گیمر بازی اولین اطلاعات کال آو دیوتی مدرن وارفر ۲ منتشر شد؛ تریلر گیم‌پلی را ببینید - گیمر بازی

کمپانی اکتیویژن و استودیوی اینفینیتی وارد به تازگی از تریلر و جزئیات جدید بازی کال آو دیوتی: مدرن وارفر ۲ رونمایی کرده‌اند.

کال آو دیوتی: مدرن وارفر ۲ به عنوان دنباله‌ی بازی پرفروش مدرن وارفر در سال ۲۰۱۹، قرار است تا جاه‌طلبانه‌ترین و خلاقانه‌ترین نسخه از این سری را تا به امروز ارائه کرده و عصر جدیدی را برای این مجموعه آغاز کند. از طرفی تکنولوژی‌ها و گیم‌پلی نسل جدید، در پیشگامانه‌ترین بازی این سری گرد هم آمده‌اند تا بار دیگر این سری را پس از موفقیت نه چندان مورد انتظار کال آو دیوتی: ونگارد به اوج بازگردانند.

داستان از چه قرار است؟

بازی حول محور گروه تازه شکل گرفته‌ی Task Force 141 می‌چرخد. این گروه در سراسر بخش کمپین و ماموریت‌هایی که قرار است مرزهای گیم‌پلی را در مجموعه جابجا کنند، با یک تهدید جهانی بزرگ روبرو می‌شود. در واقع اعضای تسک فورس ۱۴۱ برای خنثی کردن این توطئه‌ی تروریستی و جلوگیری از حمله به ایالات متحده، به مکان‌های مختلف در سراسر جهان سفر خواهند کرد  بازیکنان در کنار نمادین‌ترین شخصیت‌های سری مدرن وارفر، از جمله کاپیتان پرایس (Captain Price)، گوست (Ghost)، سوپ (Soap)، گز (Gaz) و لاسول (Laswell) به مبارزه خواهند پرداخت و همچنین با تعداد زیادی متحد جدید و مرگبار مانند نیروهای ویژه‌ی مکزیکی، سرهنگ آلخاندرو وارگاس (Alejandro Vargas) و افرادی که علیه تروریسم می‌جنگند، همراه خواهند شد.

کال آو دیوتی: مدرن وارفر 2

تغییرات گیم‌پلی

اینفینیتی وارد بار دیگر به نوآوری در این نسخه ادامه داده است و شاهد مراحل استراتژیک در شب، عناصر مخفی‌کاری، حملات روی آب و زمین، مبارزات با وسایل نقلیه‌ی مختلف و غیره هستیم. از طرفی این بازی به همراه کال آو دیوتی: وارزون ۲.۰، پیشرفت‌هایی انقلابی و جدیدی را در هوش مصنوعی ارائه خواهند داد که بر هر بار تجربه‌ی شما از بازی تاثیرگذار خواهد بود. از موقعیت‌یابی هم تیمی‌ها و الگوهای حرکت دشمنان گرفته تا رفتار شخصیت‌های غیرقابل بازی و موارد دیگر، همگی به صورت پویا به انتخاب‌های شما واکنش نشان می‌دهند.

گفتنی است که شخصی‌سازی اسلحه متنوع‌تر از قبل شده و طیف گسترده‌ای از سلایق مختلف را پوشش خواهد داد. سیستم ضد تقلب RICOCHET نیز رویکرد خود را برای مبارزه با تقلب در مدرن وارفر ۲ و وارزون ۲.۰ ادامه خواهد داد. تیم سازنده‌ی این سیستم در تلاش است تا به طور مداوم آن را به‌روزرسانی کرده و تجربه‌ای عادلانه را در اختیار بازیکنان قرار دهد.

کال آو دیوتی: مدرن وارفر 2

موتور بازی‌سازی جدید

برای اولین بار در تاریخ کال آو دیوتی، تیم سازنده از یک موتور یکپارچه در سراسر مجموعه استفاده می‌کند که این روند با مدرن وارفر ۲ و نسخه‌ی جدید وارزون آغاز شده است. این موتور بازی‌سازی در واقع با استفاده از موتوری که مدرن وارفر ۲۰۱۹ با آن ساخته شده، به همراه فناوری‌های جدید توسعه داده شده تا پیشرفته‌ترین موتوری باشد که تا به امروز در این سری استفاده شده است.

با استفاده از این موتور، علاوه‌بر دسترسی به ابزارهای جدید، هوش مصنوعی و مدل‌های حرکتی شخصیت‌ها بهبود پیدا کرده‌اند. مدرن وارفر ۲ همچنین دارای یک سیستم گرافیکی جدید است که باعث شده تا جلوه‌های بصری مختلف و نورپردازی به سطح جدیدی دست پیدا کنند. همه‌ی این موارد قرار است تا کمپین سینمایی بازی را جذاب‌تر از همیشه کنند.

مدرن وارفر 2

کال آو دیوتی: مدرن وارفر ۲ در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۲۲ (۶ آبان ۱۴۰۱) برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی (از طریق پلتفرم استیم و Battle.net) در دسترس قرار خواهد گرفت.

نسخه‌ی بتای بازی روی تمامی پلتفرم‌ها رایگان خواهد بود و بازیکنانی که بازی را پیش‌خرید می‌کنند، زودتر از بقیه به این نسخه دسترسی خواهند داشت. در ادامه می‌توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 338 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 9 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.