گیمر بازی کونامی فروش متال گیر سالید ۲ و ۳ را تا زمانی نامشخص متوقف کرد - گیمر بازی

آینده‌ی سری محبوب و مخفی‌کاری متال گیر از زمانی که خالق افسانه‌ای آن، هیدئو کوجیما، کمپانی کونامی را ترک کرده همچنان مبهم است. پس از عرضه‌ی نسخه‌ی پنجم متال گیر در سال ۲۰۱۵ با نام فانتوم پین، تنها بازی متال گیر سروایو در سال ۲۰۱۸ منتشر شده که اصلا در حد نام این سری نیست. طرفداران و بازیکنانی که قصد دارند برای تجربه‌‌ی بازی‌های بیشتر از این سری به نسخه‌های قدیمی‌تر روی بیاورند، فعلا محدودیت‌هایی خواهند داشت زیرا بازی‌های متال گیر ۲ و ۳ به طور موقت در فروشگاه‌های دیجیتال از دسترس خارج شده‌اند.

کونامی به‌تازگی اعلام کرده که Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty و Metal Gear Solid 3: Snake Eater هر دو به طور موقت از ۸ نوامبر (۱۷ آبان ۱۴۰۰) از تمام فروشگاه‌های دیجیتال حذف می‌شوند. این شرکت بیان کرده است که در حال حاضر روی تمدید مجوزها برای فیلم‌های تاریخی استفاده شده در بازی‌ها کار می‌کند. هنوز درباره‌ی بازگشت آن‌ها تاریخ دقیقی در دسترس نیست اما امیدواریم این اتفاق زیاد طولانی نشود. این در حالی است که شایعه‌ها به‌تازگی از توسعه‌ی بازسازی قسمت سوم مجموعه خبر می‌دهند.

متال گیر سالید 2

بیانیه‌ی کامل کونامی در ادامه آمده است:

از شما برای تجربه‌ی مجموعه‌ی بازی متال گیر متشکریم. ما در حال حاضر در حال کار بر روی تمدید مجوزها برای فیلم‌های منتخب تاریخی استفاده شده در بازی‌ها هستیم. بنابراین، تصمیم موقتی گرفته‌ایم تا فروش متال گیر سالید ۲ و ۳ و همه‌ی محصولاتی که شامل این بازی‌ها می‌شوند را متوقف کنیم. این اتفاق برای فروشگاه‌های آنلاین از تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) اتفاق می‌افتد.

ما صمیمانه از شما تقاضای درک و شکیبایی می‌کنیم و در تلاش هستیم تا بار دیگر این محصولات را برای خرید در دسترس قرار دهیم. از حمایت مداوم شما از سری متال گیر سالید متشکریم.

 

متال گیر 3

متال گیر سالید ۲ در سال ۲۰۰۱ توسط کونامی و به کارگردانی هیدئو کوجیما برای پلی‌استیشن ۲ عرضه شد. این بازی که دنباله‌ای مستقیم بر بازی اول مجموعه بود، دوسال پس از ماجرای جزیره شادو موزز آغاز می‌شد و داستان اسنیک و آتاکان را در راه پیدا کردن متال گیرهای جدید و مبارزه با تولید سلاح‌های مرگبار روایت می‌کرد.

متال گیر سالید ۳ هم در سال ۲۰۰۴ برای کنسول پلی‌استیشن ۲ عرضه شد. این نسخه از این مجموعه در سال ۱۹۶۴ میلادی و قبل از تمامی نسخه‌های سری روایت می‌شود و یکی از بهترین بازی‌های سری محسوب می‌شود و یکی از دلایل بازسازی آن، کیفیت فوق‌العاده‌ی آن در تمامی بخش‌ها است.

تصویری از متال گیر 3

گفتنی است که علاوه بر متال گیر سالید ۲ و ۳، متال گیر HD کالکشن هم که شامل دو بازی ذکر شده و نسخه‌ی پیس واکر است، از دسترس خارج شده‌اند.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 306 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها