گیمر بازی بازی جدید و کوآپ South Park برای کنسول‌ها و کامپیوتر رونمایی شد - گیمر بازی

کمپانی THQ Nordic به تازگی با انتشار تریلری از بازی جدید !South Park: Snow Day برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی رونمایی کرده است.

این ناشر اتریشی در ابتدا این اثر جدید از سری ساوت پارک تقریبا یک سال پیش معرفی کرد. قبل از آن تیزر، یک آگهی استخدام به‌طور شگفت‌آوری در اوایل ۲۰۲۲ منتشر شد که نشان داد که بازی دیگری از این مجموعه در دست ساخت است. جدای از تایید وجود چنین پروژه‌ای، آگهی ذکر شده همچنین نشان داد که این بازی دارای عناصر چند نفره خواهد بود که ظاهرا درست بودن آن ثابت شده است.

بازی جدید !South Park: Snow Day با یک تریلر در رویداد THQ Nordic Showcase 2023 معرفی شد. این تریلر یک دقیقه‌ای در حالی آغاز می‌شود که در آن شخصیت کارتمن سخنرانی پرشور خود را در مورد اینکه چگونه روز برفی جادویی‌ترین روز در زندگی یک کودک خردسال است، برگزار می‌کند. او این کار را در حالی انجام می‌دهد که در مقابل Jimbo’s Guns، فروشگاه‌ اسلحه‌ی متعلق به جیمبو کرن، ایستاده است که یک مکان مشهور در سریال تلویزیونی آن محسوب شده و همچنین در بازی‌های نقش‌آفرینی ساوت پارک که توسط یوبی‌سافت ساخته‌اند یعنی The Stick of Truth و The Fractured But Whole حضور دارد.

South Park: Snow Day!

سخنرانی کارتمن با حدود ۲۰ ثانیه از گیم‌پلی دنبال می‌شود که یک دعوای هولناک را در وسط میدان شهر پس از یک کولاک نشان می‌دهد. این ویدیو در نهایت با توصیف THQ Nordic از South Park: Snow Day به عنوان یک بازی کوآپ برای حداکثر چهار بازیکن مطابقت دارد، به خصوص این دلیل که کارتمن، کایل، استن و کنی را به تصویر می‌کشد که با امواجی از دانش‌آموزان راهنمایی مبارزه می‌کنند که ظاهرا یک حالت PvE است.

برخلاف بازی‌های نقش‌آفرینی ساوت پارک که مورد تحسین منتقدین قرار گرفتند، Snow Fight ظاهرا سعی نمی‌کند که سبک بصری سریال تلویزیونی نمادین خود را تکرار کند. در عوض، به نظر می‌رسد که بازی دارای گرافیک سه‌بعدی است. البته طراحی شخصیت‌های آن به جلوه‌های بصری ساده‌ی سریال وفادار است.

این بازی که در استودیوی Question Games در حال توسعه است، در سال ۲۰۲۴ برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی گیمر بازی| اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی


کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

۱,۷۰۰,۶۶۰

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

۱,۵۰۰,۰۰۰

تومان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 402 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها