گیمر بازی بازی Everywhere از سازندگان سابق جی‌تی‌ای در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد - گیمر بازی

دو سال پیش متوجه شدیم که لزلی بنزیس (Leslie Benzies) که در گذشته رئیس استودیو راک‌استار شمال (Rockstar North) و یکی از تهیه‌کنندگان شناخته‌شده‌ی راک‌استار بوده است، استودیو تازه‌ای را به نام Build a Rocket Boy تأسیس کرده است. در جریان رویداد افتتاحیه‌ی گیمزکام ۲۰۲۲، تریلر اولین بازی این استودیو یعنی بازی Everywhere نمایش داده شد.

بازی Everywhere تجربه‌ای چند جهانی است که با جهان‌هایش می‌خواهد مرز بین واقعیت و دنیای دیجیتال را محو می‌کند. همچنین در جریان رونمایی از این بازی اعلام شده که این اثر در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. در حال حاضر جزئیاتی از پلتفرم‌های بازی Everywhere بیان نشده است.

استودیو Build a Rocket Boy در توضیحات خود در رابطه با بازی Everywhere اعلام کرده است:

بازی Everywhere به‌صورت یکپارچه گیم‌پلی، ماجراجویی، خلاقیت و اکتشاف را در یک تجربه‌ی بازی چند جهانی کاملاً جدید ترکیب می‌کند که همین امر نحوه‌ی ارتباط بازیکنان با یکدیگر و دنیای دیجیتال اطراف آن‌ها را بازتعریف می‌کند.

everywhere game

بازی Everywhere توسط استودیو Build a Rocket Boy توسعه داده خواهد شد وظیفه‌ی انتشار آن هم بر عهده‌ی همین استودیو است. این استودیو مستقل که توسط لزلی بنز تأسیس شده، یک ناشر و توسعه‌دهنده بازی مستقل است که دفتر مرکزی آن در ادینبورگِ اسکاتلند قرار دارد و شعبه‌ای هم از آن در بوداپست مجارستان فعالیت می‌کند.

مدیر استودیو Build a Rocket Boy و کارگردان بازی Everywhere در بیانیه‌ی خبری خود در رابطه با نمایش این اثر اعلام کرده است: «هدف ما همیشه این بوده که مرزهای یک بازی ویدئویی را جا‌به‌جا کنیم و در عین حال بتوانیم تجربه‌ای نوآورانه را به بازیکنان ارائه دهیم. تیمی که ما ساخته‌ایم و شرکایی که از زمان تأسیس استودیو تا به امروز داشته‌ایم، حول چشم‌انداز منحصربه‌فردی که به وجود آورده‌ایم، شکل گرفته‌اند و همکاری کرده‌اند. حضور در این نمایشگاه (گیمزکام) بسیار هیجان‌انگیز است و ما نمی‌توانیم بیش از این منتظر بمانیم تا در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری درباره‌ی بازی Everywhere منتشر کنیم.»

بیشتر بخوانید: تهیه‌کننده سابق راک‌استار برای ساخت رقیب GTA سرمایه‌ای بزرگ کسب کرد

باید منتظر بمانیم و ببینیم که پس از خروج از راک‌استار، لزلی بنزیس با استودیو جدیدش و اولین‌ پروژه‌ی بزرگ خود در این استودیو چه خواهد کرد و چه سرانجامی در انتظار بازی او خواهد بود.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 382 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 26 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.