گیمر بازی انتشار بازسازی لست آو آس ۱ برای کامپیوتر تاخیر خورد - گیمر بازی

استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) به تازگی از تاخیر در انتشار بازسازی لست آو آس ۱ برای رایانه‌های شخصی خبر داده است.

این بازی اکشن و ماجراجویی که در ابتدا برای عرضه در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۳ (۱۲ اسفند ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده بود، حال با اندکی تاخیر در ۲۸ مارس (۸ فروردین ۱۴۰۲) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. در ادامه بیانیه‌ی استودیوی سازنده آمده است:

ما در ابتدا اعلام کردیم که نسخه‌ی کامپیوتر لست آو آس ۱ در ۳ مارس عرضه خواهد شد، اما تصمیم گرفتیم تا تاریخ عرضه‌ی آن را تنها چند هفته عقب بیندازیم. این بازی اکنون در ۲۸ مارس منتشر خواهد شد. ما در استودیو از هجوم عشق و حمایت شما از این بازی در چند هفته‌ی اخیر کاملا متحیر شده‌ایم. شنیدن عشق و علاقه‌ی شما به سریال اقتباسی اچ‌بی‌او، دیدن عکس‌های زیبای شما در حالت فتو مود و درک اینکه چگونه جهان و شخصیت‌هایی که استودیوی ما تقریبا یک دهه‌ی پیش آن‌ها خلق کرده، بیشتر در دسترس طرفداران جدید و قدیمی قرار می‌گیرد، ما را هر روز شگفت‌زده می‌کند.

بازسازی لست آو آس 1

این استودیو در ادامه افزود:

ما می‌دانیم که بسیاری از شما داستانی که همه چیز با آن آغاز شد را با بازسازی لست آو آس ۱ روی پلی‌استیشن ۵ مرور کرده‌اید و هیجان‌زده هستند که برای اولین بار با رایانه‌های شخصی به تجربه‌ی قسمت اول بپردازید. بنابراین ما می‌خواهیم مطمئن شویم که بازی به بهترین شکل روی این پلتفرم عرضه شود. این چند هفته‌ی اضافی به ما این امکان را می‌دهد تا این نسخه از لست آو آس مطابق با استانداردهای ما و شما باشد.

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که لست آو آس ۱ را به یک پلتفرم جدید بیاوریم و با داستان بقای فراموش‌نشدنی جوئل و الی را به دست بازیکنان جدید و قدیمی برسانیم و امیدواریم که همچنان منتظر انتشار آن برای رایانه‌های شخصی در ۲۸ مارس باشید. تیم ناتی داگ از حمایت و اشتیاق شما قدردانی می‌کند و ما مشتاقانه منتظر هستیم تا به زودی اطلاعات بیشتری را در مورد این نسخه به اشتراک بگذاریم.

گفتنی است که تقریبا یک دهه از عمر لست آو آس می‌گذرد، اما میراث آن با میزان حمایتی که از بازسازی اخیر آن برای پلی‌استیشن ۵ و سریال اچ‌بی‌او در حال دریافت است، بزرگتر از قبل شده است. بنابراین با توجه به تعداد طرفدارانی که به سرعت در حال رشد هستند، ممکن است انتظارات زیادی از نسخه‌ی رایانه‌های شخصی برای ارائه‌ی بهترین کیفیت ممکن وجود داشته باشد و دلیل این تاخیر نیز ظاهرا همین موضوع است.

منبع: Gematsu


کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت
کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 Digital Edition ظرفیت 825 گیگابایت

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 274 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 7 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها