گیمر بازی ببینید؛ اولین تریلر گیم‌پلی مورتال کامبت ۱ مبارزات خونین بازی را به تصویر می‌کشد - گیمر بازی

کمپانی برادران وارنر (Warner Bros. Games) و استودیوی ندررلم (NetherRealm) به تازگی از اولین تریلر گیم‌پلی بازی مورتال کامبت ۱ رونمایی کرده‌اند.

مورتال کامبت ۱ در جهان جدیدی اتفاق می‌افتد که توسط خدای آتش، لیو کانگ (Liu Kang)، خلق شده که البته قبل از رسیدن یک تهدید جدید، به طرز عجیبی در صلح به نظر می‌رسید. به عنوان مثال، به نظر می‌رسد که رقابت و درگیری دیرینه‌ی اسکورپیون و ساب‌زیرو کنار گذاشته شده است. حال تریلر جدیدی از بازی در مراسم Summer Game Fest 2023 منتشر شده که در کنار نمایش بخش‌هایی از گیم‌پلی، شخصیت‌های جدیدی را نیز معرفی می‌کند.

این تریلر جدید به طرفداران نگاهی به سیستم‌های مختلف گیم‌پلی بازی، از جمله فتالیتی‌ها، سیستم شخصیت همراه (Kameo Fighter) و بسیاری موارد دیگر را به طرفداران می‌دهد. سیستم Kameo Fighter در اصل به بازیکنان اجازه می دهد تا شخصیت‌هایی را در هنگام مبارزه برای کمک فرا خوانند. علاوه‌بر این، در حالی که برخی از شخصیت‌ها فقط جز شخصیت‌های همراه هستند، برخی از شخصیت‌ها در فهرست اصلی مبارزان ظاهر می‌شوند. همچنین همانطور که انتظار می‌رفت، مورتال کامبت ۱ مانند هر بازی قبلی این سری خونین و وحشیانه است.

مرتال کامبت 1

از منظر روایی نیز تریلر نگاهی تازه به چندین مبارز افسانه‌ایی، همراه با نکاتی در مورد پیشینه‌ی آن‌ها ارائه می‌دهد. لیو کانگ با ایجاد یک عصر جدید به خاطر صلح، تاریخ را دوباره آغاز کرده است، در حالی که میلینا، خواهر دوقلوی کیتانا و وارث قانونی تاج و تخت اوت‌ورلد (Outworld)، به یک بیماری مخوف و کشنده مبتلا شده است.

جنگجویان لین کوئی و ساب‌زیرو در کنار اسکورپیون برای آینده‌ی این کلن مبارزه می‌کنند و در جایی دیگر ریدن و کونگ لائو برای خانواده و افتخار می جنگند. جانی کیج که بیشتر به دنبال محبوب ماندن از نظر طرفدارانش است، برای غرور خود می‌جنگد. از طرفی کنشی تاکاهاشی در تلاش برای بازیابی شمشیر سنتو و بازگرداندن نام و اعتبار خانوادگی‌اش است.

مرتال کامبت 1

بازی با اولین تریلر خود حضور جانی کیج (Johnny Cage)، میلینا (Mileena)، کونگ لائو (Kung Lao)، ریدن (Raiden)، ساب‌زیرو (Sub-Zero)، کیتانا (Kitana)، اسکورپیون (Scorpion)، لیو کانگ (Liu Kang) و شنگ سونگ (Shang Tsung) را به نوعی تایید کرد کرد. اکنون این فهرست با مجموعه‌ای از شخصیت‌های محبوب گسترش یافته است. از مبارزان جدیدی که برای بازی تایید شده‌اند، می‌توان به سونیا بلید (Sonya Blade)، کینو (Kano)، جکس (Jax)، کنشی (Kenshi)، گورو (Goro) و استرایکر (Stryker) اشاره کرد.

مورتال کامبت ۱ قرار است در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر شود. این بدان معناست که حدودا سه ماه زمان برای استودیوی سازنده جهت بازاریابی باقی مانده است. این می‌تواند شامل افشای شخصیت‌های بیشتر، معرفی بسته‌های مختلف، مکانیک‌های گیم‌پلی، تیزرهای داستانی و غیره باشد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu


کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

۲,۱۹۰,۰۰۰

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

۱,۹۰۰,۰۰۰

تومان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 214 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 10 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.