گیمر بازی بازی آنلاین دراگون بال: بریکرز پاییز امسال عرضه خواهد شد - گیمر بازی

بندای نامکو (Bandai Namco) اعلام کرد که بازی دراگون بال: بریکرز (Dragon Ball: The Breakers) پاییز امسال عرضه خواهد شد. این بازی برای کنسول‌های نسل ۸، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در دسترس خواهد بود. کنسول‌های نسل ۹ نیز می‌توانند از طریق قابلیت اجرای عناوین قدیمی روی سخت افزار جدید (Backwards Compatibility) دراگون بال جدید را تجربه کنند.

بازی دراگون بال جدید ۳ نسخه مختلف خواهد داشت:

  • Standard Edition: شامل نسخه عادی بازی بوده و تنها چند آیتم و اسکین جدید دارد.
  • Special Edition: شامل نسخه عادی بازی و یک پوشش با قابلیت شخصی‌سازی است. همینطور اینکه چندین آیتم جدید نیز در این نسخه وجود خواهند داشت.
  • Limited Edition Bundle: این نسخه تنها در فروشگاه بندای نامکو موجود است. این نسخه تمامی موارد قبلی را در خود داشته و حتی چندین ابزار و آیتم جدید نیز در خود دارد.
عرضه Dragon ball the breakers

طراحی کاراکترها در مجموعه دراگون بال بسیار خاص بوده و مانند انیمه‌های این مجموعه به همین نام است.

بازی دراگون بال: بریکرز یک نسخه آزمایشی محدود هم خواهد داشت. شما می‌توانید برای این نسخه آزمایشی اینجا ثبت نام کنید. همینطور اینکه نسخه آزمایشی محدود بازی دراگون بال بریکرز از ۱۴ تا ۱۵ مرداد در دسترس خواهد بود. در این نسخه عوامل جدید اضافه شده به بازی مثل Raider Frieza در دسترس خواهند بود.

مجموعه دراون بال از پرطرفدارترین عناوین در دنیای بازی‌های ویدئویی است. بریکرز در سبک نقش آفرینی و چند نفره همکاری (Co-Op) است. به همین دلیل تا حد زیادی با عناوین پیشین این مجموعه تفاوت دارد. با اینحال این بازی برای طرفداران بسیار جذاب بوده و خلاقانه است.

به طور کلی مجموعه دراگون بال انیمیشن خاصی هم دارد. به همین دلیل طرفداران این بازی علاقه خاصی به آن دارند. از طرفی امکان دارد که برخی از افراد از این بازی خوششان نیاید. با اینحال نمی‌توان انکار کرد که مجموعه دراگون بال یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های دنیای بازی‌های ویدئویی است. بازی دراگون بال: بریکرز در تاریخ ۲۱ مهر (۱۳ اکتبر) به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 364 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 29 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.