گیمر بازی بررسی بردگیم ویکنت‌های پادشاهی؛ اینفلوئنسرهای سیاسی - گیمر بازی

بسیاری از بازی‌های استراتژی، سبک و سیاق یکسانی دارند و با اینکه این موضوع ممکن است تازگی آن‌ها را از بین ببرد، اما در عین حال آموزش و یادگیری این بازی‌ها به گروه دوستان‌تان را ساده‌تر می‌کند. بازی «ویکنت‌های پادشاهی غرب» (Viscounts of the West Kingdom) از همین دسته بازی‌هاست؛ یک بازی استراتژی کامل و بزرگ که چندان اتفاق عجیب و غریبی هم در آن رخ نمی‌دهد. آرین در بررسی امروز خود از بردگیم‌ها، سراغ این بازی رفته است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

داستان بازی به این شکل است که یک پادشاهی در اروپای قرن نوزده، با تصمیمات اشتباه مملکت را به نابودی کشانده؛ مردم در فقر به سر می‌برند و روز به روز وضعیت بدتری پیدا می‌کنند. در این میان، هر کدام از بخش‌های سرزمین تصمیم می‌گیرند تا مستقل شوند و نهایتا کنترل پادشاهی را برعهده بگیرند. بازی‌کننده‌ها در نقش رهبران روستاهای کوچک بازی را آغاز می‌کنند و به تدریج و با ساخت سازه‌ها و نیروهای بیشتر برای کار و جنگ، بزرگتر می‌شوند. بازی‌کننده‌ها باید تلاش کنند تا تاثیر بیشتری روی مناطق مختلف نقشه بگذارند و با نابود شدن پادشاهی، یا آباد شدن آن، بازی تمام می‌شود.

از شما دعوت می‌کنیم تا ویدیوی بالا را برای بررسی برد گیم «ویکنت‌های پادشاهی غرب» (Viscounts of the West Kingdom) ببینید تا با خود بازی و قوانین و کیفیت ساخت آن بیشتر آشنا شوید.

گیمر بازیتَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به گیمر بازیتَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی گیمر بازیتَلِنت

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 382 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 20 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.