گیمر بازی بررسی دو بردگیم زیرخاکی و پورت رویال؛ از بین این دو بازی مشابه کدام را انتخاب کنیم؟ - گیمر بازی

دو بازی «پورت رویال» و «زیرخاکی» روندی بسیار شبیه به هم دارند؛ طوری که می‌توان هر دو را کنار هم قرار داد و با توجه به طراحی و ساخت، یکی را انتخاب کرد. آرین امروز این دو بازی را بررسی و مقایسه می‌کند و از بین هر دو، یکی را پیشنهاد می‌کند.

بازی فکری زیر خاکی مدل 002
بازی فکری مدل Port Royal
بازی فکری مدل Port royal

روند هر دو بازی زیرخاکی و پورت رویال به این شکل است که باید دستی از کارت‌های مختلف برای خود بسازید، اما باید حواستان باشد تا دو کارت یکسان و شبیه به هم را جمع نکنید وگرنه دست‌تان را از دست می‌دهید. با توجه به این روند یکسان، می‌توان گفت که زیرخاکی که کیفیت ساخت بالاتری دارد و در عین حال هم قیمتش ارزان‌تر است، ارزش خرید بیشتری دارد.

از شما دعوت می‌کنیم تا ویدیوی بالا را برای بررسی دو بردگیم زیرخاکی و پورت رویال ببینید تا با خود بازی و قوانین و کیفیت ساخت آن بیشتر آشنا شوید.

گیمر بازیتَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به گیمر بازیتَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی گیمر بازیتَلِنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 235 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 23 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.