گیمر بازی ایکس‌باکس سری اس با حافظه یک ترابایتی رونمایی شد؛ مشکی و پنجاه دلار گران‌تر - گیمر بازی

ایکس‌باکس سری اس (Xbox Series S) را می‌توان یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های ایکس‌باکس دانست. این کنسول برخلاف تصور عملکرد بسیار خوبی داشت و به نوعی بهتر از سری ایکس نیز در زمینه فروش عمل کرد. دلیل آن هم قیمت بسیار خوب و طراحی بهینه آن است. از طرفی بسیاری از گیمرهای معمولی همچنان با رزولوشن ۱۰۸۰p کار کرده که این کنسول به راحتی از پس آن برمی‌آید.

کنسول سری اس از همان پردازنده موجود در کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس استفاده کرده ولی کمی ضعیف‌تر است. به این شکل که این کنسول دارای مقدار رم کمتر بوده و قدرت گرافیکی کمتری هم دارد. همینطور اینکه درایور نوری هم ندارد. مایکروسافت این کنسول‌ را برای افرادی طراحی کرد که نمی‌خواهند هزینه زیادی برای کنسول خود بکنند و با این حال یک دستگاه نسل نهمی می‌خواهند.

کنسول ایکس‌باکس سری اس مشکی

یکی از مشکلات اصلی کنسول ایکس‌باکس سری اس حافظه آن است. این کنسول دارای ۵۱۲ گیگابایت حافظه بوده که ۳۶۴ گیگابایت آن در دسترس کاربر است. با توجه به عناوین امروزی و حجمی که دارند، قطعاً این مقدار کم بوده و می‌تواند برای کاربر آزاردهنده باشد. شما می‌توانید برای کنسول سری اس حافظه جانبی مخصوص را خریداری کنید اما این حافظه جانبی قیمت بسیار بالایی داشته و چندان ارزش خرید برای این کنسول را ندارد.

حال با توجه به استقبال بسیار خوبی که از این دستگاه شد، مایکروسافت تصمیم گرفت تا یک نسخه جدید از آن عرضه کند. نام این کنسول ایکس‌باکس سری اس مشکی کربن (Carbon Black) است. این دستگاه از لحاظ سخت افزاری هیچ تفاوتی با سری اس عادی نداشته و تنها دارای حافظه بیشتر است. به این معنا که این کنسول سیاه رنگ دارای ۱ ترابایت حافظه داخلی بوده که با توجه به چیزی که در سری ایکس شاهد آن بودیم، حدود ۸۰۰ گیگابایت آن در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

قیمت این کنسول نیز ۳۵۰ دلار بوده و از تاریخ ۱۰ شهریور (۱ سپتامبر) در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.

منبع: Destructoid

صفحه‌ی اصلی بازی گیمر بازی| اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی


کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 289 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 12 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها