گیمر بازی طرح‌های دنباله‌ی لغو شده‌ی بتمن: آرکام نایت را ببینید - گیمر بازی

این تصاویر جدید در اینترنت توسط Goran Bukvic منتشر شد. طبق گفته‌های این هنرمند تصاویر جدید بر اساس بازی لغو شده بتمن هستند. بوکویچ در سال ۲۰۱۶ برای برادران وارنر کار می‌کرد و این تصاویر به احتمال زیاد مربوط به آن سال است. پس تقریباً به یک سال بعد از انتشار بازی آرکام نایت مربوط می‌شود.

در طول این سال‌ها تصاویر بسیاری از بازی بتمن منتشر شده است. اما تصاویر امروز از این نظر اهمیت دارد که تمرکز روی خود بتمن دارد. در اصل در این بازی دو بتمن وجود دارد. اول بروس وین و دوم Damian وین، برادر بروس. قبلاً نیز تصاویری مربوط به گوریلا گراد و مرد دو چهره نیز منتشر شده بود که به این مقدار اهمیت نداشت.

بازی آرکام نایت پایانی باز داشت و داستان را به اتمام نرساند. به همین دلیل افراد بسیاری مشتاق دنباله آن هستند. با اینحال اینطور که به نظر می‌رسد برادران وارنر آن را ادامه نداده و تا الان هم برنامه‌ای برای ادامه ندارد.

آیا دنباله‌ای برای آرکام نایت لازم است؟

آرکام نایت در سال ۲۰۱۵ برای کنسول‌های نسل ۸ عرضه شد. این بازی از همان موقع سر و صدای بسیاری برپا کرد و طرفداران بتمن از آن راضی بودند. می‌توان گفت که این بازی از اولین مواردی بود که قدرت نسل ۸ را نشان می‌داد. جزئیات بی‌نظیر به همراه گیم‌پلی بسیار خوب و روان همگی باعث شدند تا آرکام نایت به عنوان یکی از بهترین بازی‌های بتمن شناخته بشود.

در حال حاضر شرکت برادران وارنر و راک استدی در حال کار روی بازی Suicide Squad: Kill The Justice League هستند. این بازی که به نظر بسیار مهیج می‌رسد باعث شده تا این دو شرکت تمام تمرکز خود را روی آن بگذارند. از طرفی با بد عمل کردن بازی اونجرز مارول احتمال دارد که اعتماد گیمرها به این سبک بازی کم شده باشد. اینکه برادران وارنر هنوز روی یک بازی بتمن کار نمی‌کند و پروژه قبلی خود را کنسل کرده است کمی ناامید کننده است. با اینحال امیدواریم که دوباره به سمت این فرنچایز دوست داشتنی بازگردد و بتمن دوباره سعی کند گاتهام را در یک شب نجات دهد.

بازی کنسل شده بتمن

تصویری از دیمین وین در این بازی

بازی کنسل شده بتمن

تصویر دیمین وین در این بازی

بازی کنسل شده بتمن

تصاویر بازی کنسل شده بتمن

بازی کنسل شده بتمن

تصویر بروس وین در این بازی

بازی کنسل شده بتمن

تصویری از بروس وین در این بازی

منبع: Eurogamers.net

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 380 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها