گیمر بازی بررسی بردگیم جمجمه؛ بازی بلوف زنی - گیمر بازی

«جمجه» (Skull) یک بازی بلوف زنی بسیار ساده است؛ یعنی به این شکل که باید با دروغ گفتن به دیگر بازی‌کننده‌ها، خلاف آنچه در اختیار دارید را نشان دهید تا بیشترین امتیاز را نصیب خود کنید. با این حال، به غیر از طراحی خود روند بازی، جمجمه هم‌چنین کارت‌های بسیار زیبایی دارد. آرین بررسی امروز خود از بازی‌های تخته‌ای را به «جمجمه» اختصاص داده است.

بازی فکری مدل جمجمه کد 3070

بازی به این شکل انجام می‌شود که ابتدای هر دست، هر بازی‌کننده چهار کارت دریافت می‌کند که شامل سه گل و یک جمجمه است. باید کارت‌های خود را به مزایده بگذارید، اما بازی‌کننده‌ها نمی‌دانند که آیا به آن‌ها گل می‌فروشید یا جمجمه، و باید تلاش کنید تا به بالاترین قیمت، به آن‌ها جمجمه بفروشید که هیچ ارزشی ندارد.

از شما دعوت می‌کنیم تا ویدیوی بالا را برای بررسی بازی کارتی جمجمه ببینید تا با خود بازی و قوانین و کیفیت ساخت آن بیشتر آشنا شوید.

گیمر بازیتَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به گیمر بازیتَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی گیمر بازیتَلِنت

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 235 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 8 مارس 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.