گیمر بازی تریلر جدید گرن توریسمو ۷ از حضور بیش از ۴۰۰ ماشین در بازی خبر می‌دهد - گیمر بازی

سونی و پلی‌فونی دیجیتال اخیرا ویدویی‌های را از پشت‌صحنه‌ی ساخت بازی مسابقه‌ای گرن توریسمو ۷ منتشر می‌کنند که در آن «کازونوری یاماگوچی»، خالق این سری بازی‌ها، در مورد جنبه‌های مختلف نسخه‌ی هفتم صحبت می‌کند. به تازگی ویدیوی جدیدی منتشر شده که تمرکز آن بر فهرست وسایل نقلیه‌ای است که در این بازی در دسترس خواهند بود.

در زمان عرضه، بازی گرن توریسمو ۷ دارای بیش از ۴۰۰ وسیله‌ی نقلیه خواهد بود که شامل بسیاری از جذاب‌ترین ماشین‌های تاریخ اتومبیلرانی می شود. یاماگوچی همچنین بیان کرده که این بازی دارای مدل‌‌سازی پیشرفته‌ی وسایل نقلیه روی پلی‌استیشن ۵ خواهد بود و ابراز امیدواری کرده که کسانی که نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ را تجربه می‌کنند، از آنچه ارائه می‌شود ناامید نشوند. در نهایت او همچنین فرهنگ انتخاب خودرو را در این ویدئو مورد بحث قرار می‌دهد. همانطور که استودیو‌ی سازنده‌ی بازی قبلاً تاکید کرده بود، بخش مهمی از گرن توریسمو ۷ مربوط به انتخاب خودرو می‌شود.

گرن توریسمو 7

گفته شده که بازی قرار است نقطه اوج سری باشد و به طرفداران مجموعه‌ی گرن توریسمو پاسخ خوبی دهد و از طرفی آغازگر یک روند جدید خواهد بود. “Scapes” یکی از آن ویژگی‌های جدیدی است که هیچ تاثیر مکانیکی روی گیم‌پلی بازی نخواهد داشت، اما قطعا بازیکنان زمان زیادی را صرف آن خواهند کرد. این در واقع یک حالت فتومود پیشرفته است. بازیکنان می‌توانند از بین بیش از ۲۵۰۰ مکان در ۴۳ کشور به عنوان پس زمینه، عکس خود را انتخاب کنند و آزادانه از هر یک از وسایل نقلیه‌ی موجود در بازی عکس بگیرند.

شخصی‌سازی به عنوان یکی از حیاتی‌ترین المان‌های بازی‌های مسابقه‌ای در این نسخه به بهترین حالت خود نزدیک می‌شود. همه چیز از پرفورمنس، سیستم تعلیق، گیربکس، ترمز، لاستیک و بسیاری از موارد دیگر قابل تنظیم خواهند بود. هرچند باید دید که این شخصی‌سازی چقدر عمیق قابل انجام است و چگونه در پیشرفت در بازی، تعادل را برقرار می‌کند. یکی دیگر از زمینه‌هایی که نسخه‌ی هفتم در آن پیشرفت‌های چشمگیری دارد سیستم آب و هوایی است. استودیوی سازنده ظاهرا مقدار عظیمی از داده‌های رصدشده‌ی هواشناسی را از چند هزار نقطه در سراسر جهان جمع‌آوری کرده است و با استفاده از آن‌ها توانسته‌ شبیه‌سازی زمان و تغییرات آب و هوا را بسیار یکپارچه‌تر کند. به گفته‌ی توسعه‌دهنده، بازی دارای مناظر واقعی و تغییرات نور برای زمان‌های مختلف روز و آب و هوا خواهد بود.

ماشین ها در گرن توریسمو 7

سونی اخیرا مزیت‌های پیش فروش بازی را به همراه نسخه‌ی ۲۵ ساله‌ با قیمت ۹۰ دلار شرح داده است. کسانی که این بازی را قبل از تاریخ انتشار آن یعنی ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) پیش خرید کنند، مجموعه جوایزی را درون بازی دریافت خواهند کرد. گرن توریسمو ۷ به صورت انحصاری برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ۵ منتشر خواهد شد.

منبع: VGC

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 323 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها