گیمر بازی بهترین گیربکس صنعتی خارجی و ایرانی - گیمر بازی

به نقل از یک منبع متخصص در حوزه گیربکس های صنعتی، چندین برند با کیفیت در زمینه تولید بهترین گیربکس صنعتی را به شما معرفی میکنیم:

معرفی گیربکس NORD

شرکت NORD یکی از شرکت های برتر در زمینه تولید گیربکس صنعتی در کشور آلمان است که در بیش از ۶۰ کشور جهان نمایندگی دارد. وجود  بیش از ۴۰۰۰ کارمند توانسته است که کمترین زمان را در خدمات دهی به مشتریان را داشته باشد .

محصولات شرکت نورد  ترکیبی نوآورانه  از مکانیک و الکترونیک هوشمند را در بر می گیرد.مجموعه شهباز موتور نمایندگی گیربکس nord برای فروش گیربکس های این شرکت با بهترین قیمت می باشد .

گیربکس های صنعتی شرکت نورد

شرکت NORD گیربکس های صنعتی را با گشتاورهای خروجی بالا و راندمان بالا برای طیف گسترده ای از کاربردها در بیش از ۱۰۰ صنعت تولید می کند.

معرفی شرکت PGR

شرکت Polat Group Redüktör  یا PGR در سال ۱۹۹۸ در کشور ترکیه شروع به تولید گیربکس های صنعتی کرد و در مدت کوتاهی به رشد و توسع زیادی دست پیدا کرد .

شرکت PGR با داشتن یک روند رشد چشمگیر حتی در دوره های بحرانی باعث تسریع در فرآیند برندسازی خود شد و به یک شرکت پیشرو در بازار داخلی تبدیل شده است. علاوه بر این، اکنون شرکتی است که به بیش از ۸۰ کشور در ۵ قاره جهان به ویژه آلمان صادرات دارد.

PGR با ۲۵۰۰۰۰ واحد ظرفیت تولید سالانه گیربکس صنعتی، در منطقه صنعتی سازمان یافته آیدین اومورلو فعالیت می کند.

معرفی گیربکس صنعتی SITI

شرکتSITI  زیر مجموعه  شرکت آمریکایی SITI Riduttori، SpA است که در زمینه تولید گیربکس های صنعتی هلیکال (شافت مستقیم)، موتورهای گیربکس و فناوری های محرک الکترومکانیکی فعالت دارد . دفتر مرکزی و تاسیسات تولیدی آن در بولونیای ایتالیا واقع شده است .

شبکه تجارت جهانی ، کیفیت بالای محصول و ساختار انعطاف پذیر، شرکت SITI را در بسیاری از صنایع، از جمله غذا، آب، خودرو، بسته بندی، حمل و نقل مواد و تدارکات پیشرو کرده است.

برند بونفیلیولی bonfiglioli ایتالیا

موتور گیربکس هلیکال یا شافت مسقیم برند بونفیلیولی bonfiglioli ایتالیا یکی دیگر از برند هایی است که مجموعه شهباز موتور با قیمت خرید مناسب و خدمات پس از فروش در کشور ارائه می کند.

گیربکس هلیکال بونفیلیولی در دو سری S و C طراحی و تولید شده اند. که تفاوت این دو طراحی در پشتیبانی از الکتروموتور یا دینام های مختلف (مانند IEC ، سنکرون ، آسنکرون و…) است و همچنین سری S به صورت تک استیج (طبقه) طراحی شده است.

درباره ی گیربکس صنعتی موتوواریو (motovario)

شرکت motovario  ۵۷ سال قبل در شهری صنعتی از ایتالیا تأسیس شد . استحکام ، مقاومت و کیفیت بالا در قطعات و گیربکس های صنعتی مزایای برتر این شرکت است .

امروز شرکت سازنده گیربکس صنعتی موتوواریو در جهان شناخته شده است و در اکثر نقاط جهان نمایندگی دارد و توانسته است تمام نیازهای مکانیکی بخش های صنعتی را برآورده کند .

شرکت موتوواریو توسط افراد متخصص شکل گرفته است که افکار را به عمل و قدرت را به حرکت تبدیل می کند.

شرکت Motovario به لطف خط تولید پیشرفته با تکنولوژی روز بالاترین کیفیت را در تولیدات خود دارد.

معرفی گیربکس ایرانی سهند

دلایل متعددی برای انتخاب موتور گیربکس حلزونی سهند برای مصارف مختلف وجود دارد. اولین مورد ، نسبت کاهش بالا است. این گیربکس قادر است کاهش دور را با انواع نسبت های تبدیل انجام دهد.

در نتیجه برای افزایش گشتاور و کاهش دور بسیار زیاد میتوانید از این گیربکس ها استفاده کنید.

برای مشاهده قیمت گیربکس سهند اصفهان اینجا کلیک کنید.

گیربکس سهند به دلیل دارا بودن قطعات متحرک کمتر نسبت به بقیه ی طراحی ها امکان خرابی پایینی دارند. این در صورتی است که از استفاده از روغن مناسب و سرویس منظم آن غافل نشوید.

دلیل دوم برای استفاده از موتور گیربکس حلزونی سهند، معکوس نکردن جهت قدرت می باشد. این امر به دلیل نوع چرخش شافت و چرخ دنده می باشد. به این عمل اصطلاحا خود قفل بودن گیربکس گفته میشود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 199 views بار دسته بندی : رپورتاژ آگهی تاريخ : 28 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.