گیمر بازی بازی Disgaea 7 برای پلی‌استیشن و نینتندو سوییچ معرفی شد؛ تریلر آن را تماشا کنید - گیمر بازی

استودیوی Nippon Ichi Software به تازگی از نسخه‌ی هفتم مجموعه‌ی استراتژی و نقش‌آفرینی Disgaea رونمایی کرده است.

Disgaea یک سری نقش‌آفرینی است که در یک دنیای زیرین یا جهنم متفاوت اتفاق می‌افتد؛ جایی که شیاطین، فرشتگان، قهرمانان و اربابان شروری در حال پرسه زدن هستند. از زمان انتشار اولین نسخه از این مجموعه در سال ۲۰۰۳، به دلیل سیستم خاص بازی که به شما امکان انجام هر کاری را می‌دهد و ارزش تکرار بالای آن، مورد علاقه‌ی طرفداران قرار گرفت و همچنان آی‌پی اصلی Nippon Ichi Software است.

در Disgaea 7، داستان در دنیایی به نام Hinomoto Netherworld Cluster که از فرهنگ ژاپنی الهام گرفته شده است، جریان دارد. قهرمانان داستان در سراسر جهان مبارزه خواهند کرد تا بوشیدوی (راه و رسم سامورایی) از دست رفته‌ی خود را بدست آورند. شخصیت‌های بسیاری که توسط تیکیتو هارادا (Takehito Harada) طراحی شده‌اند، در این نسخه حضور پیدا خواهند کرد و ارزش تکرار بالا در کنار سیستم‌های مبارزات فوق‌العاده‌ی بازی بهبود یافته‌اند.

تصویری از بازی Disgaea 7

از مناطق مهم بازی می‌توان به Onsen Netherworld، جایی که چشمه‌های آب گرم به جای آب، ارواح شیطانی را بیرون می‌اندازند، Sardine Netherworld و Shikoku Netherworld اشاره کرد. Shikoku Netherworld دارای گردابی غول‌پیکر است که کشتی‌های شیطان‌های بی‌شماری را نابود می‌کند. البته مناطق مختلف دیگری نیز وجود دارند که از المان‌های متمایزی برخوردار هستند. هینوموتو از زمان ورود دریاسالاری شیطانی و نیروی دریایی او تغییر کرده است.

از شخصیت‌های مهم بازی نیز می‌توان به فوجی (Fuji)، یک شیطان فقیر، عاشق پول و تنبل که هر زمان که احساسات انسانی مانند عشق، دوستی و همدردی را احساس می‌کند، مجبور است خون سرفه کند و پیریریکا (Piririka)، مدیر عامل جوان یک شرکت که از یک دنیای زیرین دیگر می‌آید، اشاره کرد. شخصیتی به نام Ao نیز وجود دارد که ادعا می‌کند دختر فوجی است. از طرفی Wey-yasu ،Seefour ،Suisen و Higan Zesshousai نیز حضور دارند.

سری Disgaea به‌ خاطر سیستم مبارزات و سیستم ارتقای سطح به نوعبی بی‌نهایت شخصیت‌های خود معروف شده است. در Disgaea 7، این المان‌ها با یک سیستم جدید بیشتر تقویت شده‌اند. سیستم جدید با نام Dodeka MAX شخصیت‌ها را آنقدر قدرتمند و بزرگ می‌کند که چندین دشمن را با یک ضربه‌ی قدرتمند شکست می‌دهند. در صورتی که در این سیستم به نهایت قدرت شخصیت دست پیدا کنید، نقشه را ویران خواهید کرد!

در بازی همچنین در کنار شخصیت‌ها، شمشیرها نیز ارتقا و تغییر پیدا می‌کنند. به عنوان مثال شما می‌توانید شمشیرهایی بسازید که هنگام خوردنشان میزان سلامتی شما را افزایش دهد. به طور کلی تنوع زیادی در ساخت آیتم‌های مختلف وجود دارد که بسته به سلایق خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

Disgaea 7

مکانیکی به نام تناسخ (Reincarnate) نیز در بازی وجود دارد. تناسخ سطح شخصیت‌های شما را به ۱ برمی‌گرداند، اما برخی از مهارت‌هایی که قبل از تناسخ کسب کرده‌اید، در شخصیت شما باقی مانده و او را قوی‌تر می‌کند. شما می‌توانید بارها از این قابلیت استفاده کنید و شخصیت خود را در زمینه‌های خاصی تقویت کنید.

از طرفی با تسلط بر سلاح‌ها، مهارت‌های ویژه‌ای را باز خواهید کرد. هفت نوع سلاح در بازی وجود دارند که استفاده‌ی مکرر از آن‌ها مهارت ویژه‌ی خاصی را باز خواهد کرد. ۴۵ شخصیت نیز در Disgaea 7 حضور خواهند داشت که بیشترین تعداد شخصیت در تاریخ این سری محسوب می‌شود.

بازی Disgaea 7

بازی Disgaea 7 در ۲۶ ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (۶ بهمن ۱۴۰۱) برای پلی استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ در کشور ژاپن عرضه خواهد شد. نسخه‌ی کالکتورز بازی شامل دیسک موسیقی‌های بازی، آرت‌بوک ۴۵ صفحه‌ای کاملا رنگی به همراه یک جعبه‌ی بسته‌بندی ویژه خواهد بود. در ادامه می‌توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 300 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 28 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.