گیمر بازی بازی شهرسازی Cities: Skylines 2 برای کامپیوتر و کنسول‌های نسل نهمی معرفی شد - گیمر بازی

اولین عنوان سیتیز اسکایلاینز (Cities: Skylines) در سال ۲۰۱۵ عرضه شد. این بازی توسط شرکت Colossal Order ساخته شده و توانست تأثیر بسیار زیادی در عناوین استراتژی و شهرسازی داشته باشد. حال شرکت سازنده اعلام کرده که شماره ۲ از این مجموعه را در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد کرد. شماره ۲ نسبت به شماره ۱ پیشرفت‌های زیادی داشته و یک عنوان تکامل یافته است.

شرکت سازنده اعلام کرد که حدود ۸ سال پیش، زمانی که این بازی عرضه شد، توانست تأثیر بسیار زیادی روی عناوین شهرسازی بگذارد. همینطور اینکه طرفداران بازی سیتیز اسکایلاینز یک انجمن بسیار گسترده و پویا را تشکیل دادند تا بازی چندین سال زنده بماند. همینطور اینکه چندین شهر مختلف در طول زمان به این بازی اضافه شده که باعث شد عنوان سیتیز اسکایلاینز به شدت گسترده بشود. حال شرکت سازنده از تجربیات بدست آمده استفاده کرده تا شماره ۲ این مجموعه را بسازد.

به طور کلی عنوان سیتیز اسکایلاینز برای ناشر این عناوین یعنی شرکت Paradox نیز بسیار سودآور بوده است. در طول مدت عرضه این عناوین حدود ۵.۵ میلیون کاربر را به سمت خود جذب کردند که برای یک عنوان شهر سازی رقم بسیار بالایی است. به طور کلی بازی‌های سیتیز اسکایلاینز آزادی عمل بسیار زیادی را به کاربر ارائه داد و به همین دلیل طرفداران به شدت زیادی دارد. حال شماره ۲ نیز قرار است تمامی عناصر موفق را قوی‌تر کرده و به پیش ببرد.

معرفی بازی Cities: Skylines 2

بازی سیتیز اسکایلاینز ۲ نیز توانست موفقیت بسیار خوبی در میان عناوین شهر سازی پیدا کند و کاربران زیادی را به خود جذب کرد.

در بازی سیتیز اسکایلاینز ۲ هرچه که در تصور شما از یک شهر است، می‌تواند در بازی اجرا شود. شما می‌توانید بدون هیچ محدودیتی شهر خود را ساخته و این بازی یک شبیه ساز بسیار خوب برای اداره یک اقتصاد فعال است. بازی سیتیز اسکایلاینز ۲ ذهن تصمیم‌گیر شما را به چالش کشیده و از شما می‌خواهد که به طور کامل به تصمیمات خود فکر کنید. به نوعی این بازی به بهترین نحو تجربه یک بازی شهرسازی را به شما ارائه می‌دهد.

شهر شما نسبت به تصمیماتتان واکنش داده و پیشرفت می۲کند. به این معنا که دنیای این بازی به طور کامل زنده بوده و این سیستم هم پاداش خوب و هم چالش‌های بسیاری دارد. شما باید از نهایت خلاقیت خود در طراحی دنیا استفاده کرده تا یک شهر بسیار زیبا را بسازید. از طرفی این شهر توانایی پشتیبانی از شهروندان را داشته باشد تا تصمیم به ترک آن نگیرند. اینکه شهر شما چگونه ساخته شده و چه کاربری دارد به طور کامل به شما بستگی دارد. در بازی سیتیز اسکایلاینز خلاقیت شما هیچ محدودیتی نخواهد داشت. البته باید تمام نیازهای افراد حاضر در شهر را نیز برآورده کنید.

هنوز تاریخ عرضه دقیق بازی سیتیز اسکایلاینز ۲ اعلام نشده ولی در سال ۲۰۲۳ وارد بازار خواهد شد.

منبع: Gematsu.com

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 334 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 12 مارس 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.