گیمر بازی نینتندو: هیچ ایده‌ای از کنسول بعدی یا حتی زمان عرضه‌اش نداریم - گیمر بازی

شرکت نینتندو اعلام کرده که هنوز به‌صورت داخلی در حال بررسی و گفتگو درباره‌ی طرح کلی‌ و بازه‌ی عرضه‌ی کنسول بعدی خود است.

در یک جلسه توجیهی پس از انتشار آخرین گزارش مالی شرکت نینتندو در پنجشنبه‌ گذشته، این شرکت اسلایدی را نشان داد که به “سیستم بازی بعدی” نینتندو اشاره می‌کرد. پس از این جلسه، نینتندو طی یک جلسه پرسش و پاسخ به برنامه‌های خود برای جانشین کنسول سوییچ اشاره کرد که خلاصه‌ی نتایج آن توسط دیوید گیبسون، تحلیلگر و مشاور سرمایه‌گذاری، در توییتر بیان شد.

درباره‌ی برنامه‌ی نینتندو درباره‌ی نسل بعد، طبق گزارش‌ها، این شرکت گفته که هنوز در حال انجام بحث‌های داخلی درباره‌ی طرح کلی سخت‌افزار و زمان عرضه‌ی‌ آن است که این نشان می‌دهد بسیاری از جزئیات مهم هنوز نهایی نشده‌اند. علاوه بر این، نینتندو تکرار کرد که معتقد است کنسول سوییچ هنوز در مرحله‌ی میانی چرخه‌ی عمر خود قرار دارد و با کمک مدل جدید
آن که با صفحه‌نمایش اولد منتشر شده و همچنین مجموعه بازی‌های متنوع این کنسول، به دنبال ششمین سال رشد برای سوییچ است.

کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ در مارس ۲۰۱۷ عرضه شد و پس از آن مدل دیگری از آن که سوییچ لایت نام دارد و فقط امکان بازی به‌صورت دستی را فراهم می‌کند در سپتامبر ۲۰۱۹ وارد بازار شد. جدیدترین مدل این پلتفرم یعنی سوییچ اولد در اکتبر سال ۲۰۲۱ عرضه شد.

نینتندو سوییچ

نینتندو در ماه مه میلادی اعلام کرده بود که سرمایه‌گذاری در جانشین کنسول سوییچ به رکورد سالانه‌ی هزینه تحقیق و توسعه در این شرکت کمک کرده است. این شرکت در گذشته گفته بود که ساخت سخت‌افزاری اختصاصی و مشخص برای تجربه‌ی بازی‌های این شرکت نقشی اساسی در توانایی نینتندو در خلق تجربه‌های منحصر‌به‌فرد در حوزه‌ی سرگرمی دارد.

این شرکت ژاپنی اخیراً اعلام کرده است که فروش کنسول سوییچ به ۹۲.۸۷ میلیون دستگاه رسیده است. در حالی که در ابتدای نسل هشتم نینتندو نتوانست با کنسول Wii U به موفقیت دست پیدا کند و این کنسول با شکست همراه شد، نینتندو در اقدامی حساب‌شده در سال ۲۰۱۷ یک کنسول بین نسلی خلاقانه و جدید را به نام سوییچ عرضه کرد تا بتواند دوباره توجه بازیکنان را به خود جلب کند. آمار و ارقام نشان می‌دهد که این اقدام نینتندو کارساز بوده و سوییچ به موفقیت فوق‌العاده‌ای دست یافته است. انتظار می‌رود به‌زودی فروش سوییچ از فروش کنسول نسل هفتمی Wii که بیشترین فروش را در میان کنسول‌های خانگی نینتندو دارد، پیشی بگیرد.

نینتندو اعلام کرد که به دلیل تغییر در برنامه تولید و تأثیرات کمبود جهانی نیمه‌رسانا. آن‌ها پیش‌بینی عرضه سالانه سوییچ را ۶ درصد کاهش داده‌اند و از ۲۵.۵ میلیون دستگاه به ۲۴ میلیون دستگاه رسانده‌اند. همچنین، آن‌ها بیان کرده‌اند که نمی‌توانند به تمام تقاضای مخاطبان در تعطیلات زمستانی پیش رو پاسخ دهند. اتفاقی که به نظر برای سونی و مایکروسافت هم رخ خواهد داد و اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.

در حالی که در سال گذشته شایعه‌هایی مبنی بر معرفی یک مدل جدید از کنسول سوییچ که توانایی اجرای بازی با رزولوشن ۴K به میان آمده بود، خبری از این مدل نشد و نینتندو فقط یک مدل جدید با صفحه‌نمایش اولد را معرفی و عرضه کرد. با این حال، شایعه‌های جدیدی به گوش می‌خورد که به جای مدل جدید، نینتندو در حال کار روی کنسول نسل بعدی خود و جانشین سوییچ است که این کنسول می‌تواند رزولوشن ۴K را اجرا کند. این شایعه با خبر فعلی هم تقریباً همخوانی دارد. البته، همان‌طور که نینتندو اعلام کرده، هنوز بازه‌ی عرضه و تصور کلی از این کنسول جدید کاملاً مشخص نشده است و فعلاً باید منتظر بمانیم.

منبع: VGC

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 289 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها