گیمر بازی بازی Hogwarts Legacy احتمالا پایان سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود - گیمر بازی

در مصاحبه اخیر با شرکت برادران وارنر اعلام شد که احتمال دارد این بازی تا اواخر سال ۲۰۲۲ میلادی منتشر شود. Rachel Wakely یکی از مدیران برادران وارنر در مصاحبه‌ای درباره‌ی یک ‌IP در دنیای جادوگران صحبت کرد. او اعلام کرد که شرکت برادران وارنر دو عنوان مهم را در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد کرد. اولین بازی Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore خواهد بود. او گفت که این بازی در تاریخ ۸ آوریل عرضه خواهد شد. بازی دوم هم هاگوارتز لگاسی خواهد بود.

او گفت:

از دیدگاه ما عرضه این بازی ارزش صبر کردن را دارد. به دلیل اینکه این موضوع یک راه خاص برای کاربران است تا با فرنچایز ارتباط برقرار کنند.

با توجه به حرف او این بازی بعد از Fantastic Beasts خواهد بود. در ژانویه سال ۲۰۲۱ بود که عرضه بازی هری پاتر تا سال ۲۰۲۲ تأخیر خورد. در همان زمان در یک بیانیه سازندگان این بازی از واکنش عالی طرفداران برای آن تشکر کردند. از طرفی در همان بیانیه بازه زمانی جدیدی برای عرضه این بازی اعلام شد.

بازی هاگوارتز لگاسی

تصویری از مبارزه با یک ترول در این بازی

در بیانیه نوشته شد:

ساخت بهترین تجربه در دنیای جادوگری برای طرفداران و گیمرها برای ما اولویت است. به همین دلیل ما به بازی زمان لازمش را خواهیم داد تا کامل شود.

بازی Hogwarts Legacy توسط استودیو Avalanche ساخته شده است. طبق توصیفات انجام شده این بازی به سبک جهان باز و نقش آفرینی خواهد بود. محیط آن هم در هاگوارتز جریان خواهد داشت. پس برای طرفداران هری پاتر بسیار آشنا خواهد بود. در توضیحات آن نوشته شده «در دنیای تاریک جادوگری زندگی کنید و به یک سفر ترسناک بروید. سفری که در آن واقعیت‌های پنهان دنیای جادوگری را می‌آموزید.»

شما در این بازی کرکتر خود را ساخته و قابلیت شخصی سازی بسیاری دارید. همین‌طور با توجه به دنیای بسیار گسترده این فرنچایز پتانسیل بسیاری برای ساخت یک بازی زیبا در آن وجود دارد. استودیوی Avalanche هم سابقه‌ی خوبی در بازی سازی دارد. از اثرات آن می‌توان به بازی Rage 2 یا Mad Max اشاره کرد.

هاگوارتز لگاسی

تصویری از سواری در این بازی

به‌تازگی دردسرهای زیادی درباره‌ی نویسنده این فرنچایز یعنی J.K. Rowling ایجاد شده است. او به‌تازگی توییت‌هایی را پست کرده که باعث واکنش‌های بسیاری از طرف طرفداران شده است. با اینحال ستارگان فیلم‌های هری پاتر تمام تلاش خود را کردند تا از این فرنچایز و نویسنده حمایت کنند.

فرنچایز هری پاتر یکی از محبوب‌ترین سری فیلم‌ها و کتاب‌های تاریخ است. به نوعی می‌توان گفت که جای آن در دنیای گیمینگ خالی بود. حال با عرضه این بازی امیدواریم بتواند یک بازگشت خوب به دنیای گیمینگ داشته باشد.

منبع: Videogamechronicle.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 372 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها