گیمر بازی چگونه مطئن شوم که در زمان خرید ملک در ترکیه ، سرم کلاه نمی رود - گیمر بازی

چگونه مطئن شوم که در زمان خرید ملک در ترکیه ، سرم کلاه نمی رود

خرید ملک دست دوم در ترکیه

سالها است که  خرید ملک در ترکیه یکی ازمواردی است که علاقمندان به سرمایه گذاری در خارج از کشور برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند . اما در کنار این سرمایه گذاری  نگرانی هایی هم وجود دارد ، این که آیا سرمایه گذاری در این کش،ر کار درستی است ، یا اینکه ممکن است سرمان کلاه برود ، ممکن است سرمایه ما از بین برود  و سوالاتی از این قبیل پرسش هایی هستند که به درستی برای هر یک از افرادی که قصد خرید ملک و سرمایه گذاری در ترکیه را دارند ممکن است پیش بیاید .

اصلا چرا ترکیه را برای سرمایه گذاری انتخاب کنیم ؟

دلایل متعددی وجود دارد که ترکیه را تبدیل به یکی از قطب های سرمایه گذاری کرده که از مهمترین آنها میتوانیم به موقعیت جغرافیایی ترکیه ( واقع شدن بین آسیا و اروپا ) ، نزدیکی فرهنگی ، نزیک بودن زبان راحت بودن دسترسی ، داشتن مرز مشترک زمینی و هوایی  ، ارزانتر بودن هزینه ها نسیت به سایر کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس  و سابقه طولانی تجاری با ترکیه  از جمل دلایلی است که  موجب شده است ایرانیان بسیار زیادی نسبت به خرید ملک و سرمایه گذاری در این کشور اقدام کنند . اما در کنار تمام این ویژگی های جذاب و مثبت ، موارد زیادی هم از کلاهبرداری های انجام شده در ترکیه به گوش میرسد که موجب میشود به درستی موجب نگرانی افرادی شود که قصد سرمایه گذاری در ترکیه را دارند .

در چه شرایطی ممکن است هنگام خرید ملک در ترکیه سرمان کلاه برود ؟

اگر مایل هستید تا خرید ملک مطمینی در ترکیه  داشته باشید لازم است تا به یک سری از نکات توجه کنید . یادمان باشد حتی در کشور خودمان هم اگر در هنگام خرید ملک دست دوم در ترکیه دقت نکنیم میتوانیم با مشکلات زیادی رو به رو شویم  .

خرید ملک دست دوم در استانبول

خرید ملک از طریق آژانس های املاک معتبر

اگر از اغلب افرادی که در زمینه خرید و فروش ملک در ترکیه متضرر شدند و یا به عبارتی سرشان کلاه رفته ، سوال کنید ،  با افرادی روبه رو میشوید که به افراد غیر متخصص اعتماد کردند . در این وبسایت بارها اطلاع رسانی کرده ایم که آژانس های متخصص ، حرفه ای زیادی در استانبول ، آلانیا ، آنتالیا و سایر شهرهای ترکیه مشغول به فعالیت هستند که میتوان به آنها اعتماد کرد و با خیال راحت از آنها مشاوره گرفت و نسبت به سرمایه گذاری و خرید ملک در ترکیه اقدام کرد.

اما برخی از هموطنان ما ترجیح میدهند به افراد غیر متخصص اعتماد کنند و صرفاً فکر میکنند اگر کسی با ظاهر دوستی و رفاقت پیش می آید و زبان ترکی میداند ، قابل اعتماد کردن است . بنابراین سعی  کنید با شرکت های معتبری که در زمینه املاک فعالیت میکنند تماس بگیرید تا بهترین املاک استانبول را به شما پیشنهاد کنند .

استفاده از وکلای مجرب برای عقد قرارداد

برای اینکه بتوانید با خیال راحت در ترکیه ملک بخرید ، بهتر است از یک وکیل مجرب در زمان عقد قرار داد خرید ملک دست دوم در استانبول و آلانیا کمک بگیرید.  وکیل تمام شرایط موجود در قرارداد ملک را میخواند و به صورت کامل و شفاف برای شما توضیح میدهد و اگر لازم باشد تا متنی را در قرارداد به نفع شما تغییر دهد ، با توافق طرفین آن بخش را تغییر می دهد . برخی از شرکت های املاک از جمله شرکت ما ، وکیل مجربی دارند که میتواند در زمان عقد قرارداد ملک درکنار شما باشند وشما میتوانید از خدمات مشاوره با وکیل استفاده کنید . اگر هم شرکت املاکی را انتخاب میکنید که وکیل مخصوص به خودشان ندارند ، میتوانید ازخدمات دفاتر حقوقی دیگر استفاده کنید .

خرید ملک از شرکت های ساختمانی معتبر

یکی از موارد دیگری که برای جلوگیری از هر گونه مشکل احتمالی و  میبایست به آن توجه کنید ، انتخاب شرکت ساختمانی مناسبو معتبر است . در حال حاضر ساخت و سازهای بسیار زیادی در مناطق منختلف شهرهای مختلف ترکیه انجام میشود و به خصوص در شهرهای استانبول ، آلانیا ، آنتالیا و ازمیر مجتمع های بزرگ و کوچک با امکانات مختلف ساخته شده اند ، یا در حال ساخت هستند . بنابراین اگر مایل به خرید خانه دسته دوم در آلانیا و استانبول ترکیه باشید ، املاک مختلفی میتواند مورد توجه شما قرار بگیرند . اما اگر قصد انتخاب ملک دارید به خصوص املاکی که در حال ساخت میباشند ، انتخاب شرکت سازنده بسیار اهمیت دارد . اینکه این شرکت چه  کارنامه ای در گذشته داشته است و با چه کیفیتی ساخت و سازهای قبلی خود را انجام  داده است ، جزو مواردی است که حتماً باید به آن توجه داشته باشید . البته اگر شما آژانس املاکی را انتخاب کنید که حرفه ای و با تجربه باشد ، بدون شک بهترین و مورد اعتماد ترین املاک را به شما پیشنهاد خواهند کرد .

 

 

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 1,437 views بار دسته بندی : رپورتاژ آگهی تاريخ : 4 مارس 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.