گیمر بازی چرا در پابجی زود میمیریم؟ 8 اشتباه مرگ بار - گیمر بازی

قطعا شما هم از زود مردن در پابجی موبایل شاکی شده‌اید و حتی موبایلتان را به یک گوشه پرتاب کرده‌اید. مرگ سریع یکی از اتفاقاتی است که به دلیل اشتباه‌های مختلف و نداشتن تجربه اتفاق می‌افتد. برای هر گیمری این سوال پیش آمده است که چرا در پابجی زود میمیریم؟

اشتباهاتی وجود دارد که اگر آن‌ها را مرتکب شوید، قطعا خواهید مرد و لذتتان از بازی کاهش پیدا خواهد کرد. ما در این مقاله به توضیح و بررسی این اشتباهات پرداخته‌ایم تا بازی‌تان را بهتر کرده و از این اشتباهات خودداری کنید.
در این مقاله به بررسی موارد زیر پرداخته ایم:

  • چرا در پابجی موبایل کشته می‌شویم؟
  • هشت اشتباه مرگبار در بازی پابجی موبایل
  • چطور در پابجی موبایل بهتر بازی کنیم و برنده شویم؟
  • با خرید یوسی از ایران موجو در پابجی زنده بمانید!
  • شما چه اقدامی برای بقا در پابجی موبایل انجام می‌دهید؟

 

چرا در پابجی موبایل کشته می‌شویم؟

مردن در پابجی فقط به دلیل اشتباهات شما و نداشتن تجربه است. از اشتباه مرگ بار در پابجی می‌توان  به نشناختن نقشه بازی یا حتی نداشتن تجهیزات کافی اشاره کرد. نداشتن یک استراتژی مناسب می‌تواند خیلی سریع منجر به مرگتان شود.

اشتباهات و مرگ شما در پابجی نه تنها به خودتان، بلکه به هم‌تیمی‌هایتان نیز آسیب می‌رساند. این موضوع می‌تواند باعث شود تا دیگر کسی با شما هم‌تیمی نشود. این اشتباهات در مسابقات حساس می‌توانند بسیار مرگ‌بار باشند. برخی از بازیکنان حتی در زمان انجام این اشتباهات متوجه آن‌ها نشده و به شکل ناخوداگاه این اشتباهات را مرتکب می‌شوند.

اشتباهات مختلفی در بازی وجود دارد که تقریبا تمام آن‌ها توسط بازیکنان مبتدی انجام می‌شود. بازیکنان حرفه‌ای نسبت به این اشتباهات مطالعه داشته و یاد گرفته‌اند. درنتیجه دیگر مرتکب آن‌ها نمی‌شوند. هیچ‌وقت یک بازیکن حرفه‌ای را نمی‌بینید که بدون داشتن تجهیزات مناسب وارد یک مبارزه شود؛ اما بازیکنان مبتدی زیادی فکر می‌کنند می‌توانند بدون تجهیزات کافی از پس دشمنان بربیایند.

به همین دلیل باید راجع به این اشتباهات مطالعه کرده و یاد بگیرید. در این صورت می‌توانید از انجام این اشتباهات مرگ‌بار در پابجی خودداری کنید. در ادامه به این موضوع پرداخته‌ایم که چرا در پابجی زود می‌میریم و چه اشتباهاتی را نباید دیگر تکرار کنیم.

هشت اشتباه مرگبار در بازی پابجی موبایل

  • نشناختن نقشه بازی در پابجی
  • با کاور نگرفتن در معرض دید دشمن هستید!
  • نداشتن تجهیزات مناسب و استفاده نادرست از تجهیزات
  • مبارزه در مکان بسته با بیش از ۴ اِنمی
  • عدم توجه به صدای دشمنان در پابجی
  • استفاده نکردن از وسایل نقلیه در زون آخر
  • عادات بد در بازی پابجی موبایل
  • تنظیمات سنسیتیویتی نامناسب

این ۸ اشتباه را می‌توان مهلک‌ترین اشتباه‌های پابجی موبایل معرفی کرد. این ۸ مورد دلایلی هستند که چرا در پابجی زود میمیریم. در ادامه این مقاله هر مورد را بررسی کرده‌ و راه‌های حل کردنشان را معرفی کرده‌ایم.

نشناختن نقشه بازی در پابجی

این اشتباه را می‌توان رایج‌ترین اشتباه بازیکنان مبتدی دانست. حفظ کردن مکان‌های مهم و حیاتی نقشه کار آسانی نیست و نیازمند وقت گذاشتن روی بازی است. اگر نقشه و ویژگی‌های آن را نشناسید، به راحتی در تله دشمنانتان خواهید افتاد. بله؛ نقشه‌ها ممکن است تغییر کنند، اما همین پویایی است که بازی را جذاب کرده است.

یکی از اشتباهات بازیکنان توجه نکردن به مینی‌مپ یا همان نقشه کوچک در گوشه صفحه است. این نقشه مکان‌های حیاتی را نشان می‌دهد، همچنین می‌توانید مرزهای قابل بازی یا همان زون را ببینید و داخل آن بمانید.

ماندن خارج از زون، اشتباهی است که بسیاری از بازیکنان مبتدی مرتکب آن می‌شوند. زون در بازه‌های زمانی مختلف کوچک‌تر می‌شود و در نتیجه بخش کوچک‌تری از نقشه قابل بازی ‌کردن است. یکی از اشتباهات بازیکنان این است که در ابتدای بازی در گوشه‌های مپ فرود می‌آیند تا بیش‌ترین لوت را جمع کنند. اگر حواستان به کوچک شدن زون نباشد، خیلی راحت در این نقاط بیرون زون خواهید ماند و آسیب خواهید دید.

مینی‌مپ مکان هم‌تیمی‌هایتان را نیز نشان می‌دهد؛ درنتیجه اگر یکی از آن‌ها در معرض خطر باشد، سریعا می‌توانید خودتان را به اون برسانید. در صورتی که اگر حواستان به مینی‌مپ نباشد و نقشه را بلد نباشید، از مسیر اصلی و کوتاه خارج خواهید شد و ممکن است هم‌تیمی‌تان بمیرد.

یاد بگیرید که از مپ مارکرها و قطب نما به خوبی استفاده کنید؛ جهات را تشخیص دهید، فاصله بین نقاط مختلف مپ را بدانید و بتوانید خود را با کوتاه‌ترین و امن‌ترین مسیر به یک نقطه برسانید. این موضوع مخصوصا در شروع بازی از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرض کنید در یک منطقه پر از لوت فرود آمده‌اید و یک منطقه را لوت کرده و تجهیزاتش را برداشتید. سپس می‌خواهید به مکان دیگری که پر از تجهیزات است بروید، احتمال این که در مسیر بمیرید بسیار زیاد است. اگر نقشه را بلد باشید، می‌توانید از امن‌ترین مسیر بدون آن که در فضای باز و تحت تیررس دشمنان قرار بگیرید، به آن نقطه برسید.

شناختن نقشه باعث می‌شود که نقاط استراتژیک و بهترین نقاط بازی برای شلیک به دشمنان را بشناسید. در نتیجه در این نقاط کاور گرفته و دشمنان را از بین می‌برید. همچنین می‌توانید استراتژی‌ و گیم‌پلیتان را براساس نوع نقشه، فضای باز بودن، محیط شهری داشتن و وجود ساختمان‌ها، تغییر دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

برای شناختن نقشه بهتر است به تمام جزییات داخل بازی توجه کنید. همچنین بهتر است چندبار به شکل تنها و سولو بازی کنید تا تمام زیر و بم یک مپ را از بر باشید. خواهید دید که این کار چقدر روی گیم‌پلیتان تاثیر می‌گذارد. همچنین می‌توانید با دوستانتان بازی‌های شخصی را ایجاد کنید تا تمام جزییات یک نقشه را باهم یاد بگیرید.

با کاور نگرفتن در معرض دید دشمن هستید!

بسیاری از بازیکنان مبتدی اهمیتی به کاور گرفتن نمی‌دهند؛ این بازیکنان بدون این که کاور بگیرند سعی دارند تا دشمنشان را بکشند. بازیکنان مبتدی تلاش می‌کنند تا در سریع‌ترین زمان دشمن خود را از بین ببرند و به همین دلیل کاور نمی‌گیرند تا پس از کیل گرفتن، به دمیج‌های خود برسند. دلیل این که چرا در پابجی زود میمیریم، همین مورد است. حتما شما هم به شکل ناخودآگاه این کار را انجام می‌دهید.

کاور گرفتن باعث می‌شود تا گلوله‌های دشمنان به شما نخورد و درنتیجه دمیج نگیرید. ممکن است فکر کنید در این صورت نمی‌توانید به شکل مناسب دشمن را بکشید اما اشتباه می‌کنید؛ بسیاری از بازیکنان دارای ایم و هدف‌گیری مناسب نیستند و کاور نگرفتن باعث می‌شود تا دشمن شما را به راحتی از بین ببرد. حتی حرفه‌ای‌ترین بازیکنان هم اهمیت یک کاور مناسب را می‌دانند.

درواقع می‌توان گفت یکی از بدترین و مرگ‌بارترین اشتباهات در پابجی کاور نگرفتن است. شما می‌توانید از هرچیزی که در بازی وجود دارد به عنوان کاور و پناه‌گاهی در برابر شلیک‌های دشمن استفاده کنید. مکانیزم بازی به این شکل طراحی شده است تا درخت، ماشین، سنگ، بوته و هرچیزی که در بازی وجود دارد، به عنوان یک مانع در برابر گلوله استفاده شود؛ اما بازیکنان مبتدی به این نکته توجهی نمی‌کنند.

کاور گرفتن یک ویژگی دیگر هم دارد؛ باعث می‌شود تا شما زمان بیش‌تری برای نقشه کشیدن برای کشتن دشمنتان داشته باشید. شلیک بی‌هدف به سمت دشمن کار را به جایی نمی‌رساند؛ بلکه بهتر است تا با استراتژی و نقشه به دشمنانتان شلیک کنید. داشتن هدف‌گیری مناسب هم به این کار کمک می‌کند.

حال فرض کنیم مکانی برای کاور گرفتن در نزدیکی شما وجود ندارد و مجبورید تا با دشمنتان درگیر شوید. در این صورت زمانی می‌توانید جان سالم به در ببرید که هلمت و تجهیزات مناسب داشته باشید. همچنین هدشات کردن اِنمی کمک زیادی می‌کند تا او را در سریع‌ترین زمان بکشید. توجه داشته باشید که ممکن است دشمنتان کاور گرفته باشد اما شما نتوانید در نزدیکی‌تان کاور مناسبی پیدا کنید و باید سریعا او را از بین ببرید.

به یاد داشته باشید زمانی که نمی‌توانید از درخت‌ها و سنگ‌ها به عنوان کاور استفاده کنید، دشمن را با بمب دود و نارنجک منحرف کنید. بمب دود نیز می‌تواند به عنوان یک کاور برای شما عمل کرده و شما را از تیررس دشمن دور کند.

سینه‌خیز و خم شدن هم به نوعی کاور گرفتن محسوب می‌شود. برای شلیک کردن به دشمن لازم نیست سرجای خود بایستید و تکان نخورید؛ بلکه می‌توانید به حالت سینه‌خیز درآمده و از این حالت به دشمن شلیک کنید. درنتیجه کم‌تر در تیررس دشمن خواهید بود.

یکی دیگر از اشتباهاتی که بازیکنان مبتدی به دلیل نداشتن اطلاعات و تجربه کافی انجام می‌دهند، استفاده از نارنجک است. زمانی که شما از نارنجک استفاده می‌کنید، صدای کلیک آن را دشمنان نزدیکتان می‌شنوند. در نتیجه حتی اگر تا قبل از آن شما را نمی‌دیدند، با این صدا مکان شما را متوجه می‌شوند و اگر کاور نداشته باشید، به راحتی به شما شلیک می‌کنند.

اگر مکانتان توسط دشمن شناسایی شد، سریعا به یک موقعیت جدید بروید و کاور بگیرید. ثابت ماندن در یک جا فقط احتمال مرگتان را بیش‌تر می‌کند. بهتر است بین کاورهای مختلف که شناسایی کرده‌اید، دائما در حال حرکت باشید تا دشمن نتواند مکانتان را تشخیص دهد.

اگر شما هم از بازیکنانی هستید که دوست دارید تا در یک مکان ثابت، ساکن بمانید و دشمنانتان را از دور بکشید، بهتر است کاور بسیار خوبی داشته باشید. در این صورت علاوه بر این که در تیررس قرار می‌گیرید، دشمن می‌تواند شما را پیش‌بینی کرده و به راحتی کیل بگیرد.

همچنین بهتر است در زمان کاور گرفتن، از کوچک‌شدن‌های زون هم اطلاع داشته باشید؛ درنتیجه باید مرتب مینی‌مپ را چک کنید. ممکن است زمانی که کاور گرفته‌اید و حواستان نیست،‌ مرز زون از شما عبور کند و به همین راحتی دمیج بخورید.

نداشتن تجهیزات مناسب و استفاده نادرست از تجهیزات

بهتر است ابتدا اهمیت تجهیزات مناسب را در زمان فرود آمدن بررسی کنیم.

در زمان فرود آمدن دو دسته بازیکن داریم؛ دسته اول در شلوغ‌ترین منطقه فرود می‌آید تا بیش‌ترین کیل را در همان اول بازی به دست آورد؛ دسته دوم در یک منطقه خلوت فرود می‌آید تا ابتدا به لوت بپردازد.

نمی‌توان گفت یک استراتژی به استراتژی دیگر برتری دارد اما اگر شما در همان اول تجهیزات مناسبی نداشته باشید، قطعا کشته خواهید شد. اگر در یک منطقه خلوت فرود بیایید و حواستان فقط به لوت کردن و جمع کردن تجهیزات باشد، ممکن است یکی از دشمنانتان شما را غافل‌گیر کند.

در صورتی که در منطقه شلوغ‌تر فرود می‌آیید، باید سریع جلیقه، هلمت و یک تفنگ مناسب به دست آورید. فقط در این صورت است که می‌توانید جان سالم به در ببرید.

درواقع درگیری و مبارزه در اول بازی یکی از عمده‌ترین دلایلی است که چرا در پابجی زود میمیریم. بسیاری از گیمرها فکر می‌کنند داشتن یک گان کافی است تا بتوانند دشمنانشان را نابود کنند. فراموش نکنید که دشمنانتان هم این اسلحه را دارند و چه بسا می‌توانند بهتر از شما از آن استفاده کنند. در نتیجه تا زمانی که حداقل یک هلمت مناسب ندارید، از نبردهای رو در رو خودداری کرده و حتما کاور بگیرید.

بدیهی است که باید تجهیزات مناسب شامل گان، جلیقه، هلمت، مدیکل اید‌ یا هیل پک‌ها و نارنجک‌های مختلف را با خودتان به همراه داشته باشید تا کشتنتان سخت‌تر و سخت‌تر شود.

یادتان باشد که اسلحه مناسبی داشته باشید؛ هر اسلحه ویژگی متفاوتی دارد. قدرت، خشاب و میزان لگد یا recoil اسلحه‌ها با یک‌دیگر متفاوت هستند. درنتیجه با اسلحه‌های مختلف تمرین کرده و مناسب‌ترین اسلحه را بردارید. برخی از اسلحه‌های قدرت بالایی دارند اما نشانه‌گیری با آن‌ها سخت‌تر بوده و لگد زیادی نیز می‌زنند.

کنترل کردن لگد یا recoil اسلحه‌ها مهارتی است که با تمرین کردن و بازی کردن زیاد به دست  می‌آید. پیشنهاد ما این است که گان uzi را حتما بین تجهیزات خود داشته باشید. این اسلحه قدرت مناسبی داشته و سرعت شلیک بسیار بالایی دارد؛ در مقابل لگد بسیار کمی می‌زند و درنتیجه هدف‌گیری آسان‌تری خواهید داشت. تمام این ویژگی‌ها باعث می‌شوند تا حتی در صورت هدف‌گیری نامناسب هم بتوانید به اِنمی آسیب بزنید.

اشتباه بعدی که بسیاری از بازیکنان مرتکب می‌شوند، نداشتن اسلحه‌های مختلف در ترکیب تجهیزاتشان است. اسلحه‌هایتان را طوری انتخاب کنید که برای هر اِنمی در هر فاصله‌ای مناسب باشد. فقط از اسلحه‌هایی که برد نزدیک و کوتاه دارند استفاده نکنید؛ از اسنایپرها هم بهره بگیرید تا در زمان مناسب از آن‌ها استفاده کنید.

به عنوان مثال اسلحه‌های m416 و mini14 هم برای فواصل دور و هم برای فواصل نزدیک استفاده می‌شوند. این که کدام را انتخاب می‌کنید، به شما و استراتژی‌تان بستگی دارد. اگر به SMG علاقه دارید، پیشنهاد اسلحه mini14 است؛ در این صورت از سرعت شلیک بالای آن هم بهره‌مند خواهید شد.

داشتن جلیقه و هلمت هم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر بدون هلمت به یک میدان مبارزه وارد شوید، حتی اگر نمیرید، آسیب بسیار زیادی خواهید دید. هدشات کردن تنها راه کشتن سریع انمی در بازی است و اگر بدون هلمت باشید، بدیهی است که یک هدشات مساوی مرگ شما است. هلمت می‌تواند جلوی این اتفاق را گرفته و به شما زمان دهد تا از آن منطقه برای هیل کردن خودتان دور شوید.

بسته‌های پزشکی و آیتم‌های هیل را به میزان مناسب به همراه خود داشته باشید. هیچ‌گاه نمی‌توانید به طور کامل از دمیج خوردن، اجتناب کنید. حتی با داشتن بهترین کاور و تجهیزات هم، دمیج خوردن غیرقابل اجتناب است. به همین دلیل بهتر است این آیتم‌ها را به میزان مناسب به همراه خود داشته باشید تا بتوانید سریعا خودتان را هیل کنید.

در استفاده از نارنجک‌ها مهارت پیدا کنید. همانطور که اشاره شد، نارنجک‌ها می‌توانند موقعیت شما را به دشمنان نزدیک لو دهند؛ علاوه بر آن بهتر است نارنجک و بمب‌هایتان را طوری استفاده کنید که انمی نتواند از آن‌ها فرار کند. درنتیجه باید زمانی را که طول می‌کشد تا نارنجک‌ها پس از کوک شدن منفجر شوند، بدانید. بهتر است نارنجک‌ها را در دست خود کوک کرده و تنها در ۳ ثانیه آخر به سمت انمی پرتاب کنید؛ در این صورت هیچ راه فراری نخواهند داشت.

مبارزه در مکان بسته با بیش از ۴ اِنمی

از اشتباهات دیگری که بازیکنان مبتدی مرتکب می‌شوند، وارد شدن به شرایطی است که ۳ یا ۴ تا از انمی‌ها می‌توانند همزمان به آن‌ها شلیک کنند. این اشتباه مخصوصا در فضاهای بسته مانند داخل ساختمان، از دلایلی است که چرا در پابجی زود میمیریم.

بهتر است فضا را اسکن کرده و از وجود دشمنان باخبر شوید. اگر در مقابل چند انمی قرار گرفتید، به جای تلاش برای کشتن همه آن‌ها فرار کرده و کاور بگیرید. حتما مکانتان را مرتب عوض کنید زیرا این انمی‌ها از وجود شما باخبر شده‌اند و می‌توانند با کمک همدیگر به راحتی شما را بکشند.

ممکن است گاهی اوقات خودتان را از دوطرف بین انمی‌های مختلف پیدا کنید که همه‌شان قصد کشتنتان را دارند. در این حالت بهتر است آرامش خودتان را حفظ کرده و از عجله کردن برای فرار خودداری کنید. ممکن است یکی از دشمنان با یک هدف‌گیری قوی دمیج زیادی به شما بزند یا حتی کیل بگیرد. بهتر است با استفاده از نارنجک و بمب دود، دشمنان را منحرف کرده و دیدشان را محدود کنید. سپس می‌توانید راحت‌تر به یک مکان امن بروید.

عدم توجه به صدای دشمنان در پابجی

از دلایل دیگر این که چرا در پابجی زود میمیریم این است که به نزدیک شدن دشمنان به خودمان توجه نمی‌کنیم. این اشتباه را بسیاری از بازیکنان مرتکب می‌شوند و به صدای پای دشمنان و صداهایی که ایجاد می‌کنند، توجه نمی‌کنند. همچنین باید دقت کنید که خودتان چه صداهایی ایجاد می‌کنید که ممکن است باعث لو رفتن و آسیب خوردنتان شود.

همانطور که گفته شد نارنجک صدا ایجاد می‌کند و ممکن است دشمنانتان را جایتان را پیدا کنند. برعکس این موضوع هم صادق است؛ شما می‌توانید با صدای ایجادشده، محل انمی را پیدا کنید.

همچنین بهتر است از یک هدفون استفاده کنید تا تمام صداها را با جهت‌هایشان بشنوید. در این صورت اگر یک انمی از پشت سر و جهات مختلف به شما نزدیک شود، می‌توانید آماده مبارزه باشید. استفاده از هدفون برای زنده ماندن در پابجی ضروری است و اگر با اسپیکر گوشی به صداها گوش می‌دهید یا با صدای کم بازی می‌کنید، مرگتان احتمال بالاتری دارد.

استفاده نکردن از وسایل نقلیه در زون آخر

رسیدن به زون آخر در پابجی، زمانی که زون دیگر کوچک نخواهد شد و بازیکنان بسیار کمی هم در بازی مانده‌اند، کار سختی است. با این حال نباید اگر به این مرحله از بازی رسیده‌اید، با پیروز شدن فاصله بسیار کمی دارید. در این مرحله پیدا کردن بهترین کاور و بهترین محل بسیار مهم است.

زمانی که زون درحال کوچک شدن و رسیدن به آخرین حالت خود است، همه در حال فرار کردن به سمت منطقه آخر هستند تا بهترین محل را پیدا کنند. در این حالت حتما باید از یک وسیله نقلیه استفاده کنید. در غیر این صورت دیرتر از همه دشمنانتان به زون آخر خواهید رسید و حتی ممکن است در مسیر بمیرید.

با استفاده از وسایل نقلیه در سریع‌ترین زمان به زون آخر رسیده و بهترین کاور را برای خودتان پیدا کنید. پس از آن فقط باید سعی کنید در این منطقه کوچک زنده بمانید. استفاده از نارنجک‌ و اسلحه‌هایی با سرعت شلیک سریع، به زنده ماندنتان کمک زیادی می‌کنند. همچنین باید آیتم‌هایی به تعداد مناسب برای هیل کردن خودتان داشته باشید.

عادات بد در بازی پابجی موبایل

از دلایل دیگر که چرا در پابجی زود میمیریم، داشتن عادات بد داخل بازی مانند لوت کردن‌های بدون هدف است. این عادت باعث می‌شود تا کاملا بدون دفاع بمانید. پس از این که یک انمی را کشته‌اید، باید از بمب دود و کاورهای دیگر برای محدودکردن دید دشمنان استفاده کنید و سپس با خیال راحت به لوت کردن انمی‌ بپردازید.

اگر بدون این کارها و سریعا پس از کشتن انمی اقدام به لوت کردن می‌کنید، احتمال بالایی وجود دارد که یک انمی دیگر شما را بکشد. در این حالت هیچ دفاع و کاوری ندارید و حتی نمی‌توانید با سرعت مناسب واکنش نشان داده و برای دفاع از خودتان شلیک کنید.

یکی از عادات اشتباه دیگر، متمرکز شدن روی یک انمی است. فرض کنید با تجهیزاتی که دارید، نتوانسته‌اید یک انمی را بکشید. بسیاری از بازیکنان به دنبال این دشمن می‌روند تا هرطور که شده او را بکشند. این اتفاق Tunnel Vision یا دید تونلی نام دارد و زمانی‌ رخ می‌دهد که شما تمرکزتان را روی یک بخش جزئی از بازی گذاشته‌اید و از بقیه بازی غافل هستید.

با تمرین کردن می‌توانید جلوی این اتفاق را گرفته و به تمام بازی توجه کنید. در این صورت اگر حتی نتوانید یک اِنمی را بکشید، تمام وقت و انرژی‌تان را صرف او نمی‌کنید و به اهداف دیگرتان می‌پردازید.

تنظیمات سنسیتیویتی نامناسب

بسیاری از بازیکنان مبتدی به این مورد توجهی نمی‌کنند و صرفا تنظیماتsensitivity  یک بازیکن دیگر را روی دستگاه خودشان کپی می‌کنند. هر دستگاه با توجه به گرافیکی که بازی را روی آن تنظیم کرده‌اید، روی یک تنظیم حساسیت خاص بهترین کارکرد را دارد.

برای پیدا کردن بهترین تنظیمات سنسیتیویتی می‌توانید از کمک‌های آنلاین موجود استفاده کرده یا با تمرین کردن مناسب‌ترین تنطیمات را پیدا کنید. استفاده از تمرینات یک شخص دیگر کار بسیار اشتباهی است؛ زیرا هر دستگاه تنظیمات مختلفی دارد. اگر بهترین تنظیمات را برای موبایل خودتان پیدا کنید، خواهید دید که چقدر بازی و کشتن دشمنان راحت‌تر می‌شود.

 

چطور در پابجی موبایل بهتر بازی کنیم و برنده شویم؟

  • آشنایی با نقشه و محیط بازی
  • تاکتیک‌های تیمی
  • برنامه‌ریزی راه‌های فرار و حمله
  • آشنایی با اسلحه‌ها و تجهیزات

حال که با اشتباهاتی که ممکن است باعث مردن در پابجی شوند، آشنا شدید، بهتر است روش‌هایی را برای بهتر بازی کردن و برنده شدن هم مطالعه کنید. با رعایت کردن موارد لیست بالا، بازی‌تان را در پابجی ارتقا دهید.

آشنایی با نقشه و محیط بازی

همان‌طور که گفته شد، اگر محیط بازی را بشناسید، می‌توانید بهترین مکان‌ها برای کاور گرفتن را پیدا کنید و از تیررس دشمنان دور باشید. همچنین می‌توانید سریعا از محل خطر فرار کرده و همواره امن‌ترین مسیرها را انتخاب کنید.

تاکتیک‌های تیمی

پابجی امکان صحبت کردن به شکل چت و تماس را برای شما فراهم کرده‌ است تا با هم‌تیمی‌هایتان حرف زده و نقشه‌هایتان را عملی کنید. اگر شما با هم‌تیمی‌هایتان که در بازی هستند، حرف نمی‌زنید، قدرتتان بسیار پایین‌تر خواهد آمد. به عنوان مثال ممکن است یکی از هم‌تیمی‌هایتان شما را از وجود انمی در نزدیکی‌تان باخبر کند و در تله آن‌ها نیفتید.

همچنین در این صورت می‌توانید تاکتیک‌های مختلف را با تیمتان بررسی کنید و بهترین تاکتیک را برای برنده شدن به کار بگیرید.

برنامه‌ریزی راه‌های فرار و حمله

چه به شکل تیمی و چه تنها بازی کنید،‌ باید برای هر حرکتتان برنامه‌ریزی داشته باشید. اگر می‌خواهید به دشمنانتان حمله کنید، منطقه را بررسی کرده و تمام راه‌های موجود فرار و حمله را چک کنید. در این صورت اگر یک انمی بخواهد فرار کند، می‌توانید جلویش را بگیرید یا حتی خودتان از بهترین راه فرار کنید.

آشنایی با اسلحه‌ها و تجهیزات

گان‌‌ها و تجهیزات زیادی در پابجی وجود دارند و هرکدام از آن‌ها شامل ویژگی‌های خاصی هستند. شما با آشنایی با این موارد، می‌توانید بهترین تجهیزات را برای هر شرایط انتخاب کنید. برخی از اسلحه‌ها مانند شاتگان‌ها برای فواصل نزدیک مناسب هستند اما لگد بالایی هم دارند. اسنایپرها برای هدف‌گیری در فواصل دور عالی هستند اما سرعت شلیک پایینی دارند.

هر اسلحه‌ای برای یک فاصله مناسب بوده و دارای سرعت شلیک، قدرت و لگد متفاوتی است. با تمرین کردن و استفاده از منابع آنلاین، می‌توانید بهترین حالت را برای هر شرایط کشف کنید.

 

باید ذکر کنیم این که چرا در پابجی زود میمیریم، علاوه بر گیم پلی به سطح تجهیزات هم بستگی دارد. شما می‌توانید تجربه بالایی داشته و بسیار حرفه‌ای باشید اما به دلیل تجهیزات ضعیف و سطح پایین، در بازی زود بمیرید. اگر اِنمی دارای جلیقه و هلمت لول بالا باشد و شما با اسلحه ضعیف به او شلیک کنید، دمیج زیادی به او نخواهید زد.

برای ارتقای تجهیزات باید یوسی پابجی داشته باشید. یوسی با بازی کردن و برنده شدن به دست می‌آید اما علاوه بر وقت‌گیر بودن این روش، مقدار یوسی پابجی به دست آمده هم بسیار کم است. روش دیگر به دست آوردن یوسی خرید آن است که کاربران ایرانی به دلیل مشکلات متعدد، از سایت‌های ایرانی این کار را انجام می‌‌دهند.

اگر بازیکن متوسط و حرفه‌ای باشید، قطعا حداقل یک بار اقدام به خرید یوسی پابجی کرده‌اید. ما با افتخار بهترین سایت را برای خرید یوسی پابجی ارزان به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید تا بدانید چرا ایران موجو بهترین سایت برای خرید یوسی پابجی است.

با خرید یوسی از ایران موجو در پابجی زنده بمانید!

یوسی کاربردهای زیادی دارد؛ شما با داشتن یوسی، می‌توانید تمام تجهیزاتتان را به لول‌های بالاتر ارتقا دهید. علاوه بر آن می‌توانید اسکین و گان‌های مختلف را خریداری کرده و کاراکترتان را شخصی‌سازی کنید. این موارد برای حرفه‌ای شدن ضروری هستند و با داشتن تجهیزات قوی‌تر، دیرتر خواهید مرد و زنده می‌مانید.

خرید یوسی پابجی موبایل نه تنها به شما اجازه می‌دهد که با قدرت بیشتری در میادین نبرد حضور یابید، بلکه به شما این فرصت را می‌دهد که با سایر بازیکنان از سراسر جهان رقابت کنید و در این رقابت‌های پرهیجان بدرخشید.

یوسی ارزان را به راحتی می توانید از فروشگاه محبوب گیمرها  https://iranmojo.com/ بخرید، چون با خرید یوسی از ایران موجو بهترین تجربه خرید یوسی پابجی شما خواهد بود؛ زیرا که ایران موجو پایین‌ترین قیمت یوسی را در ایران ارائه می‌دهید. همچنین با خرید یوسی از ایران موجو   علاوه بر امنیت بالا در خرید، اکانتتان بصورت آنی شارژ خواهد شد.

تنها با یک بار خرید از ایران موجو لذت یک بازی حرفه ای را تجربه خواهید کرد.

شما چه اقدامی برای بقا در پابجی موبایل انجام می‌دهید؟

در این مقاله جامع به این پرداختیم که چرا در پابجی زود میمیریم و چه اشتباهاتی باعث مرگ در پابجی می‌شوند. روش‌هایی برای بهتر شدن در بازی هم ارائه کردیم اما درنهایت هرچه یوسی بیش‌تری در پابجی داشته باشید، بازی برایتان راحت‌تر خواهد بود. با یوسی می‌توانید تجهیزات بهتری داشته باشید و دیگر نگران آسیب دیدن نباشید.

حال شما به ما بگویید که از چه روش‌هایی برای زنده ماندن در پابجی استفاده می‌کنید؟ چگونه از دست دشمنان فرار می‌کنید؟ با نظر دادن ما را در نوشتن بهتر مقالات یاری کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 2,038 views بار دسته بندی : رپورتاژ آگهی تاريخ : 27 فوریه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.