گیمر بازی بازی Dying Lights 2 حداقل ۵ سال پشتیبانی پس از عرضه خواهد داشت - گیمر بازی

هفته‌ی گذشته سازنده بازی دایینگ لایت ۲ (Dying Light 2) به نام شرکت تکلند (Techland) اعلام کرد که برای اتمام این بازی به حداقل ۵۰۰ ساعت زمان نیاز است. حال اعلام شده که دایینگ لایت ۲ حداقل ۵ سال پس از عرضه پشتیبانی خواهد شد. به این معنا که تا ۵ سال آینده ما شاهد محتوای بیشتر با داستان و رویدادهای مختلف خواهیم بود.

تکلند این ماجرا را در توییتر خود اعلام کرد. به همین دلیل خیال طرفداران از سال‌های آتی برای این بازی راحت خواهد بود. اینکه چه مقدار از این محتوا به حالت رایگان خواهد بود، مشخص نیست. همچنین امکان عرضه بسته الحاقی با هزینه هم وجود دارد.

شرکت تکلند بازی دایینگ لایت اصلی را هم با محتوای زیادی پشتیبانی کرد. البته بسیاری از آن رایگان نبود و طرفداران باید برای تجربه آن هزینه پرداخت می‌کردند.

دایینگ لایت 2

بازی دایینگ لایت ۲ مسیر ساخت دشواری داشت. از فراز و نشیب‌های مختلف تا جدا شدن تعدادی از سازندگان همگی چیزهایی بودند که باعث شدند ساخت این بازی طول بکشد. از طرفی تکلند هم در این مدت تمام تلاش خود را کرده تا دوباره بازی را سر زبان‌ها بیاندازد. برای مثال اینکه برای اتمام بازی شما نیاز به ۵۰۰ ساعت زمان دارید، چیزی نیست که بتوان ساده از آن گذشت. بازی دایینگ لایت ۲ نه تنها پایان‌های متفاوت داشته بلکه راه‌های متفاوت برای اتمام بازی هم دارد. پس به احتمال زیاد این ۵۰۰ ساعت در مورد اتمام بازی به طور کامل است.

به همین دلیل کاربران عادی باید انتظار نزدیک ۷۰ تا ۸۰ ساعت محتوا از آن را داشته باشند. چندی پیش نیز اعلام شد که ساخت بازی دایینگ لایت ۲ به اتمام رسیده و در زمان تعیین شده عرضه خواهد شد. به همین دلیل تیم سازنده زمان دارد تا بازی را بهبود بخشیده و آن را به بهترین نحو عرضه کند. در این مدت به دلیل اینکه بازی‌های بسیاری ناقص عرضه شدند، بسیاری از طرفداران نسبت به این بازی بی اعتماد هستند. با این حال تیم سازنده می‌تواند با عرضه خوب دوباره اعتماد طرفداران را به خود جلب کند.

منبع: IGN.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 386 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 17 فوریه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها