گیمر بازی بررسی بردگیم ۱۳ سرنخ؛ نسخه‌ی داخلی بهتر است یا نسخه‌ی اصلی؟ - گیمر بازی

بردگیم «۱۳ سرنخ» (Thirteen Clues) یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تخته‌ای سبک استنتاجی است و می‌توانید در مملکت چه نسخه‌ی اصلی آن و چه نسخه‌ی بومی‌سازی شده و فارسی‌اش را برای خرید پیدا کنید. هامون دو بسته‌ی این بازی را تهیه کرده است و در ویدیوی امروز خود، به بررسی و مقایسه‌ی این دو می‌پردازد.

بازی فکری همپایه مدل 13سرنخ
بازی فکری دی وی جیوچی مدل 13 clues

بازی به این شکل انجام می‌شود که در ابتدا سه کارت مختلف شامل فرد، محل و وسیله‌ی قتل روی زمین قرار می‌گیرد و حالا بازی‌کننده‌ها باید با پرسش یا استفاده از کارت‌های مختلف، این سه کارت را پیدا کنند و به راز قتل پی ببرند. بازی‌کننده‌ها باید برای پرسش از تعدادی اکشن ذره‌بین که محدود هستند استفاده کنند.

از شما دعوت می‌کنیم تا ویدیوی بالا را برای بررسی برد گیم ۱۳ سرنخ ببینید تا با خود بازی و قوانین و کیفیت ساخت آن بیشتر آشنا شوید.

گیمر بازیتَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به گیمر بازیتَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی گیمر بازیتَلِنت

صفحه‌ی اصلی بازی گیمر بازی| اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 224 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 28 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.