گیمر بازی بررسی بردگیم ایمهوتپ؛ معماری مصری - گیمر بازی

بازی تخته‌ای «ایمهوتپ» بازی‌کننده‌ها را در نقش تعدادی معمار مختلف در مصر باستان قرار می‌دهد که باید تلاش کنند بیشترین تعداد سنگ را در مکان‌های مختلف حمل کنند و نهایتا تبدیل به بهترین معمار مصر شوند. بازی قوانین و روند ساده‌ای دارد و در عین حال بسیار جذاب است. هامون بررسی امروز خود بردگیم‌ها را به «ایمهوتپ» (Imhotep) اختصاص داده است.

بازی فکری مدل ایمهوتیپ کد 308

بازی به این شکل انجام می‌شود که تعدادی لوکیشن مختلف روی زمین قرار داده می‌شود و بازی‌کننده‌ها حالا تلاش می‌کنند در هر نوبت تعدادی سنگ را با یک قایق حمل کنند و به این نقاط ببرند. هر نوبت یک کارت رو می‌شود که قابلیت‌های خاص خود را دارد و باید اعمالش انجام شود و نهایتا پس از شش دور، امتیازات محاسبه می‌شوند.

از شما دعوت می‌کنیم تا ویدیوی بالا را برای بررسی بردگیم ایمهوتپ ببینید تا با خود بازی و قوانین و کیفیت ساخت آن بیشتر آشنا شوید.

گیمر بازیتَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به گیمر بازیتَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی گیمر بازیتَلِنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 210 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 18 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.