گیمر بازی بررسی بردگیم اولان کوئست؛ بزرگتر و پیچیده‌تر از نسخه‌ی اصلی - گیمر بازی

اولان کوئست، نسخه‌ی پیشرفته و جدیدتر بردگیمی قدیمی‌تر «اولان» (Avalon) است؛ بازی‌ای که بازی‌کننده‌ها را در نقش نیروهای خیر و شر قرار می‌دهد و بازی‌کننده‌ها هر کدام در نقش‌های مشخص خود قرار می‌گیرند و هر نوبت رفتارهای مشخصی که برایشان در نظر گرفته شده است را اجرا می‌کنند. هامون امروز اولان کوئست را با اولان مقایسه می‌کند.

بازی فکری مدل اولون ماموریت

مکانیک‌های اصلی اولان کم و بیش سر جای خود هستند و در اولان کوئست، با نقش‌های جدیدتر روبرو می‌شویم و یک مکانیک رای‌گیری که روند کلی بازی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. بازی جذاب‌تر و بزرگتر شده است و تجربه‌اش هم با یک نفر کمتر ممکن است.

از شما دعوت می‌کنیم تا ویدیوی بالا را برای بررسی برد گیم اولان کوئست ببینید تا با خود بازی و قوانین و کیفیت ساخت آن بیشتر آشنا شوید.

گیمر بازیتَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به گیمر بازیتَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی گیمر بازیتَلِنت

صفحه‌ی اصلی بازی گیمر بازی| اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 179 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 3 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.