گیمر بازی ببینید؛ از گیم‌پلی لارس الکساندرسون در تکن ۸ رونمایی شد - گیمر بازی

کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) اخیرا از تریلر جدید بازی تکن ۸ با محوریت گیم‌پلی شخصیت لارس الکساندرسون (Lars Alexandersson) رونمایی کرده است.

لارس الکساندرسون، یکی از شخصیت‌های قدیمی تکن است که ظاهرا در نسخه‌ی هشتم نیز بازخواهد گشت. او اولین بار در سال ۲۰۰۷ و در تکن ۶ به عنوان آنتاگونیست داستان معرفی شد. او فرزند نامشروع هیهاچی میشیما، یکی از شخصیت‌های منفی مشهور سری، است و این باعث شده تا همواره در درگیری دیرینه‌ی بین خانواده میشیما دخیل باشد.

مانند بسیاری از شخصیت‌های قدیمی دیگری که در تکن ۸ بازگشته‌اند، لارس در کنار حفظ حرکات اصلی خود، تغییراتی پیدا کرده تا با سبک گیم‌پلی تهاجمی‌تر این نسخه هماهنگی داشته باشد. حرکات او در تریلر به خوبی نمایش داده شده و شامل انواع حملاتی است که با رعد و برق همراه می‌شوند. در همین حال، ریج آرت او به نوعی از حرکات ناروتو گرفته شده است. در واقع طرفداران متوجه شباهت ریج آرت لارس با حرکت Ultimate Jutsu ناروتو در بازی Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2 شده‌اند.

لارس الکساندرسون

گفتنی است که داستان تکن ۸ به درگیری جین کازاما با پدر خود یعنی کازویا میشیما می‌پردازد. با توجه با بازگشت مادر جین یعنی جون کازاما، این احتمال می‌رود که او سمت پسر خود را گیرد. در این میان بازگشت برادر ناتنی کازویا نیز در نوع خود جالب است و باید دید در داستان چه تاثیری خواهد گذاشت. در رابطه با دگیر اخبار مرتبط با بازی، همانطور که می‌دانید این نسخه با کمک آنریل انجین ۵ از جلوه‌های بصری فوق‌العاده‌ای نسبت به نسخه‌ی هفتم بهره می‌برد و این باعث شده تا بسیاری از طرفداران برای تجربه‌ی بازی هیجان‌زده باشند.

با این حال، سازندگان تکن ۸ همچنان احساس می‌کنند که فضای زیادی برای بهبود گرافیک بازی وجود دارد. کاتسوهیرو هارادا به عنوان کارگردان و مایکل موری به عنوان تهیه‌کننده‌ی بازی، اخیرا در مضاحبه‌ای از تمایل خود را برای بهبود نورپردازی گفته‌اند. طبق گفته‌ی موری، نورپردازی برای تیم سازنده یک چالش بوده است و آن‌ها چندان از آن راضی نیستند.

تکن ۸ در حال حاضر برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری و رایانه‌های شخصی در دست ساخت است و در تاریخی نامعلوم منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu


کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

۲,۴۹۰,۹۹۰

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

۲,۳۰۰,۰۰۰

تومان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 368 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 9 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها