گیمر بازی بازی Everywhere یک بخش سینمایی بزرگ دارد؛ تیزر MindsEye آن را ببینید - گیمر بازی

بازی هرجا (Everywhere) یکی از عناوین بسیار خاص معرفی شده در چند سال اخیر است. این بازی توسط شرکت Build a Rocket Boy ساخته شده و یک دنیای عجیب را نشان می‌دهد. در بازی هرجا شما آزادی عمل بسیار زیادی دارید. در اصل این آزادی عمل بی‌سابقه بوده و در عنوان دیگری وجود ندارد.

شرکت سازنده، بازی هرجا را یک پلتفرم جدید معرفی می‌کند. جایی که هیچ محدودیتی برای خلاقیت وجود نداشته و بازیکنان هرچیزی می‌توانند باشند. همینطور اینکه این افراد مسیر مشخصی نداشته و باید داستان بازی را خودشان بسازند. بازی هرجا یک دنیای بسیار گسترده دارد که دارای چندین پرتال (Portal) مختلف است. این پرتال‌ها بازیکنان‌ را در میان دنیاهای مختلف جابجا می‌کنند.

بازی Everywhere

دنیا بازی هرجا دارای فرصت‌ها بسیار زیادی برای ماجراجویی بوده که کاربران باید از آن استفاده کنند. در اصل در این بازی سوژه‌های مختلف وجود داشته و کاربران این فرصت را دارند تا از آن‌ها برای یک ماجراجویی جدید استفاده کنند. شرکت سازنده هنوز اطلاعات زیادی از گیم‌پلی و پلتفرم‌های بازی منتشر نکرده است. همینطور اینکه تاریخ دقیق عرضه این بازی هنوز مشخص نشده است.

در ابتدا بازی هرجا مانند عناوینی مثل ماینکرفت یا تراریا (Terraria) خود را نشان می‌دهد. یک بازی در سبک سند باکس (Sand Box) که آزادی عمل بازیکنان بسیار زیاد بوده و هر کاری که بخواهند می‌توانند بکنند. نکته اینجاست که دو عنوان ذکر شده آزادی عمل بی‌نهایت را به شما نمی‌دهند. برای اینکه برای بدست آوردن موارد مختلف و پیشرفت در بازی شما باید یک مسیر مشخص را طی کنید.

اینطور که به نظر می‌رسد این موضوع در مورد بازی هرجا صدق نمی‌کند. به این شکل که این بازی به طور کامل آزادی عمل را هدف اصلی خود قرار داده است. جایی که بازیکنان می‌توانند از نهایت خلاقیت خود استفاده کرده تا داستان خود را بسازند. به نوعی یک فضای مجازی کاملاً آزاد در اختیار کاربران قرار داده شده تا خلاقیت خود را در آن پیاده کنند.

منبع: Gematsu


کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

۲,۳۳۰,۰۰۰

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

۲,۳۰۰,۸۳۰

تومان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 196 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 11 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.