاز می‌دهند و مرغ مریض امتیاز کم می‌کند. برای جمع کردن مرغ‌ها می‌توان از یک کارت روباه استفاده کرد، اما اگر یک بازی‌کننده‌ی دیگر کارت سگ نگهبان داشته باشد، کارت روباه دیگر نمی‌تواند مرغ‌ها را جمع کند.

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با بازی رام و دیس حتما ویدیوی بالا را تماشا کنید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 338 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 22 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها