گیمر بازی ببینید؛ از گیم‌پلی ریون در تکن ۸ رونمایی شد - گیمر بازی

کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی با انتشار تریلری جدید از بازی مبارزه‌ای تکن ۸، از شخصیت ریون (Raven) رونمایی کرده است.

سال ۲۰۲۳ با وجود عرضه‌ی بازی‌های جدید در سبک مبارزه‌ای و انتشار بسته‌‎های الحاقی مختلف، در حال تبدیل شدن به سالی جذاب برای طرفداران این سبک است. بازی استریت فایتر ۶ اثر کمپانی کپ‌کام (Capcom) در ژوئن سال جاری منتشر شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و رقبای دیگری مانند مرتال کامبت ۱ نیز در سپتامبر امسال عرضه خواهند شد. در حالی که تکن ۸ تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما اثری است که بسیاری منتظر آن هستند.

با این حال فهرست شخصیت‌های این بازی به تدریج در طول سال ۲۰۲۳ فاش شده‌ و بسیاری از شخصیت‌ها از نسخه‌های گذشته به میدان مبارزه بازگشته‌اند. این شامل شخصیت‌هایی قدیمی مانند کازویا میشیما، جین کازاما، کینگ و همچنین شخصیت‌هایی جدید مانند کلودیو سرافینو و لروی اسمیت از تکن ۷ می‌شود. جالب است بدانید که حتی جون کازاما، شخصیتی که بیش از ده سال از نسخه‌های اصلی سری غایب بوده، در تکن ۸ بازگشته است.

ریون

ریون اولین بار در تکن ۵ معرفی شد. او یک نینجا و مامور مخفی مرموز سازمان ملل است. در حالی که او در نسخه‌ی ششم سری نیز ظاهر شد، با این حال در تکن ۷ توسط مافوق خود یعنی مستر ریون (Master Raven) جایگزین شد. حال با بازگشت ریون در تکن ۸، او سبک مبارزه‌ی نینجوتسوی خود را به میدان نبرد می‌آورد؛ جایی که می‌تواند به سرعت در نبردهای نزدیک به حریف خود فشار وارد کند.

او همچنین دارای انواع تکنیک‌های عجیب و غریب نینجا است و می‌تواند کلون‌های مختلفی از خود تولید کند تا به حریف ضربه بزند. گفتنی است که حضور این شخصیت در نسخه‌ی هشتم در گذشته در فضای آنلاین به طور غیررسمی فاش شده بود.

بازی تکن ۸ در حال حاضر برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دست توسعه است و تاریخ انتشار مشخصی ندارد. در ادامه می‌توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی گیمر بازی| اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی


کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

۱,۶۹۹,۰۰۰

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

۱,۵۰۰,۰۰۰

تومان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 966 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 8 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها