گیمر بازی بررسی بردگیم قایم موشک؛ جورچین کودکان - گیمر بازی

بازی تخته‌ای «قایم موشک» یک جورچین حافظه-محور برای کودکان است و روندی بسیار ساده دارد. بچه‌ها باید تصاویر مختلف را به خاطر بسپارند و سپس آن‌ها را با توجه به آنچه حفظ کرده‌اند، حدس بزنند. نگین امروز در بررسی خود از بازی‌های فکری، سراغ بازی قایم موشک رفته است.

بازی فکری بازی تا مدل قایم موشک

روند بازی به این شکل است که در ابتدا تعدادی کارت تصویر را روی زمین قرار می‌دهیم. سپس به شکل رندوم، شش دایره‌ی رنگی را روی تصاویر قرار می‌دهیم. سپس بازی‌کننده‌ها تاس می‌اندازند و با توجه به رنگی که می‌آید، باید حدس بزنند زیر آن رنگ چه تصویری قرار دارد. اگر حدس درست باشد، آن کارت را برمی‌دارند و نهایتا کسی که بیشترین تعداد کارت را دارد برنده‌ی بازی است.

از شما دعوت می‌کنیم تا ویدیوی بالا را برای بررسی بردگیم قایم موشک ببینید تا با خود بازی و قوانین و کیفیت ساخت آن بیشتر آشنا شوید.

گیمر بازیتَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به گیمر بازیتَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی گیمر بازیتَلِنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 208 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 1 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.