گیمر بازی ببینید؛ تریلرهای جدید اساسینز کرید میراژ به داستان و گیم‌پلی بازی می‌پردازند - گیمر بازی

کمپانی یوبی‌سافت (Ubisoft) به تازگی از تریلرهای جدید اساسینز کرید میراژ رونمایی کرده است که به داستان و گیم‌پلی آن می‌پردازند.

همانطور که می‌دانید، این نسخه از سری اساسینز کرید به بررسی گذشته‌ی شخصیت بسیم در شهر بغداد و ورود او به Hidden Ones می‌پردازد. این بازی نه تنها به طور خاص به دنبال ارائه‌ی تجربه‌ای مشابه‌ی اولین نسخه است، بلکه دارای ویژگی‌های جذابی است که قرار است این سری را محبوب‌تر از پیش سازد. حال تریلرهای جدیدی از بازی منتشر شده که درک خوبی از بخش‌های مختلف آن و آنچه طرفداران می‌توانند از بازی انتظار داشته باشند، می‌دهد.

در تریلر گیم‌پلی به نظر می‌رسد که حرکات پارکور بسیم شباهت زیادی به اتزیو دارد و از طرفی عناصر مختلفی از سیستم مخفی‌کاری نیز به نمایش گذاشته می‌شود که ظاهرا یکی از ستون‌های اصلی گیم‌پلی است. سایر موارد نشان داده شده شامل مکانیک ترور، پرنده‌ی بسیم، تعقیب دشمنان و غیره می‌شود.

اساسینز کرید میراژ

گفتنی است که پارکور در اساسینز کرید میراژ تحت فشار قابل توجهی برای بازگشت به شکل محبوب خود خواهد بود. به‌ عنوان بخش اصلی طراحی سری که در سال‌های اخیر و با نقش‌آفرینی و جهان باز شدن مجموعه از نسخه‌ی اوریجینز به بعد، مورد انتقاد قرار گرفته، یوبی‌سافت در تلاش است تا در این نسخه آن را به شکل بهتری ارائه دهد و در بازاریابی بازی از آن استفاده‌ی زیادی کرده است.

در هر صورت میراژ ظاهرا همان اثر کلاسیک اساسینز کرید خواهد بود که طرفداران برای سال‌ها در آرزوی آن بود‌ه‌اند. این بازی در واقع یک نسخه‌ی مدرن از اولین نسخه‌ی سری با یک قهرمان کاملا جدید است و ممکن است دقیقا همان چیزی باشد که این سری در حال حاضر به آن نیاز دارد. البته تریلر گیم‌پلی بازی نوید یک اثر از پیش موفق را نمی‌دهد و باید تا زمان عرضه منتظر بمانیم اما امیدواریم که این سری محبوب را در اواخر امسال به ریشه‌های خود بازگرداند.

بازی اساسینز کرید میراژ در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلرها و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی گیمر بازی| اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی


کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

۲,۱۵۰,۰۰۰

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

۱,۸۹۵,۰۰۰

تومان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 541 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 15 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها