گیمر بازی بهترین تفنگ‌های اسباب‌بازی؛ به کودک خود رحم کنید - گیمر بازی

تفنگ‌های اسباب‌بازی متاسفانه یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین اسباب‌بازی‌های دنیا هستند؛ موضوعی که واقعا نیاز به بررسی جامعه‌شناختی دارد و پیش از هر چیز باید این سوال را از خود بپرسیم که چرا کودکان خود را با وسیله‌ای آشنا و بزرگ می‌کنیم که اساسا آلت قتاله است.

با این حال، پاسخ دادن به این سوال و سوال دیگری که آیا این حجم از تولید و طراحی تفنگ‌های اسباب‌بازی حیله‌ی نظامی جهانی است که با جنگ و فروش اسلحه سود می‌برد را به زمانی دیگر موکول می‌کنیم. اگر هنوز هم بسیار جدی تصمیم دارید تا کودک خود را با وسیله‌ای آشنا کنید که هدفش کشتار موجودات زنده و صدمه زدن به دیگران است و می‌خواهید این مفاهیم را ریشه‌ای به او بیاموزید تا شخصیت‌اش حول آن‌ها شکل بگیرد، بگذارید از مدل‌های مختلف تفنگ‌های اسباب‌بازی برایتان بگوییم.

همانطور که انتظار دارید، تفنگ‌های اسباب‌بازی از مدل‌های ارزان و ساده شروع می‌شوند که کیفیت ساختشان بالا نیست و با چند بار استفاده فنرشان در می‌رود و نهایتا به مدل‌های بسیار گران و پیچیده می‌رسند که از نظر ساختار مکانیکی، می‌توان گفت واقعا چندان تفاوتی با سلاح گرم واقعی ندارند. با این حال، همه‌ی مدل‌هایی که انتخاب کرده‌ایم تیر پرتاب می‌کنند، هدفی که بچه‌ها مشخصا به دنبال آن هستند. باورتان می‌شود اگر بگوییم در همین بخش نظرات محصولات خودمان، افراد خوب بودن یک تفنگ اسباب‌بازی را با میزان دردی که تیرهایش دارد می‌سنجند؟

در انتخاب تفنگ اسباب‌بازی، مثل انتخاب هر چیز دیگری، هزینه‌ای که می‌خواهید بکنید تصمیم‌گیرنده‌ی نهایی است. آیا حاضرید چند میلیون تومان پای یک تفنگ «نرف» (Nerf) پول بدهید که احتمالا بعد از دو سه بار استفاده دیگر سراغش نخواهید رفت؟ آیا قرار است به همراه دوستان‌تان یک تورنمنت تیراندازی راه بیاندازید و به یکدیگر تیر بزنید و امتیازها را محاسبه کنید؟

به احتمال زیاد هدف‌تان از خرید این تفنگ‌ها چیزی جز ساکت کرده بچه‌ای نیست که سرتان را خورده است و تفنگ می‌خواهد، در نتیجه حرف ما را بشنوید و آن تفنگ چند میلیون تومانی را برایش نخرید. به فرزندتان بگویید که به جای تفنگ، همان رقم را می‌دهید و برایش گیفت کارت فورتنایت می‌خرید تا اسکین بخرد و قول می‌دهیم هزاران برابر خوشحال‌تر خواهد شد.

در ادامه ۱۰ تفنگ اسباب‌بازی در رده‌های قیمتی و کیفیتی مختلف را برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم تا انتخاب‌تان را راحت‌تر کنیم.

۱. کلت اسباب‌بازی ساده

کلت اسباب بازی

این تفنگ اسباب‌بازی، ارزان‌ترین و ساده‌ترین تفنگی است که می‌توانید بخرید و با آن به هر سمتی که می‌خواهید تیر شلیک کنید. طراحی و جنس تفنگ واقعا خوب نیست و در بسته هم شش تیر بیشتر وجود ندارد و باید پس از هر بار تیراندازی، بلند شوید و تیرهای خود را جمع کنید، اما به‌خوبی کارش را انجام می‌دهد. تیرها را یکی یکی در تفنگ قرار می‌دهید و سپس به سیبلی که داخلش قرار داده شده است شلیک می‌کنید و تیرها هم به آن می‌چسبند. مشکل اصلی تفنگ این است که طراحی ظاهری‌اش نه واقعی است و نه کیفیتش شبیه تفنگ می‌ماند، در نتیجه فرزندتان با دیدنش خوشحال نخواهد شد.

تفنگ اسباب بازی گلدن گان مدل M55 PF

۲. شات‌گان اسباب‌بازی ساده

اسباب بازی شات گان

این شات‌گان دولول از نظر کیفیت ساخت حتی از آن کلت ساده‌ی بالایی هم حال و روز بدتری دارد، اما تعدادی بیشتری تیر در اختیارتان می‌گذارد و تیرهایش هم شدت پرتاب بیشتری دارند، در نتیجه احتمالا فرزندتان بیشتر می‌تواند با این تفنگ اعصاب دوستانش را خرد و پشت سر هم به آن‌ها تیراندازی کند، موضوعی که هدف اصلی خرید تفنگ است. با این حال، طراحی شات‌گان-طور تفنگ ممکن است به مذاق همه خوش نیاید، مخصوصا که حتی تلاش نشده است تا تفنگ کمی شبیه به شات‌گان‌های واقعی باشد و همه چیزش به شدت پلاستیکی و بدرنگ است.

تفنگ بازی مدل دولول بسته 120 عددی

۳. مینی‌گان حباب ساز

حباب ساز مینی گان

این تفنگ اسباب‌بازی از نظر ما بهترین گزینه‌ی این لیست است، آن هم به این دلیل که به جای تیر، حباب پرتاب می‌کند و نه خانه را پر از تیرهای پلاستیکی می‌کند و نه به کسی صدمه می‌زند. در عین حال، این تفنگ کوچک، که بد نیست تاکید کنیم بسیار کوچک است و گول ظاهر رگبار و مینی‌گان-مانندش را نخورید که قرار نیست تفنگ نهایی ذره‌ای به یک مینی‌گان شباهت داشته باشد، واقعا به شکل رگباری حباب می‌سازد و شلیک می‌کند. تفنگ را با آب و کف همراهش پر می‌کنید، باتری داخلش می‌گذارید و سپس به شلیک می‌پردازید و برخلاف ظاهر بی‌کیفیت و کوچک تفنگ، در ثانیه تعداد زیادی حباب به بیرون شلیک می‌شود و تفنگ به‌خوبی کار می‌کند.

تفنگ حباب ساز مدل تفنگ کد 6088

۴. تفنگ دوکاره‌ی تیراندازی و آب‌پاش

تفنگ آب پاش

دیگر از نرخ‌های پنجاه تا صد هزار تومان رد شده‌ایم و به تفنگ‌های کمی باکیفیت‌تر رسیده‌ایم. اگر قیمت پانصد هزار تومانی این تفنگ اسباب‌بازی با توجه به کاربردش به نظرتان زیاد نیست، این تفنگ در واقع بهترین گزینه‌ی لیست‌مان است. کیفیت ساخت تفنگ، طراحی‌اش و کاربردش عالی است. این تفنگ را می‌توان با تعدادی توپ پر کرد، استندهای بولینگ-مانندش را چید و سپس توپ‌ها را به سمت آن‌ها شلیک کرد. با این حال، کاربرد تفنگ به پرتاب تیرهایش محدود نمی‌شود و می‌توان لوله‌ی دیگری پایین تفنگ را با آب پر کرد. این تفنگ واقعا سرگرم‌کننده است و با توجه به کارایی دوگانه‌اش، می‌توان بازی‌های مختلفی مثل حتی آب‌بازی با آن کرد.

تفنگ بازی مدل دومنظوره اب پاش و تیر پرتابی کد 648/30

۵. مسلسل اسباب‌بازی کلاشینکف

اسباب بازی مسلسل

قیمت‌ها بالاتر رفته‌اند و کارایی تفنگ‌ها هم بیشتر؛ مثل این مسلسل اسباب‌بازی که می‌تواند به شکل رگباری و با سرعتی بسیار بالا، تیرهای خود را شلیک کند. این مسلسل با طراح کلاشینکف یا همان AK-47 ساخته شده و یک دوربین هم رویش سوار شده، اما شاید بتوان گفت نقاشی روی بدنه‌ی تفنگ حتی از ظاهر اصلی کلاشینکف هم بهتر است و تفنگ را شبیه به اسکین‌های کال آو دیوتی و پابجی کرده است. این مسلسل اسباب‌بازی با باتری کار می‌کند، اما می‌توان بدون باتری هم به شکل تک‌تیر تیراندازی کرد. تفنگ کیفیت ساخت خوبی دارد، اما تیرهایش چندان جذاب نیستند و با توجه به قیمتی که برایش هزینه می‌شود، واقعا انتظار بیشتری باید از آن داشت.

تفنگ بازی مدل کلاشینکف تیر ژله ای AK47

۶. مینی‌گان اسباب‌بازی

مینی گان اسباب بازی

اگر فرزندتان اخیرا ترمیناتور ۲ دیده است و حالا یک مینی‌گان یا همان رگبار می‌خواهد تا آن را به دست بگیرد و ادای آرنولد در بیاورد، پیش از هر چیز به تربیت خود افتخار کنید که چنین فرزندی را بزرگ کرده‌اید و پس از آن هم خوشحال باشید که دقیقا یک مینی‌گان اسباب‌بازی باکیفیت مثل همان برای خرید وجود دارد. این مینی‌گان یک باتری شارژی دارد، تیرهای ژله‌ای زیادی را می‌توان داخل آن قرار داد و نهایتا هم همانطور که انتظار دارید، با بالاترین سرعت ممکن آن تیرها را شلیک کرد. تفنگ واقعا به‌خوبی کار می‌کند و تیرهایش هم شدت پرتاب و برد بسیار بالایی دارند.

تفنگ اسباب بازی مدل Gatlin2

۷. کلت اسباب‌بازی با طرح واقعی

اسباب بازی کلت

بهترین کلت اسباب‌بازی بازار که می‌توانید پیدا کنید، این مدل است. از نظر طراحی ظاهری این تفنگ تفاوتی با یک کلت واقعی ندارد و حتی جنس بدنه‌اش هم با اینکه پلاستیکی است، اما حس بسیار خوبی را منتقل می‌کند. تفنگ بدنه‌ی سنگینی دارد و کاملا تلاش شده است تا حس به‌دست گرفتن یک کلت واقعی را با آن تداعی کنند و ما هم می‌گوییم که از پس این کار برآمده‌اند. این کلت اسباب‌بازی از نظر کاربرد همچنین بسیار خوب عمل می‌کند و می‌توانید انتظار داشته باشید پس از ماه‌ها و صدها شلیک هنوز هم مثل اول به‌خوبی تیراندازی کند. همه چیز این کلت، از شدت پرتاب تیرهایش گرفته تا ظاهر و کیفیتش، کاری کرده‌اند تا با به دست گرفتنش احساس کنید راجر مور هستید و قرار است با یک نگاه همه را به سمت خودتان جذب کنید.

تفنگ بازی مدل کلت کد c.1

۸.  مینی‌گان زورو ایکس‌شات (اکسل)

تفنگ نرف

برند اسباب‌بازی «زورو» تلاش کرده است تا با سری «ایکس‌شات» خود با بهترین تفنگ‌های اسباب‌بازی بازار یعنی «نرف» رقابت کند و می‌توانیم بگوییم کم و بیش هم موفق شده است. تفنگ‌های زورو کیفیت تفنگ‌های نرف را ندارند، اما از همه نظر عالی هستند و به بهترین شکل کار می‌کنند، آن هم در عین اینکه قیمتی نصف تفنگ‌های نرف دارند. مدل «اکسل» سری ایکس‌شات یک مینی‌گان کامل است، اما از نظر ظاهری و مثل مینی‌گان‌هایی که بالاتر از آن‌ها گفتیم، به شکل رگباری شلیک نمی‌کند. البته که تیرهای تفنگ‌های ایکس‌شات مثل همان تفنگ‌های نرف هستند و استوانه‌های نرمی را شلیک می‌کنند. تفنگ از نظر طراحی زیباست، کیفیت بسیار خوبی دارد و جایگزین بسیار خوبی برای نرف است.

تفنگ بازی زورو  مدل Excel

۹. رایفل دوربرد زورو ایکس‌شات (ریجنریتور)

تفنگ نرف

بین تفنگ‌های اسباب‌بازی سری ایکس‌شات، ریجنریتور را به‌عنوان کامل‌ترین و بهترین مدل در نظر گرفته‌ایم. این رایفل دوربرد بسته‌ای کامل از یک تفنگ اسباب‌بازی است و می‌توانید با آن چه روی دست، چه به همراه دسته‌های اضافه، با دوربین دوربرد، یک دوپایه (بایپاد) و بسیاری مخلفات دیگر کار کنید. تفنگ مثل دیگر مدل‌های این سری و همان سری اصلی نرف، با تیرهای استاندارد نرف کار می‌کند و از نظر ساخت و کیفیت عالی است. نکته این جاست که لازم نیست به اندازه‌ی یک نرف برای خرید این تفنگ هزینه کنید و در عین حال هم همان کاربرد را بگیرید.

تفنگ بازی زورو سری X-Shot مدل Regenerator

۱۰. نرف شاکویو بلستر ۲

اسباب بازی نرف

نهایتا هم به بهترین و صد البته گران‌ترین سری تفنگ‌های اسباب‌بازی می‌رسیم. شاکویو بلستر ۲ (Shockwave Blaster 2) یکی از زیباترین مدل‌های نرف است و می‌توان حتی آن را با لوازم مختلفی مثل یک قنداق اضافه یا بلندکننده‌ی لوله و شعله پوش هم شخصی‌سازی و حتی خفن‌تر کرد. نمی‌توان شاکویو بلستر ۲ از نظر کاربرد چندان متفاوت از دیگر سلاح‌های نرف دانست و بهتر است به هنگام خرید این تفنگ‌ها بیشتر به سبک و سیاقی که می‌پسندید دقت کنید، اما این تفنگ هم از نظر تیراندازی به‌خوبی تمام اسباب‌بازی‌های نرف عمل می‌کند و به نظر ما خشاب چرخانی که دارد و پانزده تیر در آن جای می‌گیرد، این تفنگ را حتی از مدل‌های دیگر جذاب‌تر هم می‌کند.

تفنگ بازی نرف مدل SHOCKWAVE ELITE 2.0

صفحه‌ی اصلی بازی گیمر بازی| اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 220 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 20 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها