گیمر بازی اطلاعات جدیدی از بازسازی احتمالی سه‌گانه‌ی متال گیر سالید منتشر شد - گیمر بازی

به تازگی گزارش‌هایی جدید مبنی بر اینکه کونامی در حال کار روی ریمستر سه نسخه‌ی اول سری متال گیر سالید است، منتشر شده و به شایعاتی که از سال گذشته دهان به دهان می‌چرخند، واقعیت بیشتری بخشیده‌اند.

این گزارش‌ها در پی انتشار اخباری مبنی بر اینکه کونامی قصد دارد تا بازی جدیدی را در در نمایشگاه بازی توکیو (Tokyo Game Show) معرفی کند، منتشر شدند. البته به نظر می‌رسد که این بازی احتمالا اثری نه چندان بزرگ باشد و ربطی به احیای مجموعه‌های بزرگ کونامی مانند کسلوینیا، سایلنت هیل و متال گیر سالید ندارد. با این حال منابع مختلفی اعلام کرده‌اند که ریمستر بازی‌های کلاسیک سری مخفی‌کاری متال گیر سالید در دست ساخت است و به نظر می‌رسد که این نسخه‌ها در راه عرضه روی کنسول‌های مدرن هستند.

یکی از منابع با نام Dusk Golem که سابقه‌ی خوبی در افشای اطلاعات در مورد بازی‌های مختلف دارد، اعلام کرده که این گزارش ۱۰۰ درصد درست است و این بازی‌ها برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در حال حاضر نام دقیق کنسول‌های مقصد مشخص نیست. او همچنین گفته که هر سه بازی به صورت جداگانه و به عنوان بخشی از یک مجموعه منتشر خواهند شد. از طرفی به نظر می‌رسد که این مجموعه قرار است شامل نسخه‌های اصلی متال گیر ۱ و ۲ باشد.

متال گیر سالید 1

متال گیر ۲ و ۳ قبلا به عنوان بخشی از Metal Gear Solid HD Collection که در سال ۲۰۱۱ برای پلی‌استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ منتشر شد، بازسازی شده بودند . این مجموعه همچنین شامل نسخه‌ی Peace Walker بود، اما اثری از نسخه‌ی اول سری در آن دیده نمی‌شد. اولین بازی متال گیر سالید در گذشته به عنوان یک اثر کلاسیک پلی‌استیشن قابل دانلود بود و هنوز هم برای رایانه‌های شخصی از طریق پلتفرم GOG در دسترس است.

از طرفی نسخه‌های دیجیتالی متال گیر سالید ۲ و ۳ نیز سال گذشته به دلیل مشکلات مربوط به مجوز فیلم‌های تاریخی موجود در آن‌ها، از فروشگاه‌ها کنار گذاشته شدند. البته در جولای ۲۰۲۲، کونامی اعلام کرد که این بازی‌ها به‌ زودی فروش خود را از سر خواهند گرفت. با توجه به اتفاقات ذکر شده، نسخه‌های بازسازی شده ممکن است راهی برای بازگشت بهتر این بازی‌ها روی پلتفرم‌های جدید باشند.

در نهایت گفتنی است که این توسعه‌ی این ریمسترها ربطی به ریمیک متال گیر سالید ۳ که طبق گزارش‌ها در یک استودیوی چینی به نام Virtuos در حال توسعه است، ندارد.

منبع: GamesRadar

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 270 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 7 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.