گیمر بازی آهنگساز معروف سری بازی‌های پرسونا از کمپانی اتلوس جدا شد - گیمر بازی

از زمانی که همه به یاد دارند، موسیقی بخش اصلی و جدانشدنی بزرگ‌ترین بازی‌های کمپانی اتلوس محسوب می‌شده و آهنگساز افسانه‌ای، شوجی مگورو، مسؤول این بخش بوده است. با این حال، این آهنگساز پس از ۲۶ سال حضور در این شرکت، آن را ترک می‌کند و اکنون به‌عنوان یک فریلنسر مستقل کار خواهد کرد.

به‌تازگی این توسط توسعه‌دهنده‌ی ژاپنی اعلام کرده که مگورو که در سال ۱۹۹۵ به این شرکت پیوسته بود، موقعیت خود را ترک کرده و اکنون به یک فریلنسر مستقل تبدیل شده است. اتلوس در اطلاعیه‌ی‌‌ خود بیان کرد که از کار آزاد او پشتیبانی می‌کند و همچنین به همکاری با او در عناوین بعدی ادامه خواهد داد. مگورو در طول سال‌ها در برخی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بازی‌های این کمپانی مشارکت داشته که از بین آن‌ها می‌توان به سری پرسونا و شین مگامی تنسی اشاره کرد. همچنین او تا زمان خروجش روی Project Re Fantasy هم کار می‌کرد. البته، با توجه به کار عالی مگورو روی موسیقی پرسونا در طول سال‌ها، باید به این نکته فکر کرد که این برای نسخه‌ی ششم این سری چه معنایی خواهد داشت و او چگونه در قسمت‌های بعدی این سری مشارکت خواهد کرد.

پرسونا 5 رویال

کمپانی کودانشا، یک سازمان مستقل پشتیبانی از توسعه‌دهندگان بازی، همچنین اعلام کرد که از او در توسعه‌ی یک بازی مستقل جدید که در تاریخ ۶ نوامبر (۱۵ آبان ۱۴۰۰) در نمایشگاه INDIE Live Expo 2021 معرفی می‌شود، پشتیبانی می‌کند. طبق پروفایل توییتر مگورو، این یک بازی اکشن و نقش آفرینی در فضایی علمی‌تخیلی است و به مبازرات مبتنی بر تفنگ تمرکز می‌کند.

در ادامه بیانیه‌ی شوجی مگورو آمده است:

سلام. من شوجی مگورو هستم. می‌دانم که این ممکن است کاملا ناگهانی باشد، اما من، شوجی مگورو، در پایان سپتامبر ۲۰۲۱ از شرکت اتلوس استعفا دادم. در پنج سال گذشته در اوقات فراغت خود به تنهایی در حال ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی بوده‌ام و برای استخدام در کمپانی کودانشا درخواست دادم و به عنوان یکی از افراد نهایی انتخاب شدم. سپس کارکنان کودانشا برای همکاری با من اقدام کردند. بنابراین تصمیم گرفتم اتلوس را ترک کنم و روی رویای خود جهت توسعه‌ی بازی‌های مستقل تمرکز کنم.

بازی جدید شوجی مگورو

تصویری از بازی جدید شوجی مگورو

او در ادامه گفت:

با این حال، من به حفظ رابطه‌ی خوب با اتلوس ادامه خواهم داد. در حالی که روی توسعه‌ی بازی مستقل خودم تمرکز می کنم، به کار با این کمپانی روی ساخت موسیقی بازی‌ها ادامه می‌دهم. بنابراین امیدوارم کسانی از شما که نگران اعلام ناگهانی این اتفاق بودید، احساس آرامش کنید. در آخر از شرکت اتلوس و خانواده‌ام که من را همراهی کردند، تشکر می‌کنم. همچنین می‌خواهم از کودانشا تشکر کنم که به من فرصت داد تا در این چالش شرکت کنم. امیدوارم از موسیقی شوجی مگورو و همچنین بازی‌هایی که در حال حاضر روی آن‌ها کار می‌کنم، لذت ببرید.

گفتنی است که آخرین اثری که با همکاری مگورو عرضه شده، «پرسونا ۵ استرایکر» است. این بازی هم‌اکنون برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی پلی‌استیشن، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 383 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها