گیمر بازی بررسی بردگیم کلت اکسپرس؛ دزدی بزرگ قطار - گیمر بازی

بازی با سبک و سیاق غرب وحشی و وسترن حتی به ندرت در بین بازی‌های ویدیویی پیدا می‌شود، چه برسد به بردگیم‌ها و بازی‌های تخته‌ای. با این حال، بازی «کلت اکسپرس» (Colt Express) که هامون این هفته سراغ بررسی آن رفته است، یکی از جذاب‌ترین و بهترین بازی‌های تخته‌ای این سبک است. در بازی کلت اکسپرس، بازی‌کننده‌ها تلاش می‌کنند تا طی رقابتی بزرگ، یکدیگر را نابود و در قطاری با هدف دزدی پیشرفت کنند.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

بردگیم کلت اکسپرس گیم‌پلی بسیار جالبی دارد و طراحی آن به‌خوبی انجام شده است. ابتدای هر دست، بازی‌کننده‌ها هر کدام تعدادی کارت را روی زمین قرار می‌دهند. با شروع بازی، بازی‌کننده‌ها کارت‌های خود را برمی‌گردانند و کاری که روی آن نوشته شده است را انجام می‌دهند. این کارها، روی مهره‌های داخل یک قطار انجام می‌شود. برای مثال ممکن است کارت بگوید که مهره‌ی خود را جلو ببرید و کسی که در واگن بعدی است را به عقب بیاندازید، یا اینکه شروع به تیراندازی کنید و کارهایی از این قبیل. در نهایت، بازی‌کننده‌ای که بیشترین پول را کسب کرده باشد، در پایان پنجمین دست برنده است.

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با بردگیم کلت اکسپرس حتما ویدیوی بالا را تماشا کنید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 344 views بار دسته بندی : محتوای کاربران تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها