گیمر بازی بررسی بردگیم راز جنگل؛ نوستالژی بی‌کیفیت - گیمر بازی

آرین تصمیم گرفته است تا امروز بررسی خود را به یکی از نوستالژیک‌ترین بازی‌های تخته‌ای داخل مملکت اختصاص دهد. احتمال اینکه پیش از این با بازی «راز جنگل» برخورد کرده باشید بسیار بالاست، اما به‌طور کلی بازی بسیار ساده است و نیاز به یادگیری ندارد. با این حال، مهم‌ترین مشکل کیفیت ساخت آن است.

بازی فکری فکرآذین مدل راز جنگل
بازی فکری فکر آوران مدل راز جنگل

در بازی راز جنگل، باید تصویرهای زیر درخت‌ها و کارت‌ها را به خاطر بسپارید و سپس آن‌ها را پیدا کنید. در این میان هم می‌توانید مهره‌های دیگر بازی‌کننده‌ها را بزنید. مشکل بزرگ این جاست که سازنده‌های مختلفی از محبوبت راز جنگل در مملکت استفاده کرده‌اند و نسخه‌های متعدد و بی‌کیفیتی از آن ساخته‌اند که هیچ شباهتی به نسخه‌های اصلی و قدیمی ندارند.

از شما دعوت می‌کنیم تا ویدیوی بالا را برای بررسی بردگیم راز جنگل ببینید تا با خود بازی و قوانین و کیفیت ساخت آن بیشتر آشنا شوید.

گیمر بازیتَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به گیمر بازیتَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی گیمر بازیتَلِنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 221 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 27 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.