گیمر بازی بازی مبارزه‌ای Multiversus تابستان امسال از دسترس خارج می‌شود؛ عرضه‌ی نهایی سال آینده - گیمر بازی

بازی مولتی ورسوس (Multiversus) در این مدت موفقیت خوبی کسب کرد. شاید بسیاری از افراد ندانند ولی مولتی ورسوس در این مدت در حالت آزمایشی قرار داشته و در اصل یک سال نسخه بتای بازی در دسترس بود. بازی مولتی ورسوس یک عنوان رایگان در سبک فایتینگ (Fighting) بوده که سال گذشته نسخه بتای آن عرضه شد. این نسخه بتا توانست جایزه بهترین بازی فایتینگ سال را نیز دریافت کند.

در حال حاضر شما می‌توانید بازی مولتی ورسوس را به راحتی برای کنسول‌های نسل ۸ و ۹ به همراه کامپیوتر دریافت کنید. با این حال این نسخه آزمایشی بوده و در تاریخ ۴ تیر (۲۵ ژوئن) از دسترس خارج خواهد شد. پس از آن حدود یک سال تیم سازنده روی آن کار کرده و اوایل سال ۲۰۲۴ میلادی نسخه کامل بازی مولتی ورسوس عرضه خواهد شد.

تیم سازنده در یک نامه از طرفداران این بازی تشکر کرد. به دلیل اینکه استقبال بسیار خوبی از بازی مولتی ورسوس شد. همینطور اینکه کاربران نظرات خود را به این تیم انتقال داده تا مشکلات بازی را برطرف کنند. تیم سازنده در طول مدت نسخه بتای بازی تلاش بسیاری کردند تا گیم‌پلی آن را ارتقاء دهند و اصلاح کنند. همین باعث شد تا انتظار عرضه خوبی را در سال ۲۰۲۴ از بازی مولتی ورسوس داشته باشیم.

پس از نسخه آزمایشی شرکت سازنده هدف خود را پیدا کرد. به همین دلیل روی این موضوع تمرکز زیادی خواهد کرد. تیم سازنده اعلام کرده که قصد دارد محتوای بیشتری را برای بازی مولتی ورسوس عرضه کند. به این معنا که بازی مولتی ورسوس به هنگام عرضه دارای کرکتر، نقشه و حالت‌های بیشتری خواهد بود. همینطور اینکه از لحاظ اینترنتی و ارتباط نیز بهتر خواهد شد.

بازی Multiversus

شرکت سازنده روی سیستم طراحی تیم‌ها و پیشرفت بازی نیز بیشتر کار خواهد کرد. به همین دلیل است که بازی مولتی ورسوس پس از حدود ۱ سال بسته خواهد شد. پس از آن شرکت سازنده روی عرضه نسخه کامل این بازی کار خواهد کرد. بسته شدن بازی به این معنا است که سیستم آنلاین بازی به طور کامل قطع خواهد شد. با این حال به موارد آفلاین محدود، طرفداران دسترسی خواهند داشت.

تعدادی از سوالات مهم در مورد بازی مولتی ورسوس

نسخه بتای مولتی ورسوس در چه تاریخی بسته می‌شود؟

نسخه بتای بازی مولتی ورسوس در تاریخ ۴ تیر ۱۴۰۲ بسته می‌شود.

چرا نسخه بتای مولتی ورسوس بسته می‌شود؟

تیم سازنده برای بهتر کردن بازی نیاز به زمان دارند. از طرفی این نسخه بتا فرصت بسیار خوبی را به تیم داد تا بتوانند اشتباهات خود را برطرف کرده و نظر کاربران را در بازی دخیل کنند. دلیل اینکه این بازی بسته می‌شود این است که تیم سازنده بتوانند با حجم زیادی از محتوا آن را به طور رسمی و کامل عرضه کنند.

مولتی ورسوس در چه تاریخی عرضه خواهد شد؟

هنوز تاریخ دقیق مشخص نیست ولی هدف تیم سازنده اوایل سال ۲۰۲۴ میلادی است.

بازی Multiversus

آیا مولتی ورسوس قابل دانلود خواهد بود؟

مولتی ورسوس برای یک مدت کوتاهی از دسترس و فروشگاه‌های بازی خارج خواهد شد. پس از آن این بازی دوباره برای دانلود در دسترس خواهد بود.

آیا می‌توان همچنان Gleamium یا ارز داخل بازی را خریداری کرد؟

این مورد نیز به طور موقت از فروشگاه‌ها خارج خواهد شد و پس از مدتی دوباره باز خواهد گشت.

فصل دوم بتل‌پس بازی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

فصل دوم بتل‌پس بازی تا زمانی که نسخه بتا بسته شود جریان خواهد داشت. این زمان بیشتر از چیزی است که شرکت سازنده برای آن برنامه ریزی کرده است. به همین دلیل در این مدت چالش‌های روزانه هم وجود خواهند داشت. نکته اینجاست که محتوای فصل دوم بتل پس، دیگر به روزرسانی نخواهد شد.

بازی Multiversus

آیا کاربران مولتی ورسوس می‌توانند دوباره بازی را دانلود کنند؟

در مدت زمانی که مولتی ورسوس در فروشگاه‌ها حضور ندارد، افرادی که در این مدت این بازی را دانلود کردند، می‌توانند دوباره این کار را انجام دهند. با این حال پس از ۴ تیر به محتوای آنلاین دسترسی نخواهند داشت.

چه به سر خریدهای درون برنامه‌ای و پیشرفت‌های درون بازی می‌آید؟

تمامی پیشرفت‌ها، امتیازات و خریدهای درون برنامه‌آی به نسخه اصلی بازی منتقل خواهد شد. به همین دلیل شما هر کاری که در نسخه بتا کردید پس از بازگشت مولتی ورسوس به دنیای گیمینگ به شما نیز باز خواهد گشت.

در انتها نیز تیم سازنده باز هم اعلام کرد که بازی مولتی ورسوس با محتوای بیشتر و کرکترهای مختلف جدید عرضه خواهد شد. همینطور اینکه تاریخ دقیق عرضه بازی مشخص نبوده ولی باید انتظار بازگشت مولتی ورسوس را در سال ۲۰۲۴ میلادی داشته باشیم.

منبع: Gematsu


کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

۲,۵۹۰,۰۰۰

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

۲,۶۹۵,۰۰۰

تومان

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 222 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 6 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.