گیمر بازی دوران جدید بازی‌های فوتبال الکترونیک آرتز با یک لوگوی جدید آغاز شد - گیمر بازی

حدود یک سال پیش بود که اعلام شد شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) دیگر با فیفا (FIFA) همکاری نخواهد کرد. به دلیل اینکه فیفا سخت‌گیری‌های بسیار زیادی روی این مجموعه اعمال کرده بود و باعث شده بود پیشرفت بازی‌های فیفا در چند سال اخیر بسیار کم شده باشد. الکترونیک آرتز نیز قرارداد خود را با فیفا تمدید نکرده و نام آن را از عناوین فوتبالی خود برداشت.

آخرین بازی فوتبالی تولید شده به نام فیفا، شماره ۲۳ بوده و پس از آن نام این عناوین به اسپورتس اف‌سی (EA Sports FC) تغییر کرد. بیش از ۲۰ سال است که عناوین فوتبالی شرکت الکترونیک آرتز با نام فیفا شناخته شده‌اند و این تغییر نام می‌تواند برای طرفداران قدیمی کمی آزاردهنده باشد.

حال شرکت EA از لوگوی جدید مجموعه اسپورتس اف‌سی رونمایی کرد. اگر به این لوگو نگاه کنید، متوجه خواهید شد که طراحی خاص و آشنایی دارد. مخصوصاً اینکه دارای زوایای زیاد و تیزی است که باعث می‌شود در ابتدا بسیار عجیب به نظر برسد. الکترونیک آرتز در مورد این لوگو توضیح داد:

طراحی لوگوی جدید به طور مستقیم از دنیا و فرهنگ فوتبال الگو می‌گیرد. به همین دلیل دارای چندین وجه مختلف است. اگر شما دقت کنید متوجه خواهید شد که این شکل در دی‌ان‌ای عناوین فوتبال الکترونیک آرتز همواره وجود داشته است. به این شکل که در بالای سر هر بازیکن که در حال کنترل شدن است، یک مثلث وجود دارد.

الکترونیک آرتز در اینجا به طور کامل جزئیات لوگوی جدید خود را توضیح داده است.

لوگوی EA Sports FC

شرکت الکترونیک آرتز دوران جدید عناوین فوتبال خود را آغاز کرده است. رئیس این شرکت در یک مصاحبه گفت که تنها سودی که فیفا برای این برند داشت، یک نام ۴ حرفی بود. نکته مهم اینجاست که قراردادهای تیم‌ها برای عناوین اسپورتس اف‌سی از بین نرفته است. به همین دلیل همچنان در بازی‌های فوتبالی الکترونیک آرتز ما شاهد تیم‌های مختلف خواهیم بود.

الکترونیک آرتز در ادامه گفته که طرفداران در اواسط تابستان امسال منتظر جزئیات بیشتر از عناوین اسپورتس اف‌سی باشند. اینطور که به نظر می‌رسد الکترونیک آرتز به دنبال ایجاد تغییر در روند تجاری بازی‌های خود است. اسپورتس اف‌سی به الکترونیک آرتز اجازه می‌دهد تا از نهایت خلاقیت تیم سازنده خود استفاده کند. به همین دلیل ما به زودی شاهد عناوین فوتبال بسیار زیبایی خواهیم بود. مخصوصاً اینکه چند بازی اخیر فیفا پیشرفت چندانی نداشته و تنها نسبت به قبل بهبود داشتند. حال فرصت بسیار خوبی است که الکترونیک آرتز کمکاری چند سال خود را جبران کند.

منبع: IGN


کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

۲,۵۹۰,۰۰۰

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

۲,۳۸۰,۰۰۰

تومان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 225 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 8 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها