گیمر بازی بازی اکشن جدید Scars Above حس و حال ریترنال را تداعی می‌کند - گیمر بازی

سال گذشته بازی ریترنال (Returnal) توانست تا حدی غافلگیرکننده عمل کند و به یکی از بهترین بازی‌های سال تبدیل شود. اکنون بازی جدیدی به نام Scars Above معرفی شده است که به نظر می‌رسد دقیقاً آن اتمسفر و سبک از گیم‌پلی را در ذهن تداعی می‌کند.

بازی Scars Above یک بازی تیراندازی سوم‌شخص علمی تخیلی است که توسط استودیو Mad Head Games ساخته شده است و توسط شرکت Prime Matter منتشر خواهد شد. در این بازی، بر اساس تریلر جدیدی که در جریان گیمزکام نمایش داده شد، شخصیت‌ها با موجودات فضایی حساسی سر و کار دارند که چندان دوستانه نیستند.

در جریان این تریلر، راوی بازی بیان می‌کند: «همیشه در این فکر هستیم که آیا در جهان تنها هستیم یا نه. به کاوش پرداختیم، مشاهده کردیم اما در نهایت هیچ چیزی نیافتیم.»

در ادامه، این تریلر همچنین اجسام هرمی‌شکل عظیمی را نشان می‌دهد که در بالای زمین ظاهر می‌شوند و به نظر می‌رسد که تیمی برای برقراری ارتباط فرستاده شده است. خرابی موتور رخ می‌دهد و خدمه در یک محیط خصمانه‌‌ای پر از ساکنان نسبتاً ترسناک قرار می‌گیرند.

بازی Scars Above

این اولین تریلر از بازی جدید شرکت Prime Matter نیست. در سال ۲۰۲۱ میلادی تریلری از گیم‌پلی بازی در مرحله‌ی پیش از آلفا توسعه‌ی این اثر منتشر شد. این ویدئو همچنین قهرمان داستان یعنی کیت را نشان می‌داد که مجهز به اسلحه‌ای است که می‌تواند همه چیز را به آتش بکشد و به زندگی بیگانگان خاتمه دهد. در این دنیای مرموز، کیت با آثار تاریخی عظیمی نیز مواجه می‌شود و از داده‌ها برای برون‌یابی استفاده می‌کند تا اینکه درباره‌ی اهداف این بناها در جهان بیگانگان چیزهای بیشتری را متوجه شود.

توسعه‌دهنده بازی Scars Above یعنی استودیو Mad Head Games، یک استودیوی اروپایی است که بیش از ۶۰ بازی ساخته است. Mad Head همچنین در حال کار روی یک پروژه اعلام‌نشده بر اساس یک IP فیلم ترسناک معروف است.

تاریخ عرضه‌ی بازی Scars Above همچنان نامشخص است. با این حال، در پایان تریلر عبارت «به‌زودی خواهد آمد» دیده شد. اگرچه، در سایت استودیو Mad Head Games تاریخ عرضه‌ی بازی در اوایل ۲۰۲۳ اعلام شده است. بازی Scars Above در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/ اس، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی (از طریق استیم) عرضه خواهد شد.

منبع: GameSpot

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 320 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 30 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.