گیمر بازی تاریخ عرضه‌ی بازی Pentiment مشخص شد - گیمر بازی

اخیراً ایکس‌باکس و استودیو آبسیدین اینترتینمنت، تاریخ عرضه‌ی بازی نقش‌آفرینی روایت‌ محور Pentiment را به‌صورت رسمی اعلام کردند.

طبق گفته‌ی توسعه‌دهندگان، بازی Pentiment در تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۱ (۱۵ نوامبر ۲۰۲۲) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس سری ایکس/ اس، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی (از طریق استیم و مایکروسافت استور) عرضه خواهد شد.

این بازی که همچون دیگر آثار استودیوهای داخلی ایکس‌باکس قرار است در روز عرضه‌ی خود در سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس هم منتشر شود، ابتدا در جریان رویداد ایکس‌باکس و بتسدا در ماه ژوئن نمایش داده شد. اگرچه از نظر بودجه با پروژه‌ی کوچک‌تری مواجه هستیم اما از آن‌سو نمی‌توان بدیع بودن و خلاقیت‌های آن را نادیده گرفت و همچنین می‌دانیم که وظیفه‌ی کارگردانی این بازی بر عهده جاش سایر (Josh Sawyer)، کارگردان بازی فال‌اوت نیو وگاس، است و ظاهراً این اثری است که او مدت‌ها در پی ساختش بوده است.

Pentiment

این بازی یک معمای نقش‌آفرینی روایت محور است که ماجرای قتلی را روایت می‌کند که در قرن شانزدهم میلادی و در باواریا (بایرن) و در هنگام امپراتوری مقدس روم اتفاق می‌افتد و دارای سبک هنری دوبعدی و با دنیایی مصور با الهام از دست‌نوشته‌های خطی روشن و حکاکی‌های چوبی چاپ شده است. در بازی Pentiment، شما نقش هنرمندی باتجربه به نام آندریاس مالر (Andreas Maler) را بازی می‌کنید که در حالی که شاهکار خود را به پایان می‌رساند، ناخواسته درگیر پرونده‌ی قتلی می‌شود که وقایع آن روی ۲۵ سال بازی تأثیر می‌گذارد. دهقانان، دزدان، پیشه‌وران، راهبان، راهبه‌ها، اشراف و حتی مقدسین باید مورد تحقیق و بازجویی قرار گیرند تا حقیقت افشا شود.

داستان‌سرایی انتخاب محور بخش بزرگی از بازی Pentiment است؛ بنابراین بازیکنان در طول سفر خود باید به اطلاعاتی که به آن‌ها داده می‌شود توجه کرده و آن‌ها را دسته‌بندی کنند تا تصمیمات درستی بگیرند. نمایش ابتدایی از گیم‌پلی بازی تعامل بازیکن با شخصیت‌های غیر قابل‌ بازی را در دنیای این اثر نشان می‌دهد و حتی در یک مورد از بازیکنان می‌خواهد تا پس‌زمینه‌ای داستانی را انتخاب کنند که بر انتخاب‌های شخصیت آن‌ها درون بازی تأثیر می‌گذارد. در واقع، انتخاب‌های شما در طول بازی بسیار اهمیت دارد و حتی ممکن است اثر آن را مدت‌ها بعد در جریان سال‌های بازی ببینید.

بیشتر بخوانید: بازی جدید آبسیدین به نام Pentiment یک ماجراجویی کارآگاهی قرون وسطایی است

مالر همچنین هوش و مهارت‌های لازم برای افشای قاتلان را دارد اما هر تصمیمی که می‌گیرد پیامدهای ماندگاری دارد و به طرز اجتناب‌ناپذیری او را به مرکز یک توطئه اساسی نزدیک‌تر می‌کند.

منبع: The Gamer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 316 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 31 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.