گیمر بازی ۸ بازی برتر که شما را به یک مدرسه‌ی جادویی می‌برند و هری پاتر نیستند - گیمر بازی

چیزی از عرضه بازی میراث هاگوارتز (Hogwarts Legacy) نمی‌گذرد. این بازی توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند و یکی از بهترین عناوین عرضه شده در سال ۲۰۲۳ است. بازی میراث هاگوارتز در دنیای مجموعه هری پاتر (Harry Potter) جریان داشته و یکی از بهترین عناوین در دنیای جادو است. دنیای جادو جذابیت‌های بسیار زیادی دارد و به همین دلیل است که مجموعه هری پاتر و بازی میراث هاگوارتز طرفداران بسیار زیادی در دنیا دارند.

بسیاری از افراد در کودکی در مورد دنیایی جادو فکر کرده‌اند. اینکه به مدرسه برای آموختن جادوی آتش به جای حل کردن مسائل ریاضی برویم، آرزویی است که همه ما به آن فکر کرده‌ایم. به طور کلی قدم گذاشتن در یک دنیای دیگر بسیار جذاب بوده و استفاده از جادو حس خوبی را به افراد می‌دهد. مبارزات با استفاده از جادو نیز می‌تواند بسیار مهیج باشد. بازی میراث هاگوارتز نیز به بهترین نحو این موارد را به کاربر نشان داد.

حال امکان دارد شما از افرادی باشید که نتوانستند بازی میراث هاگوارتز را تجربه کنند. یکی از دلایل آن می‌تواند سخت افزار مورد نیاز بسیار سنگین این بازی باشد. همینطور اینکه امکان دارد شما این بازی را به اتمام رسانده و قصد داشته باشید یک بازی دیگر در این زمینه تجربه کنید. اینجاست که این مطلب مناسب شماست. در دنیای بازی‌های مستقل (Indie) یا سبک‌های دیگر عناوین بسیار زیبایی وجود دارند که می‌توانند تجربه یک دنیای جادویی زیبا را بدون نیاز به هری پاتر به شما نشان دهند. پس با ما همراه باشید.

۸. ویچبروک (Witchbrook)

شرکت سازنده: Chucklefish
سال عرضه: به زودی
پلتفرم‌ها: Windows

بازی جادویی بدون هری پاتر

ویچ بروک یک بازی به شدت مورد انتظار در دنیای عناوین مستقل است. این بازی در سبک نقش آفرینی بوده و به زودی برای کامپیوترها عرضه خواهد شد. بازی ویچ بروک در اصل بیشتر به عنوان استاردو ولی (Stardew Valley) شباهت دارد. به همین دلیل این عنوان برای طرفداران استاردو ولی بسیار مناسب است. بازی ویچ بروک دارای حالت گرافیکی پیکسلی بوده و داستان بسیار زیبایی دارد. از طرفی شخصیت‌های داخل بازی نیز بسیار جذاب هستند.

در ویچبروک بازیکنان وارد مدرسه ویچبروک می‌شوند. هر فرد باید تلاش کند تا جادوهای مختلفی را آموخته و معجون‌های مختلف را بسازد. پرواز روی جارو و گشتن برای منابع مختلف نیز در این بازی وجود دارد. همینطور اینکه این بازی مانند استاردو ولی یک بازی بسیار آرام است. به این شکل که شما باید در دنیای بازی دوست پیدا کنید، بگردید و البته یک تجربه بسیار زیبا را داشته باشید.

۷. سیمز ۴: منطقه‌ی جادو (The Sims 4: Realm of Magic)

شرکت سازنده: Maxis
سال عرضه: ۲۰۱۹
پلتفرم‌ها: Windows, Xbox One, Playstation 4

بازی جادویی بدون هری پاتر

سیمز سابقه زیادی در دنیای جادو دارد. شما می‌توانید در این عناوین به یک روح یا پری دریای تبدیل شوید. در اصل بازیکنان استقبال بسیار خوبی از جادو در عناوین سیمز می‌کنند. همین باعث شد تا شرکت سازنده یک بسته برای سیمز ۴ عرضه کند. نام این بسته منطقه جادو بوده و یک بسته الحاقی کامل نیست. با این حال محتوای بسیار زیادی را به بازی اضافه می‌کند.

بسته منطقه جادو یک قسمت جدید به نام Glimmerbrook را به بازی اضافه می‌کند. بازیکنان می‌توانند با ورود به این منطقه اطلاعات زیادی از جادو بدست آورده و حتی جادوگری را بیاموزند. همین موضوع اثر بسیار زیادی روی بازی می‌گذارد. به این شکل که یک دسته توانایی‌های جدید به بازی اضافه شده و از طرفی روند بازی را نیز تغییر خواهد داد. برای مثال سیمز شما می‌تواند یک همزاد برای خود خلق کند تا در شرایط خاص آسیب نبیند و مواردی از این دسته که بازی را بسیار جذاب می‌کند.

۶. اکادمیجیا: ساختن ساحران (Academagia: The Making of Mages)

شرکت سازنده: Black Chicken Studios
سال عرضه: ۲۰۱۰
پلتفرم: Windows

بازی Academagia

بازی ساختن ساحران در دنیای مدرسه جادو جریان دارد. شما یک دانش آموز جدید بوده و باید تلاش کنید تا از فرصت بدست آمده بهترین استفاده ممکن را بکنید. در بازی توانایی‌های مختلفی وجود دارد که باید آن‌ها راب آموخته و با شخصیت‌های دیگر در دنیای بازی آشنا بشوید. شما با افراد دیگر در بازی به کلاس‌های مختلف خواهید رفت، با یکدیگر رقابت خواهید کرد و با رویدادهای مختلف روبرو خواهید شد. بازی آکادمجیا از عناوینی است که تصمیم کاربر اثر زیادی روی داستان بازی دارد.

اکادمجیا یک مثال بسیار خوب از عناوین شبیه‌سازی ساختن دنیا است. داستان بازی بسیار گسترده و زیبا بوده و کاربران فرصت خوبی برای یافتن آن دارند. از طرفی گشتن در دنیای این بازی به شدت لذت بخش بوده و محتوای بسیار زیادی در آن وجود دارد. رابط کاربری بازی نیز یک حالت خاص قدیمی داشته ولی بسیار کاربردی است. این بازی به دلیل گستردگی زیاد می‌تواند تا روزها شما را درگیر خود بکند.

۵. الدر اسکرولز ۵: اسکایریم (Elder Scrolls 5: Skyrim)

شرکت سازنده: بتسدا
سال عرضه: ۲۰۱۱
پلتفرم: Windows, Xbox 360, Playstation 3, Xbox One, Playstation 4, Nintendo Switch

skyrim winterhold

کمتر کسی وجود دارد که با عناوین اسکایریم آشنایی نداشته باشد. این بازی از عناوینی است که می‌تواند کاربر را برای مدت‌ها مشغول کرده و در دنیای غنی خود غرق کند. اگر شما به دنیای یک تجربه لذت بخش از دنیای جادویی هستید، باید به یک بخش از بازی به نام Winterhold بروید. این قسمت در اصل یک مدرسه یخ زده بوده که کاربران باید در آن عضو شده و یاد بگیرند چگونه جادو کنند.

زمانی که بازیکنان وارد این قسمت بشوند، می‌توانند از بخش Hall of Countenance جادوهای مختلف را بیاموزند. مدرسان این مدرسه نیز توانایی‌های مخصوص خود را داشته و در زمینه خاصی تخصص دارند. نکته اینجاست که رسیدن به این قسمت دشوار است. با این حال ارزشش را دارد. به دلیل اینکه یک بخش کاملاً جدید را برای شما باز خواهد کرد.

۴. ایکنفل (Ikenfell)

شرکت سازنده: Happy Ray Games
سال عرضه: ۲۰۲۰
پلتفرم: Windows, Playstation 4, Xbox One, Nintendo Switch

بهترین بازی جادویی

ایکنفل یک بازی بسیار دوست داشتنی در مورد یک گروه از دانش آموزان است که در حال یاد گرفتن جادو هستند. بازیکنان وارد یک مدرسه جادویی شده و با فرصت‌های بیشماری روبرو می‌شوند. در این بازی اسرار بسیار زیادی وجود داشته که کاربران باید آن‌ها را کشف کنند. از طرفی ایکنفل در سبک نقش آفرینی و مرحله‌ای است. به همین دلیل باید به زمان بندی اهمیت داده و هر جادو را در زمان مناسب استفاده کنید.

در ابتدا آموختن جادوها و زمانبندی آن‌ها کار دشواری است. با این حال پس از مهارت یافتن، شکست دادن دشمنان به شدت لذت‌بخش است. بازی یک حالت قدیمی داشته و پیکسلی است. با این حال صداگذاری در آن بسیار جالب بوده و دارای موسیقی خوبی هم هستند. در اصل این بازی شما را به یاد عنوان مثل Undertale خواهد انداخت.

۳. دانشگاه جادوسازی (Spellcaster University)

شرکت سازنده: Sneaky Yak Studio
سال عرضه: ۲۰۱۹
پلتفرم: Windows, Mac

بهترین بازی جادویی

دانشگاه جادوسازی یک عنوان بسیار جالب است. در این بازی شما در نقش یک دانش آموز نیستید، بلکه شما این دانشگاه را مدیریت خواهید کرد. به همین دلیل شما باید به طور کامل بودجه را در دست داشته و تمامی شخصیت‌های بازی را مدیریت کنید. از طرفی روند کاری دانشگاه نیز دست شما است. بازیکنان می‌توانند یک دانشگاه آرام با دانشجویان ساده داشته یا اینکه روی جادوی تاریک کار کرده و برای خود دردسر درست کنند.

بازیکنان با یک دسته کارت برای اداره دانشگاه خود روبرو خواهند بود. این کارت‌ها بنابر روند کاری دانشگاه به کاربران پیشنهاد خواهد شد. به همین دلیل کمی مدیریت این دانشگاه راحت می‌شود. این بازی یک عنوان بسیار متفاوت در میان بازی‌های این لیست است. دانشگاه جادوسازی یک بازی بسیار مهیج است که تجربه خاصی از دنیای جادوگری را به کاربران ارائه می‌دهد.

۲. فاینال فانتزی ۸ (Final Fantasy 8)

شرکت سازنده: Square Enix
سال عرضه: ۱۹۹۹
پلتفرم‌ها: Playstation, Windows

final fantasy 8

دنیای این بازی در اصل یک مدرسه جادوگری نیست. با این حال ارزش حضور در این لیست را دات. فاینال فانتزی ۸ در اصل یک محل تمرین برای کرکترهای اصلی بازی به نام Balamb Garden است. دانش آموزان این مدرسه روش مبارزه و استفاده از جادو را یاد می‌گیرند. گشت و گذار در این منطقه بسیار مهیج و البته خطرناک است.

Balamb Space یک منطقه بسیار جالب برای گشتن است. با این حال افرادی که تصمیم دارند از ساختمان اصلی دور بشوند باید مهارت خوبی در جادو داشته باشند. داستان بازی نیز بسیار مهیج بوده و به داستان اصلی مرتبط است. درست است که فاینال فانتزی ۸ حدود ۲۴ سال قبل ساخته شده است با این حال هنوز هم ارزش تجربه را دارد.

۱. آکادمی جادوگر کوچک: محفظه زمان (Little Witch Academia: Chamber of Time)

شرکت سازنده: A Plus Games
سال عرضه: ۲۰۱۷
پلتفرم: Playstation 4, Windows

بهترین بازی جادوگری بدون هری پاتر

بازی آکادمی جادوگر کوچک بر اساس یک سری انیمه است. این بازی در مورد یک دختر کوچک به نام لونا نووا (Luna Nova) بوده که وارد یک مدرسه می‌شود. در این مدرسه او باید تلاش کند تا دوستان مختلفی پیدا کرده و توانایی‌های مختلفی کسب کند. در این بازی ما شاهد عناصر جادویی مختلفی مثل جاروی پرواز کننده، استفاده از شیمی و ستاره شناسی هستیم.

این بازی در سبک اکشن بوده که عناصر بسیار زیادی از سبک نقش آفرینی در خود دارد. همینطور اینکه دنیای بازی پر از اسرر مختلف بوده که بازیکنان باید تلاش کنند آن‌ها را کشف کنند. دشمنان بازی نیز چندان سرسخت نیستند و با استفاده از جادوهای مختلف از بین می‌روند. به طور کلی بازی بسیار کامل و جذاب بوده و برای طرفداران انیمه نیز می‌تواند جالب باشد.

حال نظر شما چیست؟ آیا به نظر شما عنوانی وجود دارد که بتواند تجربه وارد شدن در دنیای جادوگری را به خوبی میراث هاگوارتز به کاربران انتقال دهد؟ موارد مورد نظرتان را با ما شه اشتراک بگذارید.

منبع: GameRant


کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

۲,۳۰۶,۰۴۰

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

۲,۳۹۰,۰۰۰

تومان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 257 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 17 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها