گیمر بازی کال آو دیوتی: ونگارد صدرنشین جدول فروش هفتگی بریتانیا شد - گیمر بازی

طبق گزارش جدید منتشر شده از GfK، «کال آو دیوتی: ونگارد» اثر کمپانی اکتیویژن، مانند نسخه‌های قبلی خود، در صدر جدول‌ فروش هفتگی بریتانیا برای هفته‌ی منتهی به ۶ نوامبر (۱۵ آبان) قرار گرفته است. گزارش شده که نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵، ۴۱ درصد از فروش را به خود اختصاص داده است و در حالی که فروش فیزیکی ۲۳ درصد نسبت به نسخه‌ی سال گذشته کاهش یافته است، فروش دیجیتالی در این آمار لحاظ نشده است.

میزان فروش بازی تیراندازی جدید اکتیویژن روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ۲۹ درصد، ایکس‌باکس وان ۱۹ درصد، ایکس‌باکس سری ایکس و اس جمعا ۱۱ درصد بوده است. در سال ۲۰۲۰ میلادی، فروش نسخه‌ی فیزیکی کلد وار نسبت به مدرن وارفر، ۶۴ درصد کاهش یافته بود اما سرعت فروش نسخه‌ی دیجیتالی آن در نهایت تا ۳۹ درصد افزایش یافت. بنابراین با در نظر گرفتن افت فروش نسخه‌ی فیزیکی ونگارد، هنوز نمی‌توانیم درباره‌ی عملکرد تجاری آن در بریتانیا نتیجه‌گیری کنیم.

بازی ونگارد

فیفا ۲۲ به رتبه‌ی دوم هفته سقوط کرده است؛ در حالی که ماریو پارتی سوپراستارز با ۱۸ درصد افزایش فروش در جایگاه سوم ثابت ماند. ماریوکارت ۸: دلوکس که به‌تازگی به پرفروش‌ترین نسخه‌ی سری تبدیل شده، به لطف فروش قوی کنسول نینتندو سوییچ شاهد افزایش ۳۰ درصدی فروش بود و در رتبه‌ی چهارم قرار گرفت. بازی انحصاری اسپایدرمن: مایلز مورالز هم از افزایش فروش پلی‌استیشن ۵ سود کرده و با جهش ۳۴۲ درصدی فروش به جایگاه پنجم جدول راه پیدا کرده است. همچنین بازی Animal Crossing: New Horizons با وجود افزایش فروش ۱۴ درصدی، با یک پله سقوط به رده‌ی هفتم دست پیدا کرد.

از طرفی بازی جدید مارول یعنی Guardians of the Galaxy با کاهش ۶۴ درصدی فروش در هفته، از جایگاه دوم به ششم رسید. رایدرز ریپابلیک، بازی ورزشی جدید یوبی‌سافت پس از کاهش ۴۸ درصدی فروش، از جایگاه هشتم به شانزدهم رسیده است. حتی فارکرای ۶ در این هفته هم با افت نسبتا زیادی روبرو شده و از رتبه‌ی چهارم به دهم رسیده است. گفتنی است که بازی Immortals: Fenyx Rising پس از افزایش فروش ۶۵۲ درصدی، به رتبه ۱۲ بازگشت. این نتیجه‌ی تخفیف قیمت بازی بود.

فیفا 22

در ادامه می‌توانید جدول ده بازی پرفروش هفته را مشاهده کنید. بازی کال آو دیوتی: ونگارد و فورتنایت (پک مینتی لجندز)، به دلیل این که به تازگی عرضه شده‌اند، در جدول هفته‌ی قبل حضور ندارند.

بازی جایگاه فعلی جایگاه قبلی
کال آو دیوتی: ونگارد ۱
فیفا ۲۲ ۲ ۱
ماریو پارتی سوپراستارز ۳ ۳
ماریو کارت ۸: دلوکس ۴ ۵
اسپایدرمن: مایلز مورالز ۵ ۱۷
Guardians of the Galaxy ۶ ۲
Animal Crossing: New Horizons ۷ ۶
ماینکرفت (نسخه‌ی سوییچ) ۸ ۷
فورتنایت (پک مینتی لجندز) ۹
فارکرای ۶ ۱۰ ۴

با توجه به جدول فوق، دو تغییر بزرگ را می‌توان افت فروش فارکرای ۶ و افزایش فروش قابل توجه اسپایدرمن: مایلز مورالز عنوان کرد.

منبع: Gameindustry

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 144 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها