گیمر بازی مرد عنکبوتی این ماه به بازی اونجزر مارول می‌آید - گیمر بازی

شخصیت مرد عنکبوتی اواخر این ماه به بازی اونجرز مارول خواهد آمد. البته این شخصیت انحصاری نسخه پلی استیشن خواهد بود.

در یک پست در سایت رسمی این بازی اعلام شد که شخصیت مرد عنکبوتی ۹ آذر (۳۰ نوامبر) در کنار به روزرسانی ۲.۲ عرضه خواهد شد. این شخصیت به همراه رویداد With Great Power باعث یک پیشرفت در بازی خواهند شد. در این رویداد مرد عنکبوتی و Ms Marvel به همراه Black Widow تصمیم دارند تا جلوی نقشه AIM را بگیرند. در این میان باید تصمیم بگیرند که تنها کارکنند یا در یک تیم باشند.

شخصیت مرد عنکبوتی انحصاری کنسول‌های سونی است اما به روزرسانی ۲.۲ برای همه کنسول‌ها منتشر خواهد شد. این به روزرسانی بخش‌های بسیاری دارد که برای همه دستگاه‌ها خواهد بود. در این آپدیت انواع جدیدی از بازی هم وجود دارد. برای مثال Klaw Raid وجود داشته که داستان آن بعد از رویداد War for Wakanda است.

مرد عنکبوتی اونجرز مارول

تصویری از شخصیت‌های این بازی

به طور کلی محتوای جدید شامل قابلیت‌های زیر است؛

  • ماکسیمم قدرت افزایش خواهد یافت. به این معنا کی ماکسیمم قدرت در این بازی از ۱۵۰ به ۱۷۵ ارتقاء خواهد یافت.
  • ارتقاء وسایل بهبود پیدا کرده است. شما زمانی که چیزی را پیدا کردید که سطحش از شما بالاتر بود می‌توانید با استفاده از Recycling وسایل خود را ارتقاء دهید.
  • محموله‌ها هم به بازی اضافه شده است. بسیاری از کاربران درخواست داشتند تا پوشش‌های جدید یا قابلیت‌های جدید را در طول بازی بدست بیاورند. حال بخش Shipments یا محموله به بازی اضافه شده است. هر محموله برای شما ۵۰۰ Unit هزینه خواهد داشت. در آن بخش‌هایی از بازی به صورت رندوم وجود دارد. به نوعی می‌توان گفت که به این بازی بخش Loot Box اضافه شده است. تنها نام آن را تغییر داده‌اند!
  • برای هر قهرمان، مأموریت‌های هفتگی وجود دارد. این مأموریت‌ها با Adaptoid Mission Chain آغاز خواهد شد. سپس در ادامه با پیشرفت شما جایزه آن‌ها هم بیشتر خواهد شد. این مأموریت‌ها هر هفته برای یک قهرمان متفاوت خواهد بود. به همین دلیل شما باید تمام قهرمان‌ها را امتحان کنید.

شرکت‌های سازنده این بازی، Square Enix و Crystal Dynamics بخش XP Boost که با هزینه بود را از بازی حذف کردند. این قسمت با اعتراضات بسیاری از طرف کاربران مواجه شد. در ماه اکتبر بود که قابلیت خرید XP و ارتقاء دهنده‌های منابع به بازی اضافه شد. واکنش کاربران به این زمینه چنان بد بود که تصمیم به حذف آن گرفتند.

مرد عنکبوتی اونجرز مارول

در اینجا گیم‌پلی بازی را مشاهده می‌کنید.

به طور کلی بازی اونجرز مارول موفقیت چندانی کسب نکرد. از طرفی طرفداران هم از این بازی به شدت شاکی بوده و منتقدان هم نمرات خوبی به آن ندادند. چندی پیش بود که مدیر Square Enix گفت که همکاری با Crystal Dynamics برای ساخت این بازی اشتباه بود. به دلیل اینکه این شرکت در این سبک بازی تجربه زیادی ندارد.

همین موضوع اشاره دارد که عملکرد این بازی اصلا خوب نبود. با اینحال اسکوئر اینکس هنوز از آن ناامید نشده و از آن پشتیبانی خواهد کرد. البته با توجه به تصمیمات اشتباه اخیر، این شرکت در راه درستی قدم بر نمی‌دارد.

منبع: VideoGamesChronicle.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 409 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها