گیمر بازی تاریخ انتشار بازی لگو Star Wars: The Skywalker Saga مشخص شد - گیمر بازی

پس از تأخیرهای متعدد، استودیوی Traveller’s Tales اعلام کرد که بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۲۲ (۱۶ فروردین ۱۴۰۱) برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان اکنون می‌توانند بازی را پیش‌ خرید کنند.

بازی شامل ۹ فیلم از سری جنگ ستارگان که با حماسه‌ی اسکای‌واکر شناخته شده‌اند، می‌شود که می‌توان آن‌ها را به ترتیب یا به صورت جداگانه تجربه کرد. از طرفی بیش از ۳۰۰ شخصیت قابل بازی با ۲۳ سیاره مانند Naboo، Coruscant، Tatooine و بسیاری دیگر را برای کاوش وجود دارند. هر قسمت از پنج مرحله تشکیل شده است و در برخی از مناطق رویدادهای تصادفی می‌توانند رخ دهند.

LEGO Star Wars: The Skywalker Saga به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا نبردهایی را تجربه کنند که هرگز در یک بازی لگو تجربه نکرده‌اند. در این نسخه بازیکنان می‌توانند حملات مختلف را در کنار هم قرار دهند تا حرکاتی ترکیبی را اجرا و از حملات پیش رو جلوگیری کنند. کنترل‌ها و مکانیک‌های جدید به بازیکنان این امکان را می‌دهد که با دقت هدف‌گیری کنند و برای حرکت بعدی خود از مهارت‌های جدای‌ها نظیر لایت سیبر و The Force استفاده کنند.

لگو استار وارز

بازیکنان می‌توانند با استفاده از نقشه‌ی کهکشان در هولوپرژکتور خود از مناطق مختلف در فضا عبور کنند تا مسیر خود را در این حماسه ترسیم کنند و به‌تدریج قفل سیارات را برای کاوش در طول مسیر باز کنند. همچنین در طول سفر این فضایی، آن‌ها ممکن است در جنگ‌های قهرمانانه با سفینه‌های دشمن، خلبانی وسایل نقلیه‌ی خاطره‌انگیزی مانند Millennium Falcon، جنگنده‌های Imperial TIE، Rebel X-wings و بسیاری دیگر را تجربه کنند. پس از رسیدن به مقصد، بازیکنان می‌توانند انتخاب کنند که یا داستان اصلی را ادامه دهند و یا به کشف مأموریت‌ها و پازل‌های هیجان‌انگیز در کهکشان بپردازند.

کاوش به بازیکنان پاداش‌‌‌‌‌‌‌های مختلفی می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانند ویژگی‌های جدید و توانایی‌هایی ارتقایافته را در طیفی از کلاس‌های مختلف از جمله Jedi، Hero، Dark Side، Villain Scavenger، Scoundrel، Bounty Hunter، Astromech Droid و Protocol Droid امتحان کنند. در لیست بیش از ۳۰۰ شخصیت گفته شده از ۹ فیلم، شخصیت‌های نمادینی مانند Leia، Yoda، Boba Fett Darth Maul، Poe و… هم حضور دارند.

Star Wars: The Skywalker Saga

همان‌طور که ذکر شد، بازی در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ عرضه می‌شود. طبق توضیحات فروشگاه ایکس‌باکس، این بازی برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس بهینه شده است و از ویژگی Smart Delivery هم پشتیبانی می‌کند. همچنین از قابلیت کوآپ برای حداکثر دو بازیکن، پشتیبانی از ۴K Ultra HD و HDR10 خبر داده شده است. در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی را مشاهده کنید.

منیع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 349 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 17 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها