گیمر بازی بررسی بردگیم آزول؛ کاشی‌کاری نوبتی - گیمر بازی

بازی «آزول» یکی از زیباترین بردگیم‌هایی است که تا به حال طراحی شده و از تخته‌ی آن گرفته تا مهره‌هایش، در اولین برخورد بیش از هر چیز خودنمایی می‌کنند. با این حال، خود بازی هم بسیار سرگرم‌کننده و جذاب است و حتی روند یادگیری سختی هم ندارد. هامون بررسی امروز خود از بازی‌های تخته‌ای را به «آزول» (Azul) اختصاص داده است.

بازی فکری نکست موو مدل Azul

بازی‌کننده‌ها باید در آزول با استفاده از مهره‌های مختلفی که کاشی هستند، در زمین خود کاشی‌کاری کنند. قرار دادن کاشی‌ها به شکل یکسان و در کنار هم روی یک خط، قانون اصلی بازی است. هر نوبت، بازی‌کننده‌ها باید تعدادی کاشی را که به صورت رندوم دسته‌بندی شده‌اند، بردارند و ممکن است که دسته‌ای که انتخاب می‌کنند، کاشی‌های اضافه‌ای هم داشته باشد. آن کاشی ها هم باید استفاده شوند. بازی‌کننده‌ای که زودتر بتواند یک خط کامل از کاشی بسازد، بازی را تمام می‌کند و حالا نوبت بررسی کاشی‌هاست.

از شما دعوت می‌کنیم تا ویدیوی بالا را برای بررسی بردگیم آزول ببینید تا با خود بازی و قوانین و کیفیت ساخت آن بیشتر آشنا شوید.

گیمر بازیتَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به گیمر بازیتَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی گیمر بازیتَلِنت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 218 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 29 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.