گیمر بازی بررسی بازی رومیزی کرگدن قهرمان؛ خانه‌ی پوشالی - گیمر بازی

بازی‌های رومیزی همیشه به استراتژی‌های بلند و بالا و تاس انداختن محدود نمی‌شوند و برخی اوقات، بازی‌های مهارتی بهتر به درد جمع دوستان‌تان می‌خورند؛ یعنی بازی‌هایی که قرار نیست در آن‌ها فکر کنید و بیشتر درگیر مهارت‌های فیزیکی خود هستید. بازی «کرگدن قهرمان» (Rhino Hero) از این دسته بازی‌هاست که به لطف قیمت ارزانش، می‌توان به راحتی خرید آن را توجیه کرد. آرین در بررسی امروز خود از بازی‌های تخته‌ای، بازی کرگدن قهرمان را تحت نظر قرار می‌دهد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

در بازی کرگدن قهرمان، بازی‌کننده‌ها نوبت به نوبت با قرار دادن کارت، برای خود برج می‌سازند. مشخصا کسی که برج را بریزد بازنده‌ی بازی است. با این حال، چند تفاوت باحال در بازی وجود دارد. کارت‌ها ممکن است قابلیت‌های خاصی داشته باشند و دورها را تغییر دهند، یا حتی از بازی‌کننده‌ها بخواهند تا یک کرگدن را روی برج بگذارند. گذاشتن کرگدن تعادل برج را برهم می‌زند و باید به هنگام قرار دادن آن دقت بسیاری کرد.

از شما دعوت می‌کنیم تا ویدیوی بالا را برای بررسی بازی «کرگدن قهرمان» (Rhino Hero) ببینید تا با خود بازی و قوانین و کیفیت ساخت آن بیشتر آشنا شوید.

گیمر بازیتَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به گیمر بازیتَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی گیمر بازیتَلِنت

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 333 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 24 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.