گیمر بازی کپ‌کام از بازی Path of the Goddess رونمایی کرد؛ تریلر آن را تماشا کنید - گیمر بازی

کپ‌کام در رویداد اخیر ایکس‌باکس با انتشار تریلری از بازی جدید خود با نام Kunitsu-Gami: Path of the Goddess رونمایی کرده است.

این اثر یک آی‌پی کاملا جدید است که به هیچ یک از دیگر بازی‌های کپ‌کام ارتباطی ندارد. تریلر این بازی جدید با یک کشیش شروع می‌شود که قبل از پرواز چند موجود ناشناس در سراسر منطقه به سمت نوعی مکان مقدس تعظیم می‌کند. در ادامه یک مبارز به جلوی کشیش آمده تا با شمشیر از او محافظت کند. به نظر می‌رسد که ضربات شمشیر او در هنگام برخورد با موجودات، با نوعی انرژی صورتی رنگی روشن می‌شود. انرژی صورتی دشمنان را تغییر داده و آن‌ها را به انسان تبدیل می‌کند.

در ادامه‌ی تریلر، بازیکن نوعی دروازه را باز می‌کند که به او اجازه می‌دهد وارد یک منطقه‌ی تاریک‌تر شود، منطقه‌ای که توسط موجودات متفاوتی که ظاهرا بر اساس اسطوره‌های یوکای و به طور کلی فولکلور ژاپنی هستند، هدایت می‌شود. بازیکن می‌تواند با استفاده از انسان‌های تغییر یافته در تیم خود، این موجودات را در نبرد از بین ببرد. نبردهای بازی مشابه‌ی مبارزات هک اند اسلش سری دویل می کرای به نظر می‌رسند.

بازی Path of the Goddess

از بین سلاح‌هایی که در تریلر به نمایش گذاشته شده‌اند، می‌توان به کاتانای کلاسیک و همچنین گزینه‌های برای آسیب وارد کردن از راه دور به شکل کمان نام برد. همچنین به نظر می‌رسد که بازی به طور کلی حول محور حفظ امنیت کشیش ذکر شده می‌چرخد.

بازی Kunitsu-Gami: Path of the Goddess در تاریخی نامعلوم برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس‌/اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. این اثر در روز عرضه روی سرویس گیم‌ پس قرار می‌گیرد. گفتنی است که کپ‌کام در سال‌های اخیر بازی‌های زیادی را به سرویس گیم پس آورده است که از بین آن‌ها می‌توان به دویل می کرای ۵ و Monster Hunter Rise اشاره کرد. حال غیر از این بازی جدید، یکی از بازی‌های آینده یعنی بازی تیراندازی سوم شخص Exoprimal با محوریت دایناسورها که در اواخر ماه جولای منتشر می‌شود نیز در روز عرضه روی این سرویس محبوب قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی گیمر بازی| اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی


کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

۲,۲۰۰,۰۹۰

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

۱,۸۵۰,۰۰۰

تومان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 220 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 17 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها