گیمر بازی ببینید؛ شخصیت جدید آزوسینا برای تکن ۸ رونمایی شد - گیمر بازی

کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) اخیرا با انتشار تریلری جدید از بازی مبارزه‌ای تکن ۸، از شخصیت آزوسینا (Azucena) رونمایی کرده است.

روزهای گذشته برای طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای بسیار مهم بوده زیرا رویداد ۲۰۲۳ Evo خبرهای مهمی را در مورد تعدادی از بازی‌های مبارزه‌ای آینده، از مرتال کامبت ۱ گرفته تا Fatal Fury: City of the Wolves، با خود به ارمعان آورده است. در این میان باندای نامکو نیز به این جریان پیوسته است و تریلری جدید را با محوریت یکی دیگر از شخصیت‌های تکن ۸ منتشر کرده است.

این شخصیت جدید آزوسینا نام دارد و اولین حضور خود را در تکن به عنوان اولین شخصیت اهل کشور پرو تجربه می‌کند. او به عنوان ملکه‌ی قهوه توصیف می‌شود که این موضوع در دیالوگ‌های او مشهود است. او آخرین وارث خانواده‌ی اورتیز (Ortiz) است؛ خانواده‌ای که یک مزرعه‌ی قهوه را در پرو اداره می‌کند. او تصمیم گرفت در مسابقات The King of Iron Fist برای تبلیغ مزرعه‌اش شرکت کند.

آزوسینا

با این حال، او تنها یک خبره در آماده کردن قهوه نیست، زیرا می‌تواند با استفاده از حرکات منحصر‌به‌فرد خود که از نوعی رقص الهام گرفته شده است، با اعضای مختلف فهرست مبارزان تکن مبارزه کند. در واقع آزوسینا با حرکات غیر متعارفی که بر اساس تکنیک‌های MMA است، مبارزه می‌کند. به نظر می‌رسد که آزوسینا در میان برخی از طرفداران، به ویژه آن‌هایی که از آمریکای لاتین آمده‌اند، مورد توجه قرار گرفته است.

تریلر منتشر شده از این شخصیت‌ در کنار رونمایی از حرکات آزوسینا، همچنین مکانیک‌های مختلف تخریب مکان‌های نبرد را در بازی به نمایش می‌گذارد و به نظر می‌رسد که استیج‌ها پس از دریافت مقدار مشخصی آسیب، به مکان دیگری انتقال می‌یابد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی لیستی از شخصیت‌های اولیه‌ی بازی به طور غیررسمی لو رفته است که از بین آن‌هایی که سازنده تاکنون معرفی نکرده می‌توان به شاهین (Shaheen)، زفینا (Zafina)، یوشیمیتسو (Yoshimitsu)، استیو فاکس (Steve Fox) و آلیسا بوسکونوویچ (Alisa Bosconovitch) اشاره کرد.

بازی تکن ۸ هم اکنون برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دست ساخت است و تاریخ انتشار مشخصی ندارد. در ادامه می‌توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

 

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی گیمر بازی| اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی


کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

۱,۷۰۰,۶۶۰

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

۱,۵۰۰,۰۰۰

تومان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 622 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 10 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها