گیمر بازی نگاه سریع: Fatal Frame Maiden of Black Water - گیمر بازی

به عنوان یکی از بهترین مجموعه بازی‌های ترسناک، سری Fatal Frame یا Project Zero سال‌هاست که شماره‌ی جدیدی نداشته است. البته که این موضوع برای بازی‌های ترسناک بزرگ غریب نیست و خبری از مجموعه‌هایی مثل سایلنت هیل هم نیست. شرکت بازی‌سازی Koei Tecmo تصمیم گرفته است تا در قالب یک بازسازی، آخرین قسمت سری بازی‌های Fatal Frame خود را روی تمام پلتفرم‌ها عرضه کند. بازی Fatal Frame: Maiden of Black Water به‌تازگی روی تمام کنسول‌ها و کامپیوتر عرضه شده است و بازسازی بسیار خوبی محسوب می‌شود. از محتوای جدید گرفته تا چند قابلیت تازه، بازسازی Fatal Frame: Maiden of Black Water به‌عنوان یکی از ترسناک‌ترین بازی‌های تاریخ خودنمایی می‌کند.

تصمیم گرفتیم تا در قسمتی تازه از برنامه‌های «نگاه سریع» سراغ این بازی برویم و گیم‌پلی Fatal Frame: Maiden of Black Water را بررسی کنیم. در این قسمت، پس از یکی دو سال غیبت، امیرحسین و متین دوباره برای بررسی بازی کنار هم نشسته‌اند. گیم‌پلی کمی طولانی شده است و نگاه سریع‌مان چندان هم سریع نشده است. در نتیجه اگر دیدید اطلاعات کم شده‌اند، نگران نباشید، می‌توانید ویدیو را جلو بزنید.

بازی Fatal Frame: Maiden of Black Water سبک ترسناک خاص خود را دارد؛ طوری که بازی از بیخ و بن ژاپنی است و این سبک ترسناک را که در فیلم‌های کلاسیک و قدیمی ژاپنی دیده‌ایم، به ندرت در بازی‌ها پیدا می‌کنیم. با این حال، سری Fatal Frame به‌خوبی و بهترین شکل ممکن این سبک را به تصویر می‌کشد. مبارزه با ارواح خبیث موضوعی معمول در بازی‌های ترسناک نیست و این بازی آن را تبدیل به گیم‌پلی سرگرم‌کننده و جذابی کرده است.

می‌توانید تا یکی دو روز آینده منتظر انتشار نقد و بررسی کامل Maiden of Black Water هم باشید.

از شما دعوت می‌کنیم تا این قسمت جدید نگاه سریع را ببینید.

نام بازی Fatal Frame: Maiden of Black Water / Project Zero: Maiden of Black Water
تهیه کننده Koei Tecmo
سازنده Koei Tecmo
سبک ماجراجویی ترسناک
پلتفرم پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری، نینتندو سوییچ، کامپیوتر
تاریخ انتشار ۶ آبان ۱۴۰۰

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 173 views بار دسته بندی : بازی ویدیویی تاريخ : 14 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها